Strona 1 z 2

Koło zapasowe w sprayu

: 22 gru 2016, 18:53
autor: Gunner
Witam

Jaki środek tego typu polecacie ? Jako, że nie wożę koła zapasowego to pomyślałem, że kupię chociaż coś takiego bo lepsze to niż nic :P Nie mam tras dalekich od domu więc nawet flak to nie problem ale nie raz się taka trasa zdarzy i może być lipa.

Zastanawiam się nad tym:

http://allegro.pl/slime-najlepsze-kolo- ... 31716.html

: 22 gru 2016, 19:45
autor: dice111
Jak Ci rozerwie oponę to czym połatasz ? Wszystkie tego typu preparaty, czy zestawy naprawcze, które dodają w salonach zamiast koła można se o kant dupy potłuc. Nic nie zastąpi zapasówki, nawet dojazdówka już lepsza. Jak masz toroida w wannie to wrzuć po prostu pełnowymiarówkę do bagażnika (D3 ma spory).

: 22 gru 2016, 20:11
autor: Gunner
Tak wiem normalne koło najlepsze, ale kilku znajomym się zdarzyło, że musieli użyć tego sprayu i jakoś zdało egzamin, dlatego pytam. A w bagażniku wożę nie raz rzeczy o takiej wielkości, że koło może przeszkadzać.

: 22 gru 2016, 21:10
autor: Pepek
Czosnek z TVN'u robił test i ZTCP najlepiej wypadł tam MANNOL 9906. Tyle że testowali to na jakimś kurduplu, a A8 łyknie se w koło trochę luftu, więc wypadałoby dokupić do tego jakiś kompresor pod zapalniczkę.

: 22 gru 2016, 21:33
autor: Gunner
Czytałem, że do większego koła jeden taki pojemnik nie wystarczy i lepiej mieć dwa, prawda to ?

: 22 gru 2016, 21:44
autor: CINEK
Ja mam takie kolo w sprayu ale nie wiem jakiej firmy za to na pewno mam dodatkowe ubezpieczenie assistsnce ktore gwarantuje mi naprawe na miejscu badz w warsztacie. Ale na dalekie trasy w szczegolnisci zagraniczne kupie dojazdowke, choc i tak mam w razie W assistance na EU z wozkiem inwalidzkim do 1000km ;)

: 23 gru 2016, 08:05
autor: mkbewe
martin_rs4 pisze:Ja mam takie kolo w sprayu ale nie wiem jakiej firmy za to na pewno mam dodatkowe ubezpieczenie assistsnce ktore gwarantuje mi naprawe na miejscu badz w warsztacie.
ja tak samo do tego kompresor pod zapaliczke oryginalny audi.
do 100km od domu :)

A jak będę się gdzieś wybierał to niestety ale trezba będzie coś do bagażnika wsadzić na zapas

: 24 gru 2016, 07:56
autor: ernesto
Ja byłem zmuszony zastosować taki środek, poszło dwie sztuki i trzymało dobrze.

: 24 gru 2016, 12:39
autor: krzychu22.p1i
Takim uszczelniaczem "naprawiłem" koło w starej przyczepie do traktora (poszła 1 puszka i obracaliśmy koło). Tylko tam jest jeszcze dętka, opona 20" w każdym razie rolnicza i gruba. 2 powodzie nie dały jej rady :)

: 24 gru 2016, 13:11
autor: Benji1985
Tylko po takiej akcji ze "szprejem" jak pojedziesz do wulkanizatora i zobaczy <boisie> ten syf w oponie powie: Panie tego się nie da naprawić <bezradny> .Po prostu nie będzie mu się opłacać babrać w syfie za 20 PLN .

: 24 gru 2016, 13:49
autor: danishow
Benji1985 pisze:nie będzie mu się opłacać babrać w syfie za 20 PLN
To faktycznie upierdliwa robota, za normalne łatanie bierzemy 25 Eurasów a jak ktoś z takim lepikiem przyjedzie to min. 40 albo wymiana na nową.

: 15 paź 2017, 10:19
autor: cl3hna
Jako, że 90% swoich tras spędzam pomiędzy Radomiem a Warszawą zacząłem się zastanawiać nad takim "kołem w spray" albo zestawem naprawczym. Poczytałem pare artykułów, m.in. ten: http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,4mnhd i trafiłem na takie słowa:
Preparaty uszczelniające w spreju nie dość, że nie gwarantują skutecznej naprawy przebitej opony, to jeszcze mogą być źródłem wielu kłopotów. Nie wolno ichstosować w autach z czujnikami ciśnienia powietrza w kołach, o czym nie ma nawet słowa w instrukcjach.
Pytanko piersze: czy ktoś może wypowiedzieć się w kwestii czujników ciśnienia a użyciem takiego spray'u?
Parę osób pisało o dedykowanych kompresorach albo zestawach naprawczych, możecie podzielić się nazwami tych zestawów?

Chodzi o to, że koło zajmuje mi strasznie dużo miejsca, jestem głównie w obrębie 100km od domu i chciałbym, w razie czego, dojechać do serwisu na naprawę.

I ostatnie pytanie: Czy po wyjęciu koła zapasowe z bagażnika trzeba będzie podłączyć się pod oprogramowanie diagnostyczne, zeby usunąć wskazania dla koła zapasowego? <bezradny>

Dzięki za wszelka pomoc ;)

: 16 paź 2017, 10:08
autor: mkbewe
cl3hna pisze: jestem głównie w obrębie 100km od domu i chciałbym, w razie czego, dojechać do serwisu na naprawę.
ja tez i wykupiłem mini ac gdzie do 100km w razie złapania gumi mi pomogą.
Też mam spray ale na szczęście jeszzce go nie musiałem używać, i mam też oryginalny mały kompresorek podłączony do zapalniczki, dopompowywałem nim raz koła po zmiania na zimowe i fajnie daje sobie rade :)
cl3hna pisze:I ostatnie pytanie: Czy po wyjęciu koła zapasowe z bagażnika trzeba będzie podłączyć się pod oprogramowanie diagnostyczne, zeby usunąć wskazania dla koła zapasowego?
podobno można jeździć bez zapasowego i system nie czepia się

: 22 paź 2017, 19:53
autor: cl3hna
A dla czujników to będzie bezpieczne?

Można jeździć bez zapasowego...w komputerze poprostu brakuje odczytu z tego koła ale sam FIS niczegego nie komunikuje ;)

: 23 paź 2017, 17:16
autor: Preston81
cl3hna pisze:Chodzi o to, że koło zajmuje mi strasznie dużo miejsca, jestem głównie w obrębie 100km od domu i chciałbym, w razie czego, dojechać do serwisu na naprawę.
szefie wykup asistance opony jak jest awaria dzwonisz i masz gdzies pan przyjezdza robi co trzeba i jedziesz dalej ew laweta i ostawia cie w jakims zakladzie trudniacym sie wulkanizacja , sam amm takie kolo zapasowe w sprayu na szczescie nie musialem sprawdzac czy dziala