Strona 1 z 1
Zakup XC90 lub Touarega
: 12 kwie 2018, 16:38
autor: Ara$
Mam mozliwosc kupic w niezlym stanie XC90 ze skrzynia po remoncie i silnikiem 4.4. Auto poliftowe wiec wyeliminowany problem z lozyskiem walka w silniku.
Jedzil ktos takim jedzil to jak wypada tam naped 4x4 w porownaniu do quatro bo slyszalem ze nie ma rewelacji.
Druga mozliwosc to Tuareg 3.0 ON ale slyszalem ze drogo wychodzi wymiana lancuszka rozrzadu lub 4.2.
Mozecie powiedziec cos o tych autach.
: 12 kwie 2018, 22:45
autor: zanjac
Strasznie dziwne porównanie? V8 4.4 z V6 3.0 TDI, musisz sobie sam odpowiedzieć który samochód ci się podoba (określić lata produkcji, gdyż są różne moce i systemy zasilania silników i inne bolączki:)), jakie masz priorytety w zakresie ekonomi, mocy , wyposażenia i ogólnej obsługi w formie dostępnych programów, części itd. Nikt nie odpowiada w twoim wątku, zapewne z tego powodu.

: 12 kwie 2018, 23:42
autor: Ara$
zanjac pisze:Strasznie dziwne porównanie? V8 4.4 z V6 3.0 TDI
moze to tak zabrzmialo. Nie mam nic do silnika PB 4,2 czy 4,4 ale szczerze wkurw... mnie juz tankowanie co 3dni. Wiec tak naprawde to najchetniej kupilbym diesla 3.0 ale slyszalem o kosztach wymiany tego rozrzadu i malych szansach na znalezienie czego z sensownym przebiegiem.
zanjac pisze:musisz sobie sam odpowiedzieć który samochód ci się podoba
zakladam ze skoro umiescilem tu i volvo i vw to oba mi sie podobaja,
lata produkcji - 2004-2008
o ekonomii raczej trudno mowic przy tych pojemnosciach
priorytety - przede wszystkim bezpieczenstwo, czyli naped 4x4 i silnik z zapasem mocy/momentu, bezawaryjnosc silnika i skrzyni,
wyposazenie - isofix, bez priorytetow w stylu tv w zaglowkach itdl
: 13 kwie 2018, 05:42
autor: justinos1
Idzie kupić zdrowe 3.0 TDi bez stukającego rozrządu, kwestia czasu. A wtedy tylko lać i jeździć, chociaż warto jeszcze przy zakupie sprawdzić stan wtryskiwaczy

: 13 kwie 2018, 05:50
autor: drago_o
Albo wymienić rozrząd po zakupie i nie będzie stukać.
Co do auta to te Volvo mają jakiś mankament z tymi skrzyniami. Mam dwuch znajomych i obaj mieli te same problemy. Nie pamiętam z jakimi silnikami mają swoje auta. W obu przypadkach padły im skrzynie i po naprawach zaraz znowu były uszkodzone w krótkim czasie. Jeden sprzedał auto a drugi kupił nowa skrzynie z ASO.
: 13 kwie 2018, 17:52
autor: uzlik
Silniki w 4,4l v8 w Volvo są silnikami wyprodukowanymi przez yamahę. Solidna konstrukcja. Unikać silnika 2,9 biturbo. Co do skrzyni to się nie wypowiem.
: 13 kwie 2018, 20:24
autor: Inter32
Ja bym jedno i drugie odrzucił i jak chcesz z takich to X5 3.0 D w manualu
: 13 kwie 2018, 21:46
autor: Lechu
Jeśli bezpieczeństwo to Volvo chociaż w tych latach nie jest zbyt piękne wewnątrz i zewnątrz, chyba, że to nowe, to jest bajka. Czujesz się jak w rosomaku ;P
Skrzynie w Volvo są raczej słabe i koszty naprawy wyższe niż przy ZF-ach .
uzlik pisze:Unikać silnika 2,9 biturbo
Ta sama historia jest z 2.7biT Ci co mają i dbają, nie narzekają
Druga sprawa, jest taka, że 2.9BiT objedzie V8 i jest podanty na modyfikacje
Co też trzeba zaznaczyć, części do V8 to rzadko spotykane są, więc zostaje ASO, a silników też nie jest za wiele. A uwierz mi, ceny w ASO Volvo potrafią przebić ASO OOOO
Drugim silnikiem w XC90 jest 2.5T, ale już za słaby na tą budę. optymalny dla S60 ew S80 .
: 14 kwie 2018, 00:13
autor: dice111
Ile masz do wydania ?
: 18 kwie 2018, 21:24
autor: zanjac
Lechu pisze:Czujesz się jak w rosomaku
nie wszyscy chyba wiedzą co to jest rosomak
http://www.drapiezniki.pl/947-rosomak.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rosomak_( ... osomak.jpg
w tym się czujesz jak w Volvo

: 19 kwie 2018, 09:07
autor: Lechu
Jak wsiadasz, to czujesz się jak w wozie opancerzonym, to taka przenośnia była

: 20 kwie 2018, 15:43
autor: Ara$
dice111 pisze:Ile masz do wydania ?
ten pewniak mial kosztowac 40k. Jednak okazal sie z niego CH...j nie pewniak. Szukam do 45k. Ale jak sie trafi cos w innej cenie godnego uwagi to zobaczymy.
Lechu pisze:Jeśli bezpieczeństwo to Volvo
dlatego właśnie się zdecydowałem już na ten samochód
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicl ... print-view
szukam 4.4po lifcie. Przedliftowe mialy jakis problem z wycierajacym sie łożyskiem wałka wyrównawczego