Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Nawiew a prędkość pojazdu  
Autor Wiadomość
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-08, 23:32   [D2 preFL ALL ] Nawiew a prędkość pojazdu

Witam!

Ostatnio walczyłem z silniczkiem sterującym v71 głównymi klapami nawiewu. To znaczy klapy się otwierały tylko jak ustawiłem na szybę, inaczej wentylator chodził ale do środka nie dmuchało.
Teraz po wymianie silniczka 4D0520511 na używany jest ok działa wszystko recyrkulacja, eco, itd jest tylko jeden problem bardzo dziwny przy prędkości 150km/h i powyżej te klapy się zamykają i już nie dmucha do środka, jak prędkość spadnie do 120 km/h otwierają się i znów dmucha. Czy problem w silniczku, montażu czy czymś innym?
Na kompie był błąd silniczka przed wymianą. Teraz nie wiem wszystko działa tylko z tą prędkością co jest?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-09, 04:52   

U siebie nie zauwazyłem takiej sytuacji-a czy jak dasz na obieg zamknięty to też nie dmucha?
Może to wynika z jakiegos kodowania.... <bezradny> ?
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-09, 08:31   

Na zamkniętym obiegu dmucha, z odłączonym silniczkiem też dmucha. Ewidentnie zamyka się przy większej prędkości jak 150km/h
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-09, 10:43   

Ja u siebie zauwazyłem że jak włacze ogrzewanie to po 2km wiatrak wali pełna moca a powietrza zero z nawiewów-dam na obieg zamknięty i wsio sie otwiera,po chwili daje na otwarty i juz jest ok. Alternatywnie czasami w upale sie dzieje. Nie wiem o co loko.
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-09, 17:16   

Czy nikt nie wie co to może być?
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-10, 01:03   

aha jak nawiew na szybę to też dmucha. Wiem że te klapy przy jakiejś prędkości mają się przymykać aby nawiew nie był za mocny ale u mnie się zamykają i od 150km/h nawiewu brak
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-07-10, 05:11   

Mam troche inny problem , tzn powyżej 130 zaczyna mocno dmuchać ( obroty wentylatora rosną) tzn klapy się otwierają a nie przymykają .Który to ten silniczek odpowiedzialny za przymykanie klap ?
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-11, 00:42   

silniczek v71 odpowiada za te klapy
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-15, 17:05   

Wiem już, należy zrobić nastawy początkowe aby silniczek wiedział kiedy początek a kiedy koniec. Czy wie ktoś może jak to zrobić przez polski VAG tak krok po kroku. Nie ogarniam tych kodów itd, prosiłbym o dokładną instrukcję jak to zrobić.
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-16, 16:56   

Czy naprawdę nikt nie potrafi?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-07-20, 20:05   

http://www.a8team.pl/d2-f...wow-vt11507.htm
_________________
Four rings to rule them all
 
 
telmax 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 97
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-07-27, 22:36   

nowy silniczek, kalibracja zrobiona i nadal przy 160km/h nie wieje, jak zwolnię do 120km/h jest ok, nadal zamyka sam klapy przy 160km/h a może tak ma być?
A jak ustawie tylko na nogi wieje nawet przy 200km/h i klap nie zamyka <bezradny>

Czy może ktoś z was sprawdzić jak jest u was?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-27, 22:41   

U mnie wieje jak trza. owszem clima ma swoje zajawki ze starości ale ogolnie działa. ostatnio tylko szum wiatru przy włączonym nawiewie mnie irytował....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.