Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB ] Simering, uszczelniacze  
Autor Wiadomość
pitak73 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 95
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-10-15, 20:52   [D2 99 4.2PB ] Simering, uszczelniacze

Czy może ktoś dysponuje rozmiarami simeringów na półosie do przodu L strona, oraz simeringu na połączenie wał - skrzynia biegów. Prawa strona już załatwiona, jest 75x90x8 ale podobno lewa strona jest inna. Nawet w aso nie mają wymiarów tylko nr części, prawą kupiłem a lewa dopiero za 7 dni więc chce kupić zamiennik tylko nie mam wymiarów. Proszę :lol:
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-10-15, 23:37   

lewa strona to 60 albo 65 w domu sprawdze to Ci powiem
 
 
P4blo 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 11
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-10-27, 18:27   

Skrzynia 5HP24:

-Lewy: 60X80X7,5
-Prawy: 75X90X8
-Wyjście na wał: 40X52X7
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-05-27, 22:43   

Podepnę się do tematu.

P4blo napisał/a:
-Wyjście na wał: 40X52X7


Panowie, czy ten rozmiar uszczelniacza na wyjściu na wał dotyczy każdej skrzyni 5HP24?

Ogólnie to spotkałem się też z wymiarem 40x62x9

Ktoś wie, który jest odpowiedni dla tej skrzyni? ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-05-28, 06:48   

Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9 (mierzyłem suwmiarką, bo stary tez już był wymieniany) CORTECO - cena jakies 15zl i 1h zabawy.

Jeśli nie miałeś wymienianego simeringu to na oryginale jest numer oraz rozmiar i zawsze po tym można zamówić ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-05-28, 08:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-05-28, 08:49   

Jakby co to mam do sprzedania orginał z ASO
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-05-28, 20:51   

martin_rs4 napisał/a:
Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9 (mierzyłem suwmiarką, bo stary tez już był wymieniany) CORTECO - cena jakies 15zl i 1h zabawy.

Jeśli nie miałeś wymienianego simeringu to na oryginale jest numer oraz rozmiar i zawsze po tym można zamówić ;)


Podziękował <okioki>

Niestety muszę prędzej go zamówić bo swoje samochody na warsztacie mogę robić tylko w weekendy, a chciałbym uniknąć zostawiania auta na podnośniku.

uszek napisał/a:
Jakby co to mam do sprzedania orginał z ASO


Dzięki za chęci, ale mieszkam za granicą i poszukam w swoich rejonach.

Swoją drogą pytałem w ASO w Anglii i mają takie cudo na stanie. Cena 45 Funtów, a jak pytałem o wymiary to byli mi w stanie podać tylko numer części. Wolę poszukać czegoś na własną rękę i zapłacić grosze. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-05-31, 18:23   

martin_rs4 napisał/a:
Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9


No i teraz zagadka, bo nie mam pojęcia od czego to zależy. U mnie siedział uszczelniacz 40X52X7. Całe szczęście zamówiłem oba wymiary jakie padły w tym temacie.

Kwestia wymiany to 40min z zegarkiem w ręku więc najgorzej z tym nie było.
Pierwsze to spuszczenie oleju, demontaż lewego kata, osłona przegubu wału, 6x śruba przegubu, aluminiowa wzdłużna poprzeczka pomiędzy wałem i rurami tłumika oraz na koniec oczywiście kołnierz przegubu. Montaż w odwrotnej kolejności. <hura>

Na fotki niestety nie starczyło mi weny. Stary uszczelniacz wytrzymał 2,5 roku oraz jakieś 90 tys km.

Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć. :/
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-05-31, 21:10   

Simone331 napisał/a:
U mnie siedział uszczelniacz 40X52X7.


no to ja juz nie wiem...w koncu Ty masz S8 a ja A8, wiec moze stad ta roznica. Wazne ze juz wymienione ;)

Simone331 napisał/a:
Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć. :/


ja mam dokladnie to samo i mam przeguby na wale ok, podpora tez, wiec zostaje albo ktoraj poloska przednia, albo roznicowy juz ma takie spore luzy :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-06-01, 11:57   

martin_rs4 napisał/a:
Simone331 napisał/a:
Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć. :/

ja mam dokladnie to samo i mam przeguby na wale ok, podpora tez, wiec zostaje albo ktoraj poloska przednia, albo roznicowy juz ma takie spore luzy :/


W następny weekend wymiana przegubu. Zobaczymy co będzie po wymianie, ale coś mi się zdaje, że za dużo on nie pomoże. Czyżby przez niego tak się niosło, bo u mnie ten dźwięk dochodzi jakby z tyłu auta.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.