Autor |
Wiadomość |
piter 1205
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 56 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-04, 12:46 [S8 D3 10
] Bład
|
|
|
Witam
Mam taki blad ''please check DTC memory on ECU number 2'' to sa moje pierwsze doświadczenia ze skanerem VAG i co teraz dalej jak sprawdzić co to za błąd? Czym spowodowany, auto jeździ, nie ma żadnych oznak awarii
Dzięki za pomoc
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-08-05, 17:41
|
|
|
Po prostu odczytaj błędy w sterowniku nr. 2 silnika. |
|
|
|
|
|
|
|
piter 1205
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 56 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-05, 20:13
|
|
|
Witam,domyślam się że tak najprościej ale problem ze nie widzę ECU 2 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-08-07, 15:52
|
|
|
piter 1205 napisał/a: | Witam,domyślam się że tak najprościej ale problem ze nie widzę ECU 2 |
Bo silnik I jest pod numerem 01 ale silnik II jest pod numerem 11 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
piter 1205
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 56 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:05
|
|
|
Dzięki za pomoc,sprawdziłem i teraz wiem ze coś z sonda lambda,kontrola EPC się jeszcze nie zapala ale może ktoś wie jaka sondę szukać do mojego modelu jak coś żeby wszystko pasowało,, wtyczki,,tylko przełożyć,nie chcę Używanej bo to nic pewnego dlatego pod jakim symbolem szukać takiej sondy albo może porada jak dokładnie ja sprawdzić. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:13
|
|
|
Ty masz chyba szerokopasmowa sonde a więc inna jak w starszych V8. Kupuj taka jak musi być bo nie wiem czy kombinacje sa opłacalne. |
|
|
|
|
|
|
|
piter 1205
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 56 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-16, 14:37
|
|
|
Witam
Blad wykasowale i narazie sie nie powtarza, moze ktos udzieli mi informacje jak najlepiej sprawdzic taka sonde skanerem VAG 5053 ITS naktorym kanale i jakie powinny byc wskazania?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
piter 1205
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D3
Wiek: 56 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-16, 17:52
|
|
|
Witam
pytanie czy to jest OK z lambda??
odczyt na cieplym silniku na wolnych obrotach
Kanał 033
Lambda -1.95%
Napiecie 1,54V
Lambda -1.56%
Napiecie 1.48 V
jeden kataliyator 370 C drugi 400 C pryz obrotach 640 i temp silnika powzyej 90 C
Kana 036
Napiecie 0.70V
Niewaynz B3+S2 OK
napiecie 0.29 V
niewaynz B4+S2 OK
kana 037
obciayenie 12.78%
napiecie 0.70 V
Raw.Form. N-A 0.000
Niewaynz B3+S1 OK
Kan
038
Obciy 12.78%
Napiecie
0.10 V
Raw form N-A 0.000
Niewaynz B4+S1 OK
Kanal039
pryeplzwa masz 2.19g-s
Napiecie 0.70V
Napiecie 0.27V
niewaynz szstem OK
I teray jakie mi bledz wyskoczyly
00001 Camshaft positioner (Bank 1 Exhaust) Zwarcie obwodu do innego zaworu
012953 Catalyst System: Bank 4
Ktos wie moze jak to zlikwidowac, blad nie wystepuje caly czas po wykasowaniu pojawia sie po jakims czasie .
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|