Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-14, 09:30 [D2 ALL
] Ponowny wyciek między skrzynia a silnikiem po na
|
|
|
Niedawno miałem wymieniany uszczelniacz miedzy skrzynia a silnikiem. Okazuje się że po tej naprawie nadal w tym miejscu cieknie olej. Dodatkowo zaczął też wyciekać przy półosiach z obu stron.
Mechanik mógł coś zjebac przy tej naprawie? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-14, 09:33
|
|
|
Jak nieumiejętnie wbijał uszczelniacz to i efekt masz widoczny |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-14, 09:47
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Jak nieumiejętnie wbijał uszczelniacz to i efekt masz widoczny |
a jak powinno być "umiejętnie" żebym wiedział o co go pytać |
_________________
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-14, 12:42
|
|
|
Poprostu wargę mógł przynieść bądź rozerwać przy wbijaniu, lub za mocno młotkiem walił i simering stracił swój pierwotny kształt |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-02-15, 07:20
|
|
|
może jeszcze być że pan nie posmarował go i pracował bez moment na sucho powierzchnia była delikatnie wytarta i przypaliło .
Ale to tylko jak jest normalny uszczelniacz ze sprężynką |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-02-15, 08:46
|
|
|
Jakby ściągnął dekiel to by się operacja udała Może spod uszczelki popuszcza? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-15, 10:35
|
|
|
Uszczelniacz Wału CORTECO CO20033872 - 85x105x12
Leci olej przekładniowy. Dzisiaj byłem u mechanika i stwierdził że prawdopodobnie leci w miejscu łączenia pólosi ze skrzynią. Także jest szansa że to nie ten uszczelniacz.
[ Dodano: 2018-02-15, 10:39 ]
Czy do tej półosi można dostać uszczelniacze (ma ktoś jakis numer części?) - czy trzeba całą półoś wymieniać. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-15, 10:41
|
|
|
Uszczelniacz dostebiesz bez problemu, czyli to nie leci z łączenia silnika i skrzyni? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-15, 11:16
|
|
|
Tak mi dzisiaj powiedzieli jak podniesli auto. Napewno okaze sie jak umyja spod i jszcze raz obejza. Masz moze jakis numer tego łącznika?
[ Dodano: 2018-02-15, 11:23 ]
Czy to jest ta część:
nr 14 na rysunku
01L409399 - STR LEWA
nr 19 na rys
01v409399 - STR PRAWA
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-15, 11:40
|
|
|
dzieki |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-02-15, 19:10
|
|
|
Dziwne że nagle zaczęło nagle lecieć z dwóch stron Jak przyszło by do wymiany to bierz oryginały ZF nie duży koszt takiej zabawy. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-02-17, 06:17
|
|
|
może mechanik olej zalał dolał
jak nie było to nic nie leciało |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-03-22, 09:33
|
|
|
Ara$ napisał/a: | Uszczelniacz Wału CORTECO CO20033872 - 85x105x12
|
jestem w trakcie wyjaśniania tej sprawy nadal.
Facet twierdzi że wymenił ten uszczelniacz ale twierdzi też że skoro on był walnięty to musiał lecieć olej z silnika a nie ze skrzyni. Prawda to czy nie?
A druga sprawa to czy ten wyciek oleju ze skrzyni może być spowodowany nieszczelną pompą? |
_________________
|
|
|
|
|
|