Autor |
Wiadomość |
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-17, 17:00 [D2 ALL
] Brak kompresji, nie odpala - jest diagnoza
|
|
|
witam,
jak opisywałem niedawno na forum, auto podczas jazdy zgasło, wyskoczył błąd czujnika wałka rozrządu. po wymianie i skasowaniu nie odpala nadal, nie ma też kompresji.
kręci rozrusznikiem, nie słychać stuków, kręci miękko i równo, jakby świec nie było.
wiem, że przez internet się nie naprawi ale chodzi mi o sugestie od czego zacząć żeby nie władować się w niepotrzebne koszty.
dodam, że niedawno wymieniany był rozrząd. |
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2009-10-21, 22:22
|
|
|
To co opisujesz to ewidentny uszkodzony rozrząd!!! To że był wymieniany to nie znaczy ze to 100% bezawaryjnej jazdy a wymieniłeś wszystko cczy cos zostawiłes.... moze coś padło... |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-21, 22:31
|
|
|
miało być wymienione wszystko, na fakturze jest:
pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł
pasek rozrządu jest na miejscu, widać go po odchyleniu osłony.
czy te silniki są bezkolizyjne? czy przy przeskoczeniu paska zawory od razu spotykają się z tłokiem? |
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2009-10-21, 22:40
|
|
|
dla pewności zdejmij jedna osłone od paska i zakręć bedzie potrzebna dróga osoba kurcze dziwna :shock: sprawa
[ Dodano: 2009-10-21, 23:42 ]
Na moje to w twoim spisie brakuje tego teleskopu co sie wymienia... taki mały piernik
Jeżeli przeskoczy pasek lub sie zerwie to sie robi MASAKRA.... |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-22, 00:10
|
|
|
za jakiś tydzień auto pójdzie do majstra i zobaczymy, co jest. na razie eSa stoi a mnie nerwy zżerają :-/ |
|
|
|
|
jajopn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-10-22, 17:09
|
|
|
Podepnę się pod posta - czy może ktoś napisać wszystkie części jaki powinny być wymienione przy zmianie rozrządu |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-22, 17:37
|
|
|
jajopn napisał/a: | czy może ktoś napisać wszystkie części jaki powinny być wymienione przy zmianie rozrządu |
pet3r napisał/a: | pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł
|
Do tego jeszcze amortyzator, napinacz paska wielkorowkowego i termostat co by później nie zrzucać wszystkiego od nowa. |
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-22, 18:38
|
|
|
a ten amortyzator to co to za część? jaki numer? |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-22, 18:49
|
|
|
Nazywa się ta część tłumik drgań. Foto przykładowe do silnika AVP, szukaj w sklepie do swojego. Poza tym rozrządu nie powinno się zdejmować a jak już trzeba to należy chociaż sam pasek zmienić na nowy. Termostat tez załóż wahlera bo koszt niewielki a jak padnie to robota od nowa...
tlumik drgan.jpg
|
|
Plik ściągnięto 51 raz(y) 110,73 KB |
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-23, 07:40
|
|
|
nie wspominając o róznych simmeringach, uszczelkach, śrubkach, dolnym kółku ze śrubeczką
warto przy okazji rozrządu zdiagnozowac śrubkę taką długą i nietypową
trzymającą napinacz wielorowka ten czarny zamontowany do obudowy
a za te rolke paska to żeś dał jak za zboże |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-23, 09:04
|
|
|
maciu napisał/a: | warto przy okazji rozrządu zdiagnozowac śrubkę taką długą i nietypową
trzymającą napinacz wielorowka ten czarny zamontowany do obudowy |
To ta magiczna śruba którą potrafi ściąć nawet na nowym rozrządzie ? Jak to ta ( nie robiłem jeszcze rozrządu a S8 ) to były już przypadki w TDI gdzie ją ścinało i remoncik silnika gotowy a mechanicy często jej nie wymieniają.... |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-23, 09:32
|
|
|
ta o której mówię w tdi nie występuje chodzi o
http://autopartmaster.com...audi&t_id=31994
nr 17 ma przewęzenie pośrodku i jak jeszcze troche ją rdza nadruszy
to może łatwo strzelić |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-31, 16:52
|
|
|
jest diagnoza - koło pasowe było słabo dokręcone, ścięło wpust na kole, ale zawory ocalały, auto jeździ |
Ostatnio zmieniony przez pet3r 2009-11-26, 22:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2009-11-26, 21:18
|
|
|
pet3r napisał/a: | miało być wymienione wszystko, na fakturze jest:
pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł
pasek rozrządu jest na miejscu, widać go po odchyleniu osłony.
czy te silniki są bezkolizyjne? czy przy przeskoczeniu paska zawory od razu spotykają się z tłokiem? |
\
\
dziwi mnie kolego troche fakt ze za rolki paska rozzradu masz inne ceny 457zl i 205 zl..........a rolki prowadzace sa takie same........wiec skad taka roznica w cenie ?
elementy rozrzadu w tym silniku to
pasek ct 727
napinacz EVR55410
rolka prowadzaca EVR55411
rolka prowadzaca EVR55411
tłumik drgan EVR55734
pompa wody EVR65701
przy okazji pasek klinowy z rolkami |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-11-27, 16:23
|
|
|
tomekzabrze napisał/a: | elementy rozrzadu w tym silniku to
pasek ct 727
napinacz EVR55410
rolka prowadzaca EVR55411
rolka prowadzaca EVR55411
tłumik drgan EVR55734
pompa wody EVR65701
przy okazji pasek klinowy z rolkami |
Wymieniałem we wtorek u siebie. Zamówiłem komplet i zonk, brakowało do tej listy co podałeś jeszcze jednej rolki prowadzącej. W sumie były trzy... |
|
|
|
|
|