Strona 1 z 3
Jaki koszt geometri w ASO?
: 06 paź 2016, 19:16
autor: Motostacja
Witam
ile mniej wiecej kosztuje zbierznośc i geometria P+T w A8 D3 ?
gdzie robicie taki zabieg w swoich A8 D3?
: 06 paź 2016, 19:28
autor: jacek
Nie łatwiej zadzwonić do ASO i zapytać o cenę ?? Wtedy dowiesz się dokładnie u samego źródła

: 06 paź 2016, 19:30
autor: michalwruszak
Zbieżność i Geometria 3D najlepiej na maszynie Hunter
: 06 paź 2016, 19:46
autor: panton
700-900zł
: 06 paź 2016, 21:29
autor: Motostacja
Dzieki za info
: 07 paź 2016, 08:14
autor: drago_o
lol zapłaciłem 200 na Hunter 3D ale poza ASO... (50zł od punktu regulacji)
: 07 paź 2016, 08:43
autor: dice111
Dlaczego to musi być ASO ? Nie wierzę, że w tak dużych miastach (tym bardziej stolicy) nieautoryzowany warsztat sobie nie poradzi.
: 07 paź 2016, 10:53
autor: drago_o
No właśnie... tematy naszych kochanych ASO są szeroko poruszane i chyba je dobrze znamy

W Częstochowie z bardziej elektronicznymi modelami oraz wszystkimi nowymi nikt nie pokieruje Cię do ASO tylko do jednego konkretnego warsztatu
Regulacja geometrii nie jest jakimś kosmosem w tym aucie, dojście słabe i sporo kurwują(Mi facet powiedział, że zjebałem mu weekend jak w piątek o 15 przyjechałem) ale robi się to normalnie

Ważne aby mieli sprzęt odpowiedni. Hunter 3D jest dość popularnym urządzeniem i jest dobry. No i cena podzielona przez 3 za to samo.
: 07 paź 2016, 11:02
autor: VanDyke
W ASO pełna geometria to również kalibracja radaru, który wg procedury powinno się ustawić wraz z geometrią kół. Kwestią dyskusyjną jest zasadność tego działania ale żaden warsztat poza ASO raczej nie będzie miał przystawki do Huntera do kalibracji radaru (koszty).
Co do cen to np w Pruszczu koszt geometrii na Hunterze to... 60 zł

: 07 paź 2016, 11:06
autor: drago_o
A tego nie wiedziałem, że coś tam jest w cenie jeszcze. Ja mam obniżone i po robieniu geometrii nie robiłem radaru. Puki co nie zauważyłem żadnych problemów w jego działaniu. No ale jak ktoś go nie ma to już kwestia sporna czy się opłaca. A ciekawi mnie to, że niektórym chcą brać mega kasę za to a przy geometrii jakoś w cenie tanio to liczą.
: 07 paź 2016, 11:16
autor: VanDyke
Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.
Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
: 07 paź 2016, 11:16
autor: Motostacja
http://marano.com.pl/john-bean-urzadzen ... -1088.html
co myślicie o tej maszynie koszt 150zł geometria
z tyłu reguluje sie geometrie 2 wahaczami tak? tym z tyłu od skrętu koła i z góry kąt padania koła do nawierzchni.
z przodu coś po za drążkiem kierowniczym jest do regulacji?
pytam bo wiem jak te paprochy robią swoją robote, a opony do D3 są bardzo drogie
: 07 paź 2016, 11:19
autor: VanDyke
Będzie ok
: 07 paź 2016, 11:20
autor: drago_o
Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.
Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
Pytał i zaznaczał w programie, ale przy radarze na 100% nic nie kręcił i wydaje mi się, że nie mierzył. Bo rozumiem, że kalibracja odbywa się na jego śrubkach aby fizycznie go ustawić?
: 07 paź 2016, 11:25
autor: VanDyke
Tak ale musi i tak mieć do tego specjalne panele do kalibracji a to jest opcja dodatkowa do Huntera i raczej nikt tego nie kupuje do warsztatu.