Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-11-08, 19:47
|
|
|
preston81 napisał/a: | dzięki za fotke widzę że są przykręcone na kilka śrubek i to tyle więc wymiana chyba będzie łopatologicznie prosta |
Sama wymiana silniczka jest dziecinnie prosta.... zdecydowanie gorzej jest z dostępem do nich bo do niektórych trzeba rozebrać trochę auta.... i tu pojawia się komplikacja ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-11-09, 10:16
|
|
|
no ale niby te na środku nie sa aż tak pochowane mówiliście |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Odi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 7 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-04-12, 09:55
|
|
|
Od wczoraj zauważyłem w swoje A8 dosyć podobny problem z tym że przy odpaleniu stacyjki po kilku sekundach zaczyna strasznie hałasować i nie ustępuje do czasu wyjęcia kluczyka. Głos dobiega jakby z pierwszej kratki nawiewu (patrząc od kierowcy) lecz gdy wyłączę nawiewy uciążliwy hałas dalej pozostaje a jeździ się z tym okropnie. Czy może to być też problem z którymś z silniczków o których wcześniej wspominaliście? |
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-04-12, 11:24
|
|
|
tak to silniczek tak warczy ,musisz go namierzyć od spodu i jesli jest dostęp to wymień .u mnie bez rozbierania całej deski nie dało by rady go wymienić bo był na samej górze (też warczało na wysokości kratek środkowych) więc znalazłem kabelek zasilający od klimatronika i pozbawiłem go plusa. teraz przynajmniej mozna spokojnie jechać.jeden minus tego że w lecie nie dmucha na twarz z lewej kratki. |
|
|
|
|
|
|
|
Odi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 7 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-04-15, 19:10
|
|
|
ma ktoś jakieś rady jak zabrać się za rozebranie deski żeby dostać się do tych silniczków? Bo mam nadzieje że będzie w końcu ładna pogoda w sobotę to się za to zabiorę i wymianę klocków hamulcowych |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-03-22, 18:31
|
|
|
Witam u mnie ten sam problem pykania/strzelania,
Vag pokazuje to:
00715 - Rear footwell vent positioning motor (v112) 41-10 Blocked or no voltage - Intermittent
Więc nadmuch na tył, silniczek jest na dole po lewej stronie więc trzeba zdjąć boczek kierowcy, przy wyjęciu navi też coś tam widać ale słabo.
Czy ktoś mógłby pomóc jak zdemontować ten boczek żeby nic nie uszkodzić? Ciężko coś znaleźć w sieci. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-22, 21:27
|
|
|
Demontaz jest bardzo prosty. Musisz zdjac oslone. Oczna tunelu srodkowego ( ta po stronie kierowcy) i silniczki masz praktycznie na wierzchu. Przykrecone sa tylko wiema srubkami po przeciwleglych stronach. Silnikczek od nawiewu tylnego ten na samym dole V112 jest za aluminiowym wzmocnieniem ktore musisz lekko poluzowwc aby ten silniczek wyjac. Reszta wychodzi latwo. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
D0l0R
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 22 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2017-03-25, 10:38
|
|
|
Witam, jako że jedno zrobiłem czas brać się za następne. Hałasuje mi silniczek nawiewu. Vagina nie sprawdzałem bo mam stetoskop diagnostyczny i po przyłożeniu padło na silniczek zgodnie z opisem kolegi z posta wyżej nr. V102 (z G138) środkowy nawiew z tyłu. Więc dostęp cud miód. Tylko moje pytanie brzmi czy mam brać konkretny silniczek z konkretnym numerem , czy wystarczy pierwszy lepszy silniczek a co z dźwigienka?? ją wydrzeć ze starego czy szukać silnika z konkretnym numerem z prawidłową dźwigienka? Ok nie istotne odpaliłem sobie fotki tych wynalazków i juz wiem:D |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-25, 11:57
|
|
|
4D0 820 511 A |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
D0l0R
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 22 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2017-03-29, 07:11
|
|
|
Więc tak silniczek kupiony za .... 8zł przyszedł, i na wstępie wydarłem dyawnik kierowcy, boczek i górną półkę. 2 śrubki i silniczek out, odpięcie kostki. Ustawienie klapy i nowego bolca żeby pasował do dźwigienki ( dla potomnych otworzyć obudowę silniczka, i unieść jego ślimaka (węższą część nie za wysoko) i kręcimy bolcem (powoli) aby przypasował do dźwigni a ona do mocowania na klapie, składamy i montujemy) i teraz nastała cisza:). |
|
|
|
|
|
|
|
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2019-01-04, 20:39
|
|
|
D0l0R napisał/a: | Więc tak silniczek kupiony za .... 8zł przyszedł, i na wstępie wydarłem dyawnik kierowcy, boczek i górną półkę. 2 śrubki i silniczek out, odpięcie kostki. Ustawienie klapy i nowego bolca żeby pasował do dźwigienki ( dla potomnych otworzyć obudowę silniczka, i unieść jego ślimaka (węższą część nie za wysoko) i kręcimy bolcem (powoli) aby przypasował do dźwigni a ona do mocowania na klapie, składamy i montujemy) i teraz nastała cisza:). |
szukam takich na necie ale nic nie ma ani jednego a piszecie że jest tego pełno i tanio ?? |
|
|
|
|
|