Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 ] Hałasujący silniczek sterujący od nawiewu  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-08, 19:47   

preston81 napisał/a:
dzięki za fotke widzę że są przykręcone na kilka śrubek i to tyle więc wymiana chyba będzie łopatologicznie prosta

Sama wymiana silniczka jest dziecinnie prosta.... zdecydowanie gorzej jest z dostępem do nich bo do niektórych trzeba rozebrać trochę auta.... i tu pojawia się komplikacja ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-09, 10:16   

no ale niby te na środku nie sa aż tak pochowane mówiliście :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Odi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 7
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-04-12, 09:55   

Od wczoraj zauważyłem w swoje A8 dosyć podobny problem z tym że przy odpaleniu stacyjki po kilku sekundach zaczyna strasznie hałasować i nie ustępuje do czasu wyjęcia kluczyka. Głos dobiega jakby z pierwszej kratki nawiewu (patrząc od kierowcy) lecz gdy wyłączę nawiewy uciążliwy hałas dalej pozostaje a jeździ się z tym okropnie. Czy może to być też problem z którymś z silniczków o których wcześniej wspominaliście?
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-04-12, 11:24   

tak to silniczek tak warczy ,musisz go namierzyć od spodu i jesli jest dostęp to wymień .u mnie bez rozbierania całej deski nie dało by rady go wymienić bo był na samej górze (też warczało na wysokości kratek środkowych) więc znalazłem kabelek zasilający od klimatronika i pozbawiłem go plusa. teraz przynajmniej mozna spokojnie jechać.jeden minus tego że w lecie nie dmucha na twarz z lewej kratki.
 
 
Odi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 7
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-04-15, 19:10   

ma ktoś jakieś rady jak zabrać się za rozebranie deski żeby dostać się do tych silniczków? Bo mam nadzieje że będzie w końcu ładna pogoda w sobotę to się za to zabiorę i wymianę klocków hamulcowych :D
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-03-22, 18:31   

Witam u mnie ten sam problem pykania/strzelania,

Vag pokazuje to:

00715 - Rear footwell vent positioning motor (v112) 41-10 Blocked or no voltage - Intermittent

Więc nadmuch na tył, silniczek jest na dole po lewej stronie więc trzeba zdjąć boczek kierowcy, przy wyjęciu navi też coś tam widać ale słabo.



Czy ktoś mógłby pomóc jak zdemontować ten boczek żeby nic nie uszkodzić? Ciężko coś znaleźć w sieci.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-22, 21:27   

Demontaz jest bardzo prosty. Musisz zdjac oslone. Oczna tunelu srodkowego ( ta po stronie kierowcy) i silniczki masz praktycznie na wierzchu. Przykrecone sa tylko wiema srubkami po przeciwleglych stronach. Silnikczek od nawiewu tylnego ten na samym dole V112 jest za aluminiowym wzmocnieniem ktore musisz lekko poluzowwc aby ten silniczek wyjac. Reszta wychodzi latwo.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
D0l0R 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 22
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-03-25, 10:38   

Witam, jako że jedno zrobiłem czas brać się za następne. Hałasuje mi silniczek nawiewu. Vagina nie sprawdzałem bo mam stetoskop diagnostyczny i po przyłożeniu padło na silniczek zgodnie z opisem kolegi z posta wyżej nr. V102 (z G138) środkowy nawiew z tyłu. Więc dostęp cud miód. Tylko moje pytanie brzmi czy mam brać konkretny silniczek z konkretnym numerem , czy wystarczy pierwszy lepszy silniczek a co z dźwigienka?? ją wydrzeć ze starego czy szukać silnika z konkretnym numerem z prawidłową dźwigienka? Ok nie istotne odpaliłem sobie fotki tych wynalazków i juz wiem:D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-25, 11:57   

4D0 820 511 A
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
D0l0R 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 22
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-03-29, 07:11   

Więc tak silniczek kupiony za .... 8zł przyszedł, i na wstępie wydarłem dyawnik kierowcy, boczek i górną półkę. 2 śrubki i silniczek out, odpięcie kostki. Ustawienie klapy i nowego bolca żeby pasował do dźwigienki ( dla potomnych otworzyć obudowę silniczka, i unieść jego ślimaka (węższą część nie za wysoko) i kręcimy bolcem (powoli) aby przypasował do dźwigni a ona do mocowania na klapie, składamy i montujemy) i teraz nastała cisza:).
 
 
Kedo6666 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 60
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-01-04, 20:39   

D0l0R napisał/a:
Więc tak silniczek kupiony za .... 8zł przyszedł, i na wstępie wydarłem dyawnik kierowcy, boczek i górną półkę. 2 śrubki i silniczek out, odpięcie kostki. Ustawienie klapy i nowego bolca żeby pasował do dźwigienki ( dla potomnych otworzyć obudowę silniczka, i unieść jego ślimaka (węższą część nie za wysoko) i kręcimy bolcem (powoli) aby przypasował do dźwigni a ona do mocowania na klapie, składamy i montujemy) i teraz nastała cisza:).

szukam takich na necie ale nic nie ma ani jednego a piszecie że jest tego pełno i tanio ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.