Strona 1 z 1

Porsche Cayenne 4.5 oznaczenie 4800 - ściąganie głowicy

: 02 paź 2018, 20:54
autor: drago_o
Witam,

Mam tu takie Porsche Cayenne 4.5l 340KM z silnikiem o oznaczeniu 4800. Czy ktoś z Was ma wiedzę na temat czy zdemontuję głowicę bez ruszania silnika? I drugie pytanie czy zrobię rozrząd bez wyjmowania silnika? Niestety brak kompresji na jednym garze.

: 03 paź 2018, 05:41
autor: justinos1
Napewno poszła głowica? W tym silniku wycierają się cylindry, znany problem, remont całego silnika około 10-12tyś są dwie firmy w Polsce które się tym zajmują

: 03 paź 2018, 06:23
autor: drago_o
Wstępnie zdiagnozowana nieszczelność na którymś zaworze dolotowym. Nie wiem bo nie ja się wcześniej tym zajmowałem. Na razie nie wiadomo nic na pewno :) Myślę, że wyjdzie taniej bo silnik był utrzymany w dobrym stanie. Praktycznie z dnia na dzień brakło kompresji na jednym garze. To widocznie ja będę trzeci :D Szczerze... V8 to V8 żadna różnica :)

: 03 paź 2018, 06:43
autor: Jacek82
odrazu szykuj blokady rozrządu

: 03 paź 2018, 06:58
autor: drago_o
Takimi rzeczami martwię się najmniej. Pytanie tylko czy muszę do tego targać motor bo nie mam garażu skończonego jeszcze i nie mam aktualnie gdzie tego zrobić :)

: 04 paź 2018, 21:58
autor: Kruger
Jeżeli chodzi o ten motor w prosiaku też stawiam na cylinder znajomy z forum 7er przerabiał temat jedyna możliwa naprawa rozwiercenie bloku i nowa tuleja
Jak zdejmiesz głowice i sprawdzi sie czarny scenariusz dam ci namiar na mojego znajomego

: 04 paź 2018, 22:09
autor: drago_o
Jeździ już długo na LPG więc szansa na wypalony zawór, w weekend zrobimy próbę olejową i wbije endoskopem do środka. Jeden ziomek z innego forum co prowadzi serwis porsche powiedział mi, że u nich pod świecę podłączają pistolet z powietrzem i cisną aby sprawdzić. Podobno dobrze słychac w tym silniku czy idzie w główkę czy w blok.