Strona 1 z 1

Wycena silnika od s8

: 13 lut 2015, 18:47
autor: Zapa
Za ile wg. Was mogę sprzedać kompletny silnik i skrzynię od S8 D2 z 2001roku? silnik po rozrządzi i regeneracji głowicy fakt, że jeździ na gazie i ma 284tys. km. Myślę nad zmianą na coś z dwoma turbinami, 2.7 albo 4.2 bo boli mnie to, że w moim silniku nie ma możliwości podniesienia mocy a zaczyna mi jej brakować ;)

: 13 lut 2015, 18:56
autor: jacek
Ceny takich silników na portalach od 3000zł do 5000zł z gwarancją rozruchową.

Może lepiej zmienić auto na inne z mocniejszym motorem <niewiem>

: 13 lut 2015, 19:00
autor: Zapa
Właśnie rozważałem zmianę na RS6 C5 ale jakoś tak jestem przywiązany do D2 ;)
Myślę jeszcze nad zmianą skrzyni na manualną albo nad zamianą S8 na W12, tylko nie wiem jak z trwałością tego silnika?

: 13 lut 2015, 21:17
autor: Gość
W12? Trochę slaby ma dół silnika i kategorycznie nie nadaje sie do upadlania. Poza tym miód malina tylko wszelki serwis drogawy jest.

: 13 lut 2015, 21:31
autor: ernesto
Szukasz atrakcji W12 to kup W12 nie przerabiaj, bo pochłonie Cięta przekładka finansowo. I nie mówie tu o samym silniku ale osprzęt, zawieszenie też musi być mocniejsze. Nie ma sensu
Co do zmiany z wolno ssaka na BiT już jest bardziej rozsądnym posunięciem ale nie baw się w zmianę silników z V na W.
Takie jest tylko moje zdanie,

: 13 lut 2015, 21:40
autor: Zapa
Z V na W nie zmieniał bym silnika lecz cały samochód :)
Mam możliwość kupienia tanio rozbitego A6 z 2.7 z manualną skrzynią.
A co do cen to skoro ktoś chce goły silnik za 7K sprzedać to ja kompletnego ze skrzynią za 10K nie pogonię? Za tą cenę zrobił bym swapa bez problemu, razem z zakupem całego samochodu na części i jeszcze by mi na nowy program pewnie wystarczyło....

: 13 lut 2015, 22:02
autor: Gość
Za 10tys silnik z S8 ze skrzynią?? Wiesz to że ktos sprzedaje za 7 to jego wola a czy ty tez chcesz sprzedawać czy sprzedać ? :)

: 13 lut 2015, 22:21
autor: Zapa
No to jaka jest taka realna cena kompletu? Powiem szczerze, że napaliłem się na 2.7 bt. Z tego co widzę to wózek i cała reszta jest taka sama.

: 14 lut 2015, 08:29
autor: aro51
Za 10k zrobisz swapa 2.7 bit z zakupem auta ? :)

Robilem swapa na 2.7 bit w a4 b6 i powiem , ze 10 prawie to idzie na ogarniecie silnika przed jego montazem. Chyba, ze chcesz go wstawic i zaraz wyjmowac. Hmm ze skrzynia jak? Swap na manual to nastepne +5000 bo watpie ze z tej a6 manual Ci podejdzie.

Z reszta 2.7 po programie ma tylko 300KM zeby to jechalo to setup na 450 to kolo 20k

Kiedys tez myslalem tak jak Ty , ze wyjme silnik sprzedam wstawie drugi i wyjdzie mnie na zero moze 5 doloze, a dolozylem 20k

: 14 lut 2015, 09:17
autor: Zapa
Powiem szczerze, że moje swapy do tej pory ograniczały się do wstawienia 2.3 V5 do Jetty A1 i 1.8T do Golfa mk1, nie wiem jak by to wyglądało z takim swapem, cały samochód z manualną skrzynią mam do kupienia za 4,5K (owinięty tylnymi drzwiami wokół drzewa).
Myślę, że po włożeniu wydajniejszych icków, wtrysków pewnie 440 lub podobnych, na bardziej przelotowym wydechu + sylikonowy trójnik, jestem wstanie przekroczyć choć trochę barierę 300KM i zbliżyć się do 500NM, przy manualnej skrzyni, myślę, że osiągi powinny być zadowalające, bo masa bedzie niewiele większa niż w S4 B5 tak naprawdę...
Nawet jeżeli cenowo wyjdzie słabo to wydaje mi się, że warto. Zastanawiam się jeszcze nad drugim wariantem, czyli zmianą skrzyni na manualną, bo jednak moja zła strona i chęć przegonienia czasem kogoś po mieście wygrywa ;) A mojego Golfa mi na to szkoda, za niski jest na takie latanie.

: 14 lut 2015, 10:08
autor: Arthur
powinno wszystko pasowac, tylko nie licz na mega osiagi przy seryjnym setapie 2.7, pewnie bedzie latac jak zwykle A8 , co do masy S4 ma ok 1600 kg a s8 2tony. Pakuj duze turbiny, dolot, wydech, sprzeglo i atakuj 400+ lub 500 :) wtedy to ma sens.

: 14 lut 2015, 10:56
autor: krzychu22.p1i
Zapa, to Ciebie zainteresuje: http://s4sid.pl/TUNING/index.php :)

: 10 mar 2015, 18:43
autor: matrose1983
Podepnę sie pod temat, mianowicie czy jest duza roznica między manualem a tipem w trybie ręcznym w s8 d2 polift?

: 10 mar 2015, 20:31
autor: aro51
Duza to stara wolna skrzynia dodatkowo spory opor w ukladzie napedowym.

: 12 mar 2015, 17:11
autor: matrose1983
Duża tzn konkrety ile urywa my na przyspieszeniu skoro na tipie mamy nie cale 6s do 100km/h