Strona 1 z 1

Przesiadka S8 FL na BMW X5 E53

: 23 lip 2013, 06:41
autor: tomi5
Witam wszystkich odwiedzających.
Ostatnio naszła mnie chec na przesiadkę z eSki na BMW X5 oczywiście z silnikiem 4,4 V8, a najchętniej wersje IS.

Macie może jakies doświadczenie z tym autem, jakieś typowe bolaczki zawieszenia, przeniesienia napedu itd.
O silniku co nie co wiem bo miałem taki w E32, więc to nie problem.

w sumie to najbardziej mnie ciekawi ile ten silnik pali przy tej budzie.
W E32 spokojnie mieściłem sie w 15l jazdy mieszanej, 12-13l trasa. Wariactwo zaczynało się kręcić przy 20l/100km

W sumie to szkoda mi troche eSki tym bardziejn że auto wykreca pieszym szyje :)
Widok odwracającej sie osoby we wstecznym lusterku, bezcenny ;)
A w garażu gwint czeka i teraz dylemat zakładac czy nie...

ale zawsze chciałem spróbować się w SUVie i tak X5 wpadła mi w oko.
Z drugiej strony wiem co to znaczy kupic zadbane S8, i jak by mi X5 nie podpasowalo to nie tak prosto wrócić z powrotem do S8, na allegro jak popatrzę, to juz po zdjęciach widac same sztrucle, albo perełki podszykowane na sprzedaż, ludzie zamiast kasę ładować w stan techniczny auta to ładują w wygląd.

Dodatkowo co mnie kuje w X5 tam licznik kończy sie na 240km/h mi piątke zapina przyu tej prędkości ;) chociaż z drugiej strony kiedy się jeździ takimi prędkościami, tutaj bardziej chodzi o przyspieszanie i wyprzedanie na trasie w S8 jest to poezja.

: 23 lip 2013, 07:18
autor: Moskal
X5 e53 nigdy nie jeździłem ale przez jakiś czas miałem do dyspozycji e70 z 3-litrowym dieslem więc za bardzo Ci nie podpowiem ale co zwróciło moją uwagę to zachowanie samochodu przy wyższych prędkościach. Samochód ma zdecydowanie wyżej położony środek ciężkości. Ten którym jeździłem dobrze się prowadził do powiedzmy 170-180 km/h. Powyżej stawał się bardzo czuły na wszelkiego rodzaju podmuchy powietrza niczym dostawczak.
O wyglądzie nie będę pisał bo o gustach się nie dyskutuje.

: 23 lip 2013, 07:53
autor: VanDyke

: 23 lip 2013, 09:26
autor: jdz1
Moskal pisze:X5 e53 nigdy nie jeździłem ale przez jakiś czas miałem do dyspozycji e70 z 3-litrowym dieslem więc za bardzo Ci nie podpowiem ale co zwróciło moją uwagę to zachowanie samochodu przy wyższych prędkościach. Samochód ma zdecydowanie wyżej położony środek ciężkości. Ten którym jeździłem dobrze się prowadził do powiedzmy 170-180 km/h. Powyżej stawał się bardzo czuły na wszelkiego rodzaju podmuchy powietrza niczym dostawczak.
O wyglądzie nie będę pisał bo o gustach się nie dyskutuje.
Czy te SUVy nie mają ograniczenia maksymalnej prędkości do 210km/h?

: 23 lip 2013, 21:18
autor: Moskal
Egzemplarz o którym wspominałem rozpędziłem do licznikowego 220 km/h. bardziej już brakowało odwagi ze względów o których pisałem wyżej. Jak dokładny był to pomiar to się nie wypowiem. Szczerze to nie mam pojęcia przy jakiej prędkości następuje odcięcie. Nie mam także żadnych wiadomości czy przy w/w samochodzie były robione jakieś mody w celu ściągnięcia blokady.

: 01 sie 2013, 11:03
autor: audik
Miejskie terenówki tylko z pneumatyką i blokada dyfra też jest przydatna :D

Jeździłem 2 lata temu X5 kuzyna nowy model (w końcu przyciski i liczniki nie wyglądają jak z poprzedniej epoki jak w tych przed liftem to w środku jakieś lata 80 :/ ) na 19 calowych kołach w Szczecinie tłukło się niemiłosiernie, komfort jak za auto z pułki powyżej 200tyś co najmniej przeciętny.

Po takich doświadczeniach ze zgrozą wsiadłem do Tuarega na...22 calowych obręczach w Krakowie (też dziury) i miłe zaskoczenie, mega komfort dodać do tego V10 TDi jest przyjemność.....

Reasumując j.w. tylko pneumatyka.