Strona 1 z 1

Kupno A8 d2 6.0

: 13 kwie 2015, 19:36
autor: Paweł012
Witam od niedawna stwierdziłem że robi mi się mało koni pod maską i postanowiłem rozejrzeć się nad Audi A8 D2 6.0 W12 i chciałbym dowiedzieć się od was czegoś więcej na ten temat wiem że to jest paliwo żłop.
Utrzymanie tego grzmota jest większe od zwykłego 4.2 tylko jedna rzecz mnie martwi ponoć te silniki są bardzo awaryjne i mają problemy z elektryką bo kupić szrota to nie problem tylko potem ładuj kasę jak w studnie bez dna.

: 13 kwie 2015, 21:20
autor: gryzzli
Jezeli jest wszystko sprawne to mysle ze przy normalnej jazdzie spali Ci od 1-2l wiecej od Twojej obecnej a8 4.2 .Czy ma problemy z elektryka mysle ze na podobnym poziomie jak a8 z 4.2 z tamtych lat .Najwieksza pieta tego silnika bedzie chyba skomplikowany system suchej miski olejowej. Nie bez powodu szkopy szybko z niej zrezygnowali .Reasumujac najwieksza bolaczka tych aut jest poprrzedni wlaciciel oraz zasobnosc portfela przy jego solidnym serwisowaniu. Jako wekendowoz zadbany egzeplarz czemu nie oczywiscie bez zadnego lpg jak samochod do ciaglej eksplatacji raczej bym nie kupil .

: 13 kwie 2015, 21:21
autor: jacek
W modelu D2 występuje pierwsza wersja silnika W12 i niestety jest awaryjna . Chcesz D2 to lepiej kup wersję S8 .
Jeżeli koniecznie W12 to w młodszym modelu D3 .

: 13 kwie 2015, 23:08
autor: Gość
Mamy tu posiadaczy W12 D2 i jakoś żyja jedni mniej drudzy więcej smigają. Wady są ale nie jakos szczegolnie często. Niestety S8 D2 do W12 D2 to zupełnie co innego. D3 ma swoje wady typowo jak dla D3 a D2 ma swoja wadę-poprzednika i nieodpowiednio delikatny styl traktowania silnika.

: 14 kwie 2015, 10:35
autor: karol208
Głównie sugerował bym się dostepnością części a głównie brakiem zamienników jeżeli chodzi o motor i napęd.
Byle pan Kazio nic tam nie zrobi a jakakolwiek grubsza robota przy silniku jest czasochłonna i droga ze względu na ciasnotę pod maska.

: 14 kwie 2015, 11:16
autor: stillbadboy
jesli mocy brak tzn ze masz zapedy sportowe :D a tego Ci a8 s8 czy w12 nie da :D i tam tez Ci z czasem mocy braknie.
idz w rs4 rs6 i tam bedziesz ze startu zadowolony z mocy ,plus duze mozliwosci stosunkowo latwego podniesienia mocy co w przyapdku wolnossaka bedzie mega trudne i drogie

: 14 kwie 2015, 12:36
autor: ernesto
Kamil ma recje. A/S8 to nie jest auto do bicia rejordow. A auta maja juz swoje lata i czas ich panowania na drogach minął.
Teraz 6s do setki maja rodzinne kuferki. Jak Ci brakuje mocy to idź w strone doladowania i w młodsze jednostki.

: 14 kwie 2015, 18:20
autor: Paweł012
Nie jestem przekonany do TURBIN wiem po sobie ja miałem A6 c5 2.7T jak ją kupiłem wiedziałem że ma rozrząd do wymiany ale potem okazało się że turbiny są uszkodzone i trzeba było je regenerować i jeszcze powychodziły inne usterki koszty rosły w tysiące pojeździłem nią trochę i przesiadłem się na A8 i było super i powiedziałem że więcej nie kupuje Audi z Turbinami. Ten dźwięk 12 cylindrów to jest piękna muzyka jak byśmy słuchali mocarta :D ten ryk to jest to.

: 14 kwie 2015, 19:15
autor: gryzzli
Tu masz fajna alternatywe dla d2 w12 do tego juz z silnikiem bez suchej miski i z 450hp za fajne pieniazki http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pha ... pbjJk.html .