Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Brak kompresji, nie odpala - jest diagnoza  
Autor Wiadomość
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-10-17, 17:00   [D2 ALL ] Brak kompresji, nie odpala - jest diagnoza

witam,

jak opisywałem niedawno na forum, auto podczas jazdy zgasło, wyskoczył błąd czujnika wałka rozrządu. po wymianie i skasowaniu nie odpala nadal, nie ma też kompresji.

kręci rozrusznikiem, nie słychać stuków, kręci miękko i równo, jakby świec nie było.

wiem, że przez internet się nie naprawi ale chodzi mi o sugestie od czego zacząć żeby nie władować się w niepotrzebne koszty.

dodam, że niedawno wymieniany był rozrząd.
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2009-10-21, 22:22   

To co opisujesz to ewidentny uszkodzony rozrząd!!! To że był wymieniany to nie znaczy ze to 100% bezawaryjnej jazdy a wymieniłeś wszystko cczy cos zostawiłes.... moze coś padło...
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-10-21, 22:31   

miało być wymienione wszystko, na fakturze jest:
pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł


pasek rozrządu jest na miejscu, widać go po odchyleniu osłony.

czy te silniki są bezkolizyjne? czy przy przeskoczeniu paska zawory od razu spotykają się z tłokiem?
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2009-10-21, 22:40   

dla pewności zdejmij jedna osłone od paska i zakręć bedzie potrzebna dróga osoba kurcze dziwna :shock: sprawa

[ Dodano: 2009-10-21, 23:42 ]
Na moje to w twoim spisie brakuje tego teleskopu co sie wymienia... taki mały piernik

Jeżeli przeskoczy pasek lub sie zerwie to sie robi MASAKRA....
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-10-22, 00:10   

za jakiś tydzień auto pójdzie do majstra i zobaczymy, co jest. na razie eSa stoi a mnie nerwy zżerają :-/
 
 
jajopn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-10-22, 17:09   

Podepnę się pod posta - czy może ktoś napisać wszystkie części jaki powinny być wymienione przy zmianie rozrządu
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-22, 17:37   

jajopn napisał/a:
czy może ktoś napisać wszystkie części jaki powinny być wymienione przy zmianie rozrządu


pet3r napisał/a:
pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł


Do tego jeszcze amortyzator, napinacz paska wielkorowkowego i termostat co by później nie zrzucać wszystkiego od nowa.
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-10-22, 18:38   

a ten amortyzator to co to za część? jaki numer?
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-22, 18:49   

Nazywa się ta część tłumik drgań. Foto przykładowe do silnika AVP, szukaj w sklepie do swojego. Poza tym rozrządu nie powinno się zdejmować a jak już trzeba to należy chociaż sam pasek zmienić na nowy. Termostat tez załóż wahlera bo koszt niewielki a jak padnie to robota od nowa...

tlumik drgan.jpg
Plik ściągnięto 51 raz(y) 110,73 KB

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-23, 07:40   

nie wspominając o róznych simmeringach, uszczelkach, śrubkach, dolnym kółku ze śrubeczką

warto przy okazji rozrządu zdiagnozowac śrubkę taką długą i nietypową
trzymającą napinacz wielorowka ten czarny zamontowany do obudowy

a za te rolke paska to żeś dał jak za zboże
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-23, 09:04   

maciu napisał/a:
warto przy okazji rozrządu zdiagnozowac śrubkę taką długą i nietypową
trzymającą napinacz wielorowka ten czarny zamontowany do obudowy


To ta magiczna śruba którą potrafi ściąć nawet na nowym rozrządzie ? Jak to ta ( nie robiłem jeszcze rozrządu a S8 ) to były już przypadki w TDI gdzie ją ścinało i remoncik silnika gotowy :( a mechanicy często jej nie wymieniają....
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-23, 09:32   

ta o której mówię w tdi nie występuje chodzi o

http://autopartmaster.com...audi&t_id=31994

nr 17 ma przewęzenie pośrodku i jak jeszcze troche ją rdza nadruszy
to może łatwo strzelić
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-10-31, 16:52   

jest diagnoza - koło pasowe było słabo dokręcone, ścięło wpust na kole, ale zawory ocalały, auto jeździ :)
Ostatnio zmieniony przez pet3r 2009-11-26, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-11-26, 21:18   

pet3r napisał/a:
miało być wymienione wszystko, na fakturze jest:
pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł


pasek rozrządu jest na miejscu, widać go po odchyleniu osłony.

czy te silniki są bezkolizyjne? czy przy przeskoczeniu paska zawory od razu spotykają się z tłokiem?

\
\
dziwi mnie kolego troche fakt ze za rolki paska rozzradu masz inne ceny 457zl i 205 zl..........a rolki prowadzace sa takie same........wiec skad taka roznica w cenie ?

elementy rozrzadu w tym silniku to
pasek ct 727
napinacz EVR55410
rolka prowadzaca EVR55411
rolka prowadzaca EVR55411
tłumik drgan EVR55734
pompa wody EVR65701
przy okazji pasek klinowy z rolkami
 
 
kuczlaw
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-27, 16:23   

tomekzabrze napisał/a:
elementy rozrzadu w tym silniku to
pasek ct 727
napinacz EVR55410
rolka prowadzaca EVR55411
rolka prowadzaca EVR55411
tłumik drgan EVR55734
pompa wody EVR65701
przy okazji pasek klinowy z rolkami


Wymieniałem we wtorek u siebie. Zamówiłem komplet i zonk, brakowało do tej listy co podałeś jeszcze jednej rolki prowadzącej. W sumie były trzy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.