Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Brak sygnału G28  
Autor Wiadomość
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-13, 12:09   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Brak sygnału G28

Witam mam problem czasem nie zapala mi auto i wskakuje błąd 16706 - brak sygnału komunikacji z czujnikiem G28.

Moje pytanie brzmi czy ktoś już wymieniał ten czujnik i wie jak się dostać do niego- wiem gdzie jest przykręcony.

Czy to są już obławy końca tego czujnika ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 12:33   

Przewód sparciały lub sam czujnik juz padł. Wymieniaj skoro masz tak jasną dagnozę.
I prosze by kolejne tego typu tematy były poruszane w juz istniejących gdyż wiemże ich sporo. Ten zostawiam dla D3
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-13, 12:55   

Apophis, wymieniałeś ten czujnik? Bądź może ktoś z forumowiczów jak dojść do niego??

Pakować się w Ori z ASO czy np można go zastąpić Boschem lub EPS?
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 12:58   

Wymieniałem ale u mnie w D2 zapewne jest nieco inaczej. Sprawdź jesli masz taki sam jak do D2 to mozna go zastapic nawet GM po lekkiej modyfikacji a cena GM ok 100zł
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-21, 14:10   

Dla potomnych procedura wymiany czujnika G28 wału korbowego.

A więc potrzebny nam będzie kanał lub podnośnik,
ściągamy lewe koło, osłonę silnika i średnią skrzyni,

następnie trzeba odkręcić 3 śruby imbusowe z osłony przegubu ( dwie od strony koła-kolor niebieski, 3cią od spodu auta-kolor zielony) po zdjęciu dużej i małej osłony przegubu ukazuje Nam się czujnik ;)

Dodam od siebie że polecam do tej roboty pomoc drugiej osoby.
Do odkręcania czujnika (kolor czerwony) zabieramy się od strony koła, dobrze dopasować nasadkę gdyż u mnie była objechana śrubka czujnika i nie obeszło się bez dospawania nasadki :)


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.