Strona 1 z 6
: 15 lut 2015, 22:41
autor: FOSS
gary2000 pisze:... a według Was lepiej jest kupić przed czy po lifice?
Wg. mnie zdecydowanie po-lift.
: 15 lut 2015, 22:44
autor: gary2000
FOSS a dlaczego ? Ze względu na dostępność części czy może lepszy motor? bo zmiany wyglądowe są kosmetyczne
: 15 lut 2015, 22:50
autor: FOSS
gary2000 pisze:FOSS a dlaczego ? Ze względu na dostępność części czy może lepszy motor?
Ze względu na wszystko.
W rozwinięciu dodam, że nie widzę kompletnie niczego w czym przed-lift miałby być lepszy niż po-lift więc tym bardziej po-lift.
gary2000 pisze:... bo zmiany wyglądowe są kosmetyczne
wg. mnie zmiany "wyglądowe" są dosyć znaczne ale w tym przedmiocie każdy może mieć własne zdanie.
: 15 lut 2015, 22:52
autor: Gość
Przedlifty są starsze ale mniej maja pierdól które powoduja nerwicę. Choc by nastawniki-ich w przedlifcie nie ma. Ja osobicie wole przedlifty
: 15 lut 2015, 22:55
autor: Preston81
polifty maja tez magiczne nastawniki
2,5 klocka za sztukę
: 15 lut 2015, 22:59
autor: Gość
Własnie tylko FL
: 15 lut 2015, 23:08
autor: gary2000
To na razie zostanę na przed liftach
Tego z Wrocławia widziałem na www ale nie brałem go pod uwagę.
: 15 lut 2015, 23:09
autor: FOSS
preston81 pisze:polifty maja tez magiczne nastawniki
2,5 klocka za sztukę
Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i moment
Nastawniki są drogie, cóż A8 do tanich w zakupie nie należą a w serwisowaniu tym bardziej. Jak ktoś kupuje auto żeby było tanio to chyba lepiej pójść w A4 1.9TDI a nie pchać się w A8
: 15 lut 2015, 23:22
autor: Preston81
FOSS pisze:Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i moment
jeszcze kolega nie dopisal zwiekszona awaryjność o te wspniałe elementy
co ma piernik do wiatraka, parka nastawnikow to 5k względem czego ? 10km więcej i jak bardzo różni sie moment przedlift a polift? nie pamietam dokładnie ale sądze że jest ch**a wart , to nie wyścigówki jak ktos chce kupic wyscigówke to nie kupuje limuzyny tylko auto sportowe
2 jeśłi trafisz na zadbanego przedlifta to sie nie zastanawiaj (mowie to jako user polifta) tez mi różnica kilka lat przy aucie NASTOLETNIM.....
zawsze mozesz dozbierac i kupic sobie klopot w postaci d3
jak to kolega pięknie ujął auta z innej epoki, z epoki tanich rozwiązań i mnożeniu problemów a nie ich rozwiązywania, z epoki początku totalnego przywiązania do aso
wooooow to moj 1000 post
sorry za ton ale troche prawdy w tym jest
: 16 lut 2015, 18:14
autor: danishow
preston81 pisze:polifty maja tez magiczne nastawniki
Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem
: 16 lut 2015, 18:18
autor: Gość
danishow pisze:preston81 napisał/a:
polifty maja tez magiczne nastawniki
Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem
Bo tam kosztuja 300zł no z wymianą 500 a nie 5tyś
Tylko w A8 sa one dziwacznie drogie.
: 16 lut 2015, 18:36
autor: danishow
Toć to ta sama część ...po czyyssta to som chinole a ori w ASO też 2 klocki kosztuje
: 16 lut 2015, 18:57
autor: Gość
Chyba nie ta sama a podobna. Reasumując kilku znajomych to robiło w swoich 1.8 i nie wydawali tysięcy a setki,niech sie wypowie Doc bo niedawno sam tez to wymieniał przy okazji rozrzadu.
No i te podróbki tam smigaja a w A8 niebardzo....
: 16 lut 2015, 19:16
autor: danishow
W każdym bądź razie zestawy naprawcze do tych nastawników są identyczne dla wszystkich silników 1.8, 2.4, 2.7, 2.8, 3.7 i 4.2L. Możliwe a raczej też i na pewno niektóre różnią się obudową.
: 16 lut 2015, 19:18
autor: Gość
Mozliwe Danielu. Nie jestem specem, ale faktem jest że np Andrzej-Doc zmienił i zapomniał a posiadacze liftów rwa tu włosy z głowy albo wydają tysiące.