Strona 1 z 2

Mercedes Clk 230 LPG

: 11 sty 2016, 08:55
autor: adrian949
Hej, Panowie interesuje mnie jaką instalację LPG założyć do Clk 230 kompresor. Może coś podpowiecie?

: 11 sty 2016, 13:10
autor: stillbadboy
Prins ;)

: 11 sty 2016, 13:12
autor: pytlar
gaz jak gaz... najważniejsze to dobrego gazownika dorwać, bo będzie udręka co by tam nie było wsadzone/wrzucone... u mnie np gazownicy instalacje nie zamontowali tylko wrzucili <blee> i tak teraz cały czas się denerwuje... <onie>

: 11 sty 2016, 14:01
autor: Iceman
Prins Brc Stag a najważniejsze to dobrego gazownika znaleźć co temat ogarnie i komponenty dobrze dobierze. :)

: 11 sty 2016, 14:39
autor: adrian949
A jakie komponenty byście polecali?

: 11 sty 2016, 15:53
autor: stillbadboy
Adrian prins z wtryskami Keihina , zadne stagi, mam porownanie na wlasnej skorze wiec wiem co mowie.

prins bedzie Cie stal kolo 3000-3500 z montazem do 4cylindrow gdzie stag pewnie z 2000-2800zl
ale dostajesz instalke ktora sama na bierzaco zgrywa sie z mapa benzyny i pobiera parametry,nie cza tego co roku stroic jak staga w ktorym mapy rozjezdzaja sie przy byle peirdnieciu a wtryski padaja po 2latach jazdy ( mialem magicjety w poprzednim aucie ) reduktor tez pierdnal po 2 latach , niby te nowe stagi czerwone ( chyba ac1 ? ) juz sa lepsze.


ateraz prins :
zero strojenia , tylko zmiana filtrow co rok, zadnego szarpania zadyszek, czy gorac czy zimno. Wtryski Keihina - dzielo sztuki

brc nie mialem wiec nie wiem ;)

: 11 sty 2016, 16:28
autor: Iceman
Poczekajmy teraz na fachowców co powiedzą, że gaz tylko do kuchenek. <amasz>

: 11 sty 2016, 18:26
autor: Lechu
stillbadboy, miłeś kijowe wtryski. Teraz na topie, są polskie barracudy przewidziane na 100tkm .

: 11 sty 2016, 20:08
autor: dice111
Iceman pisze:Poczekajmy teraz na fachowców co powiedzą, że gaz tylko do kuchenek. <amasz>
Gaz do kuchenek a diesel do traktorow :D

: 11 sty 2016, 21:00
autor: adrian949
dice111 pisze:
Iceman pisze:Poczekajmy teraz na fachowców co powiedzą, że gaz tylko do kuchenek. <amasz>
Gaz do kuchenek a diesel do traktorow :D
Szkoda gadać.

: 11 sty 2016, 21:41
autor: Inter32
Szkoda że nie AMG albo chociaż V8 ;)

: 11 sty 2016, 22:25
autor: adrian949
Inter32 pisze:Szkoda że nie AMG albo chociaż V8 ;)
Jak by to była zabawka to owszem. To jest tylko samochód do jazdy na co dzień, dzieci zawieść do przedszkola i takie tam. :]

: 12 sty 2016, 17:00
autor: stillbadboy
Lechu pisze:stillbadboy, miłeś kijowe wtryski. Teraz na topie, są polskie barracudy przewidziane na 100tkm .
mozliwe, zakladalem w 2010 roku i wtedy widocznie bylo to najlepsze co moglo byc, instalka tania nie byla na tamten okres, 4cyl 2800zl placilem gdzie mozna bylo cos taniego za 2000zl juz zalozyc, tak czy siak nie bylem z staga zadowolony mimo ze montaz byl w najlepszym warsztacie na podkarpaciu , ale jakby nie bylo 6lat to szmat czasu i technika poszla do przodu

[ Dodano: 2016-01-12, 17:00 ]
adrian949 pisze:
Inter32 pisze:Szkoda że nie AMG albo chociaż V8 ;)
Jak by to była zabawka to owszem. To jest tylko samochód do jazdy na co dzień, dzieci zawieść do przedszkola i takie tam. :]
mimo wszystko 200koni w tym autku daje 8.5 sek do setki a to calkiem niezly wynik,
zawsze zamiast amg mozna dac nowe logo :D

Obrazek

: 12 sty 2016, 19:28
autor: Gość
Nie tylko prins dzis po obd lata ale moje BRC juz od 3 lat o czym nie wiedziałem-a dowiedziałem sie o tym jak się samo z ABZta na AKC przestroiło :D

Stagi tez sa nowoczesne po OBD ale jak wielu tu podtrzymuje jedno przykazanie-Ogarnięty Gazownik!

: 12 sty 2016, 21:37
autor: danishow
stillbadboy, Prins był dobry, może nawet najlepszy ale teraz niestety tak nie jest. Sterowniki innych producentów są znacznie bardziej rozbudowanie a podzespoły równie wytrzymałe. W tej chwili Prins oznacza jedynie drogo bo równie dobrze można mieć znacznie taniej ;)