Strona 1 z 2
[A8/S8 ALL
] Głupie pytanie o odkręcanie śrub
: 24 sie 2016, 08:03
autor: TMEA
Ludzie
A8 jest aluminiowe więc jak to jest z odkręcaniem śrub, które się np zapiekły? Przecież alu się urwie od razu jak się za mocno będzie odkręcać
czy może się mylę? Niech mi ktoś wyjaśni jak są zrobione połączenia śrubowe w a8
planuję kupić A8 ale właśnie trochę boję się napraw, które będę sam robił ze względu właśnie na te połączenia skręcane
pozdrawiam
: 24 sie 2016, 11:37
autor: CINEK
psikasz penetratorem i lecisz delikatnie. Możesz później sobie przesmarować aby się nie bać że się urwie.
To tak jak ze srubami od kól. Zawsze smaruje aby potem problemu nie było. To samo z zawieszeniem
A tak szczerze to bałbym się poważniejszych usterek niż zapieczone śruby
: 24 sie 2016, 13:44
autor: TMEA
czyli jednak jesli cos jest przykrecone do karoserii to jest po prostu w alu gwint?
: 24 sie 2016, 13:57
autor: CINEK
nie. czasami są miedziane tulejki. Jedyny problem jaki napotkałem przy odkręcaniu śrub to wahacze, śruby przy silniku czy też półośkach...tak to od karoserii zawsze idą. Tam nie ma takich zmiennych temperatur oraz brudu itp jak w elementach powyżej opisanych....
: 24 sie 2016, 14:15
autor: TMEA
to na co jeszcze trzeba uwazac przy alu karoserii?
: 24 sie 2016, 14:32
autor: Gość
Na kolizje
: 24 sie 2016, 14:48
autor: CINEK
Apophis pisze:Na kolizje
hahahah gdzie Ty widziałeś korozje na alumunium ????
: 24 sie 2016, 14:54
autor: Gość
Ano Marcin czas do okulisty bo owszem alu tez koroduje ale ja o tym nie wspominałem
: 24 sie 2016, 17:36
autor: CINEK
Apophis pisze:no Marcin czas do okulisty bo owszem alu tez koroduje
to nie wiem co za ulep musi byc
: 24 sie 2016, 19:54
autor: danishow
martin_rs4, przeczytaj uważnie
Apophis pisze:Na kolizje
: 24 sie 2016, 20:17
autor: CINEK
danishow pisze:martin_rs4, przeczytaj uważnie
Apophis pisze:Na kolizje
o ja pierdziu
starosc nie radosc
: 25 sie 2016, 06:37
autor: TMEA
no tak
a takim dużym samochodem to nie problem zawadzić na parkingu
powiedzcie mi czy jest dużo wygodniejszy od A6C4?
czy to w ogóle przepaść czy nie aż taka różnica?
: 25 sie 2016, 08:41
autor: CINEK
TMEA, słowami można opisać wszystkie ZA i PRZECIW.... żeby się samemu przekonać musisz wsiąść, przjechać się, dotknąć, powąchać...wtedy będziesz mieć porównanie....
poza tym to jest limuzyna więc zawsze będzie wygodniejsza
: 01 wrz 2016, 09:22
autor: TMEA
A ktoś wie jakie było seryjne wyposażenie z okolic lat 1994-1997 w wersjach 2.8 automat?
: 01 wrz 2016, 12:50
autor: Gość
Jako że z tematu się robi smietniczek to go przenosze do innego miejsca.
TMEA, v6 mogłes miec wypasione jak W12 albo jak dacia logan to wszystko było widzimisie zamawiającego.