Strona 1 z 2

zamiana starego s8 d2 na pejtona

: 09 lis 2017, 12:31
autor: mixenus
czesc,

Chodzi mi po głowie zamiana swojego S8 d2 '97 w manualu na Fejtona

- tylko PB bez lpg
- bez drewna w srodku
- okolice 25/30k pln max

Spotkał ktoś coś wartego zainteresowania w ostatnich ofertach?



L.

: 09 lis 2017, 19:08
autor: CINEK
Lookni na forum pytona. Tam pewnie lepiej i szybciej doradza ;)

: 09 lis 2017, 19:27
autor: Preston81
heh chodzilo mi kupienie fejka , wlcialem na zlocik fejkow pod Poznaniem i na jakies 12 aut zadne do mnie nie przemowilo , oczywiscie fajne auta ale sporo im brakowalo do tego zeby mnie poprostu porwac , zebym powiedzial tak to jest to .... niestety nawet te z lepszym wyposazeniem w srodku wygladaly marnie tzn jakosc wnetrza , sypiace sie podlokietniki schodzaca powloka z elementow (taka pseudo skora) kurcze to nie dla mnie ja bym szalu dostal jak by mi sie "siepała" tapicerka np na schowku lub podlokietniku m, z tego co pamietam kazdy jednoglosnie mowil jak juz brac to tylko 4,2 ew 5.0 w dieslu , 3,2 za slabe mowili i wlasciciele szczerze to przyznawali nie to co posiadacze A8 kastratow 3,7 co jezdzą PRAWIE jak 4,2 :D o 2,8 nie wspomne :D

: 09 lis 2017, 19:34
autor: Prezes-Artek
Bardzo fajne samochody phaeton jest na drugim miejscu po S8 D2 :] ale najbardziej mnie przeraża koszt wymiany zawieszenia i masa elektroniki i innych bajerów oczywiście zależy na jakie wyposażenie się trafi no i kaski chyba trochę mało żeby kupić coś sensownego.

: 09 lis 2017, 20:07
autor: justinos1
preston81 pisze:heh chodzilo mi kupienie fejka , wlcialem na zlocik fejkow pod Poznaniem i na jakies 12 aut zadne do mnie nie przemowilo , oczywiscie fajne auta ale sporo im brakowalo do tego zeby mnie poprostu porwac , zebym powiedzial tak to jest to .... niestety nawet te z lepszym wyposazeniem w srodku wygladaly marnie tzn jakosc wnetrza , sypiace sie podlokietniki schodzaca powloka z elementow (taka pseudo skora) kurcze to nie dla mnie ja bym szalu dostal jak by mi sie "siepała" tapicerka np na schowku lub podlokietniku m, z tego co pamietam kazdy jednoglosnie mowil jak juz brac to tylko 4,2 ew 5.0 w dieslu , 3,2 za slabe mowili i wlasciciele szczerze to przyznawali nie to co posiadacze A8 kastratow 3,7 co jezdzą PRAWIE jak 4,2 :D o 2,8 nie wspomne :D
Coś chyba trochę czarujesz z tą jakością wnętrza, miałem 3 Phaetony i żaden nie miał „pseudo skóry” ani tym bardziej schodzących powłok itp, miałem również D3 i jakość użytych materiałów w Audi to istna masakra, wycierające się przyciski itp, tego w Phaetonie nie ma.

: 09 lis 2017, 20:39
autor: mixenus
Diesla nie brałem pod uwagę, bo do pracy mam 8km autostrada i nie dogrzeje,
a po południu, „na hobby” co drugi dzień również jadę max 10’ ,
czytałem ze mniej niż dycha w jedna stronę czy to km czy minut psuje diesle. Chyba, ze to mit i nie ma co świrować?

: 09 lis 2017, 20:57
autor: peter5on
Ja ci nie powiem czy warto zmienić, ja ci powiem co ludzie powiedzą: "Panie a czego żeś tamto audi na passata zmienił?"

: 09 lis 2017, 21:06
autor: mixenus
Znam znam :)
To że widły do gnoju i luksusowy VW to jak krowa na wyścigach też, ale pomijając cała otoczkę co ludzie powiedzą interesuje mnie ten samochód :)

: 09 lis 2017, 21:06
autor: CINEK
peter5on pisze:"Panie a czego żeś tamto audi na passata zmienił?"
<hihiwiesz> dokładnie..

pyton jak dla mnie to Meisterstück jeśli chodzi o wnętrze oraz wyciszenie...ale wysiadając z tego auta i spoglądając na nie... hmmm <hmm> jakoś dziwnie duzy ten passat :D

jeśli kogoś to nie zraża to auto fajne...ale...z dwojga złego wolałbym D3 ;)

: 09 lis 2017, 21:09
autor: Inter32
Mistrzem wyciszenia jest Lexus LS a nie żaden Phaeton

: 09 lis 2017, 21:15
autor: CINEK
Mistrzem wyciszenia jest Lexus LS a nie żaden Phaeton
może, nie wiem, ponieważ nigdy nie jechałem natomiast mam porównanie pytona do D2 i D3 i jest przepaść jak dla mnie <bezradny>

: 09 lis 2017, 21:27
autor: Marcin2013
Chodził mi po głowie "Fejtek" ale wygrało D3 ze względu na aluminium które przy 4.2 ma praktycznie takie same osiągi co "Fejetk" 6.0 i jeszcze jedna sprawa D3 jest znacznie więcej co jest na plus przy zakupie części używanych.
CINEK pisze:pyton jak dla mnie to Meisterstück jeśli chodzi o wnętrze oraz wyciszenie...ale wysiadając z tego auta i spoglądając na nie... hmmm <hmm> jakoś dziwnie duzy ten passat
A D3 to duże A4 <jezyk2>

: 09 lis 2017, 21:52
autor: Preston81
justinos1 pisze:Coś chyba trochę czarujesz z tą jakością wnętrza, miałem 3 Phaetony i żaden nie miał &#8222;pseudo skóry&#8221; ani tym bardziej schodzących powłok itp
a czemu mam czarowac ? mowie co widzialem , oczywiscie nie musisz tego akceptowac :) skora na schowku pasazera byla tak cienka ze kazda ryska byla widoczna , tapicrka byla jasna kremowa i wygladalo to jak kupa

zaloz konta na pheaton klub i tam ci doradza :) skoro jedziesz 10min i palowac nie zdazysz to kupil bym jednak tego 3,2 po kij ci wieksza pojemnosc na takie trasy ?

: 09 lis 2017, 21:55
autor: Dymian
cześć!
Mixenus ocb. z brakiem drewna?
Btw. na forum jest srebrny 3.2 za 25kzł.
Co do pseudo skór to się nie wypowiem. Co do paska- również.

Prezes-Artek- zawieszenia bałbym się bardziej w mercedesie niż w fejtku. Przednie są jak w d3- ogólnie temat przerobiony na maxa.
Co do elektroniki, ja od dwóch lat odpukać nie narzekam, a jak się pojawiają wpisy na forum, to większość jest trywialna i do ogarnięcia.

: 09 lis 2017, 22:19
autor: Preston81
duzo tych aut mialo tez problem z podlokietnikiem chyba jest ze slabych materialow tez byl takie nie domykajace sie do konca to mi si enie podobalo , natomiast cala reszta na + drewno gabaryt auta ma to cos srodek fajny ale kiepska gala tipa przyciski na panelu na srodku (znow jakosc) fotele jak dla mnie spoko rolety fajne a wnetrze ogolnie lepsze niz w d3 w moim odczuciu ale tylko long wersja 4 osobowa :)