Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Podtlenek azotu  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-07, 20:07   

grim napisał/a:
Rapik, chcesz mierzyć potwora na gazie ? :P (...)

Ale jedno z drugim chyba wcale jakoś specjalnie nie koliduje, prawda?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-06-07, 21:25   

hamownia nie jest straszna :) jeżeli wszystko gra, to konie są :mrgreen:
Na gazie moc jest podobna jeżeli gaz jest dobrze zestrojony.
Jeżeli hamownia jest wyposazona w hamulec elektrowirowy i napęd na 4 koła to można mierzyć w naszych autkach.
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2010-06-07, 21:36   

A co z automatem. Przecież mimo zrzucenia na 'neutral' skrzynia i tak stwarza 'opór', w związku z czym wynik może być mocno przekłamany.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-07, 21:49   

Rapik napisał/a:
A co z automatem. Przecież mimo zrzucenia na 'neutral' skrzynia i tak stwarza 'opór', w związku z czym wynik może być mocno przekłamany.

Ale o co chodzi z tym Neutralem??...
kiedy w trakcie pomiaru następuje wrzucenie Neutral'a bo ja chyba o czymś nie wiem :shock:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Martinez 
Moje A8


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Martin
Jeżdzę: S8
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-06-07, 23:55   

Ja wogole nie wiem co wy piszecie za pierdoly 407koni wyszlo mi juz na hamowni teraz jade na jeszcze male modyfikacje moze bedzie lepiej sie zobaczy.

Hamowni masz pełno Gliwice koło radiostacji w katowicach tam gdzie robi 4turbo.opole no pelno tego jest z napedem na 4x4 tylko trzeba poszukać.

Nie wiem dlaczego pojawił sie tutaj gaz bo ja takiego nie uznaje.
Myśle nad nitro bo mało kosztuje a dodawac kompressor to bardzo duzy wydatek.

Tych co tak dziwi wynik koni to zapraszam pod koniec miesiaca na hamownie bede mial robiony pomiar. 8-) 8-) 8-) 8-)
_________________
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-06-08, 13:54   

FOSS napisał/a:
grim napisał/a:
Rapik, chcesz mierzyć potwora na gazie ? :P (...)

Ale jedno z drugim chyba wcale jakoś specjalnie nie koliduje, prawda?


Zależy to chyba od instalacji gazowej co nie ? :P

Bo przecież są LPG i LPG ;) No i sama mieszanka ma chyba wpływ... być może nie jest to zauważalne podczas jazdy ale na hamowni pewnie coś wyjdzie więcej...

z resztą... co ja zaś będę pieprzyć o LPG... wymiotować mi się chce tymi gadkami.

Ja nie jestem ani za ani przeciw. (bo nie chce mi się czytać zaś tego samego)

[ Dodano: 2010-06-08, 14:58 ]
FOSS napisał/a:
Rapik napisał/a:
A co z automatem. Przecież mimo zrzucenia na 'neutral' skrzynia i tak stwarza 'opór', w związku z czym wynik może być mocno przekłamany.

Ale o co chodzi z tym Neutralem??...
kiedy w trakcie pomiaru następuje wrzucenie Neutral'a bo ja chyba o czymś nie wiem :shock:


Też mnie to ciekawi o co chodzi z tym neutralem... bo kurde wrzucanie neutrala to chyba tak jak holowanie A8 na tym biegu... czyli skrzynia na złom ;)

A tak poważnie... to ile z was chce tak na prawdę jechać na tą hamownie ? czy to takie pitu pitu z waszej strony ;) ?

Martinez.... po prostu wrzuć tutaj ten cholerny wykres bo ludziom tutaj od ciśnienia jądra wybuchną hehehe
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
Karol 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec Mannheim
Wysłany: 2010-06-08, 17:21   

Witam!
Martinez nie chce to ja wrzuce swoje wykresy
mierzone byly na przed ostatnim biegu czyli piatym,
kucykow ubylo, ale to zwiazane prawdopodobnie z przeplywomierzem powietrza
322 PS czyli KM i 462 Nm :-D
 
 
Martinez 
Moje A8


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Martin
Jeżdzę: S8
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-06-08, 23:38   

Nie powiedzialem ze nie chce przeciez.
Bedą te już ostateczne czyli pod koniec miesiaca,chyba ze bardzo chcecie to moge wrzucic tylko musze specjalnie jechac do kogos na skaner.
_________________
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
 
 
eXecutorR
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-09, 03:21   

zdjecie zrób :-D
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-06-30, 00:34   

Martinez i jak tam z tymi konikami u Ciebie ,jak nowe pomiary ? do przodu czy do tylu?
 
 
raptor90 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 82
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-07-01, 20:16   

Karol masz o 52Nm więcej od serii, hmm jak to zrobiłeś ? :shock:
_________________

 
 
Karol 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec Mannheim
Wysłany: 2010-07-02, 20:45   

raptor90 napisał/a:
Karol masz o 52Nm więcej od serii, hmm jak to zrobiłeś ? :shock:
Witaj raptor90 juz kiedys pisalem ze robilem tzw. optimizierung czyli ustawienia oszczedniejsze ale zarazem dajace moc, koniki wroca ze zwiekszona iloscia ale musze wyczyscic dysze a Nm-tra jest wiecej o 35 od serii ale naprawde czuc. http://www.youtube.com/watch?v=dzW5br-8ygQ koni powinno byc wiecej okolo 30 czyli seria 334 plus 30 okolo 360 jak nasze stare poczciwe s8, a tu gonitwa prosiakahttp://www.youtube.com/watch?v=UVUaTp8SX6Y
Jak wyczyszcze dysze to wrzuce wykres
 
 
raptor90 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 82
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-07-02, 20:51   

Karol mój błąd, myślałem że posiadasz D2.. Jakoś się zagapiłem.
_________________

 
 
Martinez 
Moje A8


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Martin
Jeżdzę: S8
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-07-14, 22:50   

Miałem robić pomiary z chlopakami z audiśląsk ,ale wiecznie przesuwamy bo zawsze komuś coś nie pasuje.Za nie dlugo chyba sam zrobie narazie odkladam kase bo jade do opola do firmy 44tuning na ingerencje w program do skrzyni biegow i silnika jakieś poprawki.
_________________
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-07-14, 23:12   

Martinez napisał/a:
Miałem robić pomiary z chlopakami z audiśląsk ,ale wiecznie przesuwamy bo zawsze komuś coś nie pasuje...

Ja swoją eSą byłem na hamowni wczoraj...
ale nie chwalę się na razie bo nie mam czym...
stado koni poszło w las...
tak jak podejrzewałem po moich ostatnich turystycznych przejazdach na 1/4 mili :evil:

Temat już przebadałem więc mam nadzieję, że najpóźniej w przyszlym tygodniu znaczą ich część odzyskam chociaż nie wiem czy będzie to 360KM bo jak twierdzą znawcy nasze popularne 4.2V8 niestety dosyć często nie trzymają serii :diabel:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.