Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 07 ] Chip Tuning.  
Autor Wiadomość
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-05-03, 17:12   [S8 D3 07 ] Chip Tuning.

Witam ile szacunkowo można podnieść moc S8 5.2 FSI po przez chip tuning? Znalazłem firmę w Niemczech gdzie gwarantują wzrost o około 60-70 KM. Koszt operacji to 800 euro. Wkładają procek z nowym oprogramowaniem itd. Co o tym sądzicie?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-05-03, 17:24   

Jesteś pewien stanu technicznego tego 5.2?

W cenie 800€ w mtm masz ściągnięcie kagańca. Co to za firmę znalazłeś?

Na abt nie mogę znaleźć D3 ale do D4 kosztuje stage 1: 7 290€ a stage 2: 12 640€
Z D3 może być ciut taniej :P
_________________
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-05-03, 17:36   

Kaganiec już jest ściągnięty. Poprzedni właściciel usunął blokadę. Poniżej link do firmy która robi ten chip. https://maxchip.de/de/chiptuning-audi-s8-5-2-fsi-450-ps-331-kw-41007
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-05-03, 17:39   

Skontaktuj sie kolego z Compsportem , oni napewno doradzą Ci najlepsze rozwiązanie :) Nie mam jakoś przekonania do takich czipów . Szczególnie ze auto powinno być strone na hamowni a nie na stole do wlutowywania czipow
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2015-05-03, 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-05-03, 17:43   

Najpierw to trzeba sprawdzić czy serię trzyma i co z klapkami.
_________________
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-05-03, 17:54   

Klapki zatarte ale już otwarte. Co do trzymania seri ciężko powiedzieć trzeba by go shamować. Macie jakąś dobrą hamownie 4x4 na śląsku lub okolicach?
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2015-05-03, 20:54   

Tetek, Wymieniłeś / regenerowałeś klapy w kolektorze ssącym , lub cały kolektor ??
To największy problem silników 5,2 .
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-05-03, 21:18   

Takich cudów jeszcze nie robiłem jak regeneracja kolektora ssącego.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-05-03, 21:25   

Pierw kolego sprawdź czy auto trzyma serie, dopiero baw się w podnoszenie mocy. Bo jeśli okaże się że motorownia ma niedomagania to Twoje zabiegi mogą graniczyć z cudem i to będzie walka z wiatrakami.

Małe OT:
Kolega miał calibre 2.0 115 KM. Auto było muł totalny. Przerobił wydech, kolektor ssący, wałki, cuda nie widy. Nagle auto odżyło ale dalej było nie to co by się spodziewał. Wpakowane kupe kasy w różne dodatki. Pojechał na hamownie i okazało się że po zabiegach wyciągnął 114 KM Czyli przywrócił mu prawie serie.

Zanim zaczniesz kombinować to doprowadź auto do seryjnych parametrów.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-03, 21:40   

Kolektor do regeneracji i silnik do czyszczenia z nagarów a potem zabawy w chipy które w tym silniku sa bardzo ryzykowne.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-05-03, 21:46   

Dokladnie... najpierw zajrzec do ssacego a potem dopiero myslec...choc Ja i tak mysle ze w wolnossaku gra nie warta swieczki... lepiej ciesz sie bezawaryjnoscia i jako takim spalaniem... Kase na chipa przeznacz na lepsze kolo albo poprostu na dobre paliwo ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-05-03, 21:59   

Nie no na koło nie bo już zapiąłem rok temu 21 cali z nowej S8. Odnośnie silnika to z nagaru już został wyczyszczony płukanka była. Poza tym silnik działa bezproblemowo żadnych błędów itd. Dodam że ostatnio na strefie dało rade bez większego problemu BMW M3 E46. Ja nie napisałem że jest mułowate. Po prostu chcę więcej. Ale zgodzę się co do jednego najpierw sprawdzę czy trzyma serie.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-05-04, 07:08   

Tetek, to musze kiedys obczaic tego potwora ;) jesli mam byc szczery to nie wierze w chipy dla silnikow wolnossacych... To co Ci dodadza, prawdopodobnie bedzie nieodczuwalne... A jesli juz chcesz sie bawic w wiecej mocy, to trzeba isc w jakis kompresor, albo BiT... Z tym ze koszta juz sa wtedy ogromniaste, malo kto to robil... a silnik ile wytrzyma to tego nikt Ci nie powie... Zawsze mozesz sprobowac tego chipa, ale moim zdaniem kasa wydana bedzie niewspolmierna z tym co sie za to osiagnie ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-04, 08:47   

Kompresory czy cokolwiek w 5,2 to pomyłka. Cieszył bym sie że on jeździ. A jak brakuje mocy to tylko swap na 5.0 Bit.
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-05-04, 10:05   

Chocby to dzialalo to nawet nie odczujesz tych 50-70koni przy takiej mocy jak w serii ten motor posiada. czy bedzie 450 czy 500 to organoleptycznie bedziesz czul ze auto goni tak samo
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.