Druga skrzynia padła.
: 09 lis 2016, 20:55
Panowie ile dostanę za auto z rozwaloną skrzynią ? Auto jeździ ale przy zmianei biegów z 1 ma 2 przy 6 tys jest szarpnięcie. Jeśli jeżdżę normalnie to śmiga.
W aucie robiłem na przełomie 1,5 roku takie rzeczy:
Co było naprawiane:
1. Lożyska przód oryginalne.
2. Przeguby zewnętrzne
3. Przeguby wewnętrzne
4. Tarcze i klocki przód ATE - hamowanie z 250 do zera no problem. Zaciski brembo 6 tłoczkowe od Porsche Cayenne. Tarcze mają pół roku.
5. Skrzynia biegów - lepiej chodzi niż w moim nowym aucie nowy olej - spokój na minimum 60 tys kilometrów - taaaa do wczoraj lepiej chodziła Na skrzynie wydałem 5 tys. złotych wszystkie uszczelniacze etc. załamany jestem i nie chcę już na niego patrzeć.
6. Strumienica zamieniona na tłumik i jest cisza.
7. Poduszki pod skrzynią i silnikiem.
8. Tuleje tylnego mostu oryginalne Lemfordera
9. Zbieżność i geometria ustawiona perfekcyjnie. Puszczam kierownice i 500 m jedzie prosto na obwodnicy.
10. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie oraz zbiorniczek płynu hamulcowego. Płyn hamulcowy syntetyczny.
11. Akumulator - 100 Ah
12. Uszczelnienie układu chłodzenia skrzyni biegów.
13. Wymiana wszystkich świec.
14. Naprawa i serwis instalacji gazowej. Reduktor KM Twin i przerobienie instalacji. Jakiś moduł i jeden wtrysk, i przewody.
15. Regulacja instalacji gazowej - mapy się rozjechały, ale jeszcze trzeba zrobić to na sondzie szerokopasmowej.
16. Prostowanie Felgi prawy przód
17. Wymiana czujnika położenia wału.
18. Wymienione filtry kabinowe.
19. Uczelniacz półosi prawej oraz wymiana oleju w dyferencjale przednim.
20. Poprawne ustawienie rozdządu.
21. Wymiana dmuchawy odpowiedzialnej za nawiew.
22. Wymienione 4 siłowniki. Dwa maski i dwa klapy bagażnika.
23. Sprawdzenie stopnia sprężania na głowicach. 13-14 barów - fabryka.
24. Alarm z czujnikiem podciśnieniowym i reagującym na podniesienie samochodu.
25. Co jeszcze ? Nie pamiętam. Jak mi przyjdzie do głowy napiszę.
Co posiadam do auta:
1. Tylny zderzak z kompletem sprawnych czujników i sterownikiem
2. Prawy błotnik
3. Dyferencjał tylny - nie do dostania. Stan oceniam na 5-
4. Klimatronik
5. Fabryczny końcowy wydech tzw. dwururka.
6. Misę olejową
7. 5 koło w bagażniku.
8. Hak westwalia oryginalny
9. Drugą zmieniarkę. Działała i nagle error. Do naprawienia samemu.
10. Opony zimowe - 4 miesiace jeżdzone firmy Nexen Winguard Sport, Letnie Continental.
11. Przetwornica do świateł nówka sztuka.
12. Moduł zapłonowy jakiś zamiennik. Średnio z niego zadowolony byłem i wstawiłem Boscha.
13. Cewka NGK
14. Zbiorniczek na płyn wyrównawczy oryginalny nowy..
Na rozrządzie można zrobić jakieś 25-30 tys km
W aucie robiłem na przełomie 1,5 roku takie rzeczy:
Co było naprawiane:
1. Lożyska przód oryginalne.
2. Przeguby zewnętrzne
3. Przeguby wewnętrzne
4. Tarcze i klocki przód ATE - hamowanie z 250 do zera no problem. Zaciski brembo 6 tłoczkowe od Porsche Cayenne. Tarcze mają pół roku.
5. Skrzynia biegów - lepiej chodzi niż w moim nowym aucie nowy olej - spokój na minimum 60 tys kilometrów - taaaa do wczoraj lepiej chodziła Na skrzynie wydałem 5 tys. złotych wszystkie uszczelniacze etc. załamany jestem i nie chcę już na niego patrzeć.
6. Strumienica zamieniona na tłumik i jest cisza.
7. Poduszki pod skrzynią i silnikiem.
8. Tuleje tylnego mostu oryginalne Lemfordera
9. Zbieżność i geometria ustawiona perfekcyjnie. Puszczam kierownice i 500 m jedzie prosto na obwodnicy.
10. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie oraz zbiorniczek płynu hamulcowego. Płyn hamulcowy syntetyczny.
11. Akumulator - 100 Ah
12. Uszczelnienie układu chłodzenia skrzyni biegów.
13. Wymiana wszystkich świec.
14. Naprawa i serwis instalacji gazowej. Reduktor KM Twin i przerobienie instalacji. Jakiś moduł i jeden wtrysk, i przewody.
15. Regulacja instalacji gazowej - mapy się rozjechały, ale jeszcze trzeba zrobić to na sondzie szerokopasmowej.
16. Prostowanie Felgi prawy przód
17. Wymiana czujnika położenia wału.
18. Wymienione filtry kabinowe.
19. Uczelniacz półosi prawej oraz wymiana oleju w dyferencjale przednim.
20. Poprawne ustawienie rozdządu.
21. Wymiana dmuchawy odpowiedzialnej za nawiew.
22. Wymienione 4 siłowniki. Dwa maski i dwa klapy bagażnika.
23. Sprawdzenie stopnia sprężania na głowicach. 13-14 barów - fabryka.
24. Alarm z czujnikiem podciśnieniowym i reagującym na podniesienie samochodu.
25. Co jeszcze ? Nie pamiętam. Jak mi przyjdzie do głowy napiszę.
Co posiadam do auta:
1. Tylny zderzak z kompletem sprawnych czujników i sterownikiem
2. Prawy błotnik
3. Dyferencjał tylny - nie do dostania. Stan oceniam na 5-
4. Klimatronik
5. Fabryczny końcowy wydech tzw. dwururka.
6. Misę olejową
7. 5 koło w bagażniku.
8. Hak westwalia oryginalny
9. Drugą zmieniarkę. Działała i nagle error. Do naprawienia samemu.
10. Opony zimowe - 4 miesiace jeżdzone firmy Nexen Winguard Sport, Letnie Continental.
11. Przetwornica do świateł nówka sztuka.
12. Moduł zapłonowy jakiś zamiennik. Średnio z niego zadowolony byłem i wstawiłem Boscha.
13. Cewka NGK
14. Zbiorniczek na płyn wyrównawczy oryginalny nowy..
Na rozrządzie można zrobić jakieś 25-30 tys km