[D2 99 LIFT] Pomoc w uczciwym wycenieniu auta !!!
: 25 lut 2015, 17:10
Witajcie koledzy klubowicze.
Zwracam się z prośbą o pomoc w wycenieniu, ustaleniu ceny sprzedaży.
Planuje zmianę i zamierzam uczciwie sprzedać obecną A8.
Tematem postu jest A8 D2 z grudnia 1999r model 2000 po lifcie.
Silniej może nie cieszy się reputacją bo jest to 2.5 TDI V6 180KM Quattro
Skrzynia Tiptronic.
Auto zakupiłem w 2013 roku za kwotę ok 15.000 zł.
Auto całe, jeżdżące, Nic nie stukało, nie pukało.
Przy zakupie wiedziałem już że auto miało z przodu delikatną przygodę.
Zderzak, lewy błotnik, maska te elementy były robione.
Auto z przebiegiem 188500 na rok 2013.
Po ok roku użytkowania zaczynają wychodzić wady ukryte przez poprzedniego właściciela i w związku z nimi w marcu 2014 roku postanowiłem nie żałować tylko doprowadzić auto do stanu jak najbardziej perfekcyjnego.
Wystartowaliśmy ok silnika:
- kompletny rozrząd z wymianą wszystkiego po drodze co można przy nim wymienić,
- oddałem pompę wtryskową do sprawdzenia i przy okazji pełnego serwisu,
- układ odmy całkowicie wymieniony na nowy,
- wszystkie filtry, oleje, płyny na nowe,
Oczywiście największą uwagę przykładałem do stanu silnika i głowic (wałki itp.) stan ich jednak był tak idealny że nie wymagana była żadna ingerencja.
Przejdźmy do zawieszenia:
- wymienione aluminiowe zwrotnice (2szt.)
Poprzedni właściciel uznał że tańsze i odpowiedniejsze będą dopasowane wahacze od A6 i dlatego obie nadawały się do wymiany aby można było zamontować orginalne AUDI A8.
- wymieniona wszystkie tarcze i klocki na nowe
- końcówki drążka kierowniczego
- wymieniono tylne tuleje na sankach
- wymieniono wszystkie tuleje tylnego zawieszenia WSZYSTKIE !!!
(przy zdjętych tylnych sankach aż grzechem było by nie wymienić wszystkich)
Wszystkie te tuleje wymienione w większości na orginalne !!!
Całość rzeczy wymienionych wyżej kosztowała mnie w 2014 roku 13.000 zł z robocizną.
Auto wyposażone w zasadzie we wszystko więc wymienię tylko czego nie ma:
- elektryki i podgrzewania w tylnej kanapie
- tylnych rolet
- elektryczne jest tylko oparcie siedzeń
- webasto
Reszta rzeczy jest na pokładzie.
Przedstawiam wam też troszkę fotek do oceny.
Proszę was o szczere odpowiedzi bo naprawdę nie potrafię poukładać sobie w głowię przedziału cenowego i chciał bym poznać waszą opinie o tym samochodzie jako od osób niezależnych.
Auto pracuje dobrze z silnikiem nie ma żadnego problemu.
Jakaś końcówka z przodu będzie chyba do robienia bo czasami się odezwie na dziurach.
Skrzynia moim zdaniem powinna płynniej pracować lecz nie ma z nią żadnych problemów.
Lakier ma ślady użytkowania i widać to po rysach na zderzakach.
Zwracam się z prośbą o pomoc w wycenieniu, ustaleniu ceny sprzedaży.
Planuje zmianę i zamierzam uczciwie sprzedać obecną A8.
Tematem postu jest A8 D2 z grudnia 1999r model 2000 po lifcie.
Silniej może nie cieszy się reputacją bo jest to 2.5 TDI V6 180KM Quattro
Skrzynia Tiptronic.
Auto zakupiłem w 2013 roku za kwotę ok 15.000 zł.
Auto całe, jeżdżące, Nic nie stukało, nie pukało.
Przy zakupie wiedziałem już że auto miało z przodu delikatną przygodę.
Zderzak, lewy błotnik, maska te elementy były robione.
Auto z przebiegiem 188500 na rok 2013.
Po ok roku użytkowania zaczynają wychodzić wady ukryte przez poprzedniego właściciela i w związku z nimi w marcu 2014 roku postanowiłem nie żałować tylko doprowadzić auto do stanu jak najbardziej perfekcyjnego.
Wystartowaliśmy ok silnika:
- kompletny rozrząd z wymianą wszystkiego po drodze co można przy nim wymienić,
- oddałem pompę wtryskową do sprawdzenia i przy okazji pełnego serwisu,
- układ odmy całkowicie wymieniony na nowy,
- wszystkie filtry, oleje, płyny na nowe,
Oczywiście największą uwagę przykładałem do stanu silnika i głowic (wałki itp.) stan ich jednak był tak idealny że nie wymagana była żadna ingerencja.
Przejdźmy do zawieszenia:
- wymienione aluminiowe zwrotnice (2szt.)
Poprzedni właściciel uznał że tańsze i odpowiedniejsze będą dopasowane wahacze od A6 i dlatego obie nadawały się do wymiany aby można było zamontować orginalne AUDI A8.
- wymieniona wszystkie tarcze i klocki na nowe
- końcówki drążka kierowniczego
- wymieniono tylne tuleje na sankach
- wymieniono wszystkie tuleje tylnego zawieszenia WSZYSTKIE !!!
(przy zdjętych tylnych sankach aż grzechem było by nie wymienić wszystkich)
Wszystkie te tuleje wymienione w większości na orginalne !!!
Całość rzeczy wymienionych wyżej kosztowała mnie w 2014 roku 13.000 zł z robocizną.
Auto wyposażone w zasadzie we wszystko więc wymienię tylko czego nie ma:
- elektryki i podgrzewania w tylnej kanapie
- tylnych rolet
- elektryczne jest tylko oparcie siedzeń
- webasto
Reszta rzeczy jest na pokładzie.
Przedstawiam wam też troszkę fotek do oceny.
Proszę was o szczere odpowiedzi bo naprawdę nie potrafię poukładać sobie w głowię przedziału cenowego i chciał bym poznać waszą opinie o tym samochodzie jako od osób niezależnych.
Auto pracuje dobrze z silnikiem nie ma żadnego problemu.
Jakaś końcówka z przodu będzie chyba do robienia bo czasami się odezwie na dziurach.
Skrzynia moim zdaniem powinna płynniej pracować lecz nie ma z nią żadnych problemów.
Lakier ma ślady użytkowania i widać to po rysach na zderzakach.