Autor |
Wiadomość |
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2021-08-27, 17:04 [A8/S8 ALL] Turbo
|
|
|
Witam.
Czy ktos wie od ktorego roku w S8 zostaly zmienione sitka olejowe. |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-08-28, 23:56
|
|
|
końcówka produkcji D4 - od połowy 2017 roku
ps: jak nie masz auta od początku i serwisowane przez ASO w trybie longlife 30kkm (0w30/5w30) to warto tam zajrzeć |
|
|
|
|
|
|
|
Karizmo
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lis 2017 Posty: 174 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-08-29, 14:59
|
|
|
a jakich silników dotyczy to ? |
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2021-08-29, 18:19
|
|
|
Panton dzieki
Posiadam s8 z 12.2017 z przebiegem 80.000km |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-08-30, 09:23
|
|
|
Karizmo napisał/a: | a jakich silników dotyczy to ? |
4.0 TFSI
krypto35 napisał/a: | Posiadam s8 z 12.2017 z przebiegem 80.000km |
przy 100kkm profilaktycznie bym tam zajrzał... jak napisał Michał koszt nie jest duży a spokój bezcenny |
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2021-08-30, 20:26
|
|
|
Jak najbardziej wymiana zgadzam sie.
Szukajac informacji o tych sitkach gdzies na niemieckiej stronie znalazlem wypowiedz ze od 2016 do 2017 w S8 Plus 605kn zekomo te sitka zostaly zmienienone.
I teras pytanie czy to fak. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-09-10, 10:33
|
|
|
To prawda. Dla silnika S8 Plus (605HP DDTA) problem występował tylko w 2016 roku.
Od 2017 roku problem nie występował.
Dla Audi S8 (520HP) problem został rozwiązany od połowy 2017 roku. (podobnie dla A8 4.0TFSI)
Nawet po zmianach konstrukcyjnych i czasie ich wprowadzania na przykładzie tego problemu widać, że silnik z S8 i S8+ nie różnią się tylko softem (mocą). |
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2021-09-11, 18:22
|
|
|
Jesli jest tak jak piszesz to super |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-09-11, 21:04
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|