Strona 1 z 1
Porsche Cayenne 4.5 oznaczenie 4800 - ściąganie głowicy
: 02 paź 2018, 20:54
autor: drago_o
Witam,
Mam tu takie Porsche Cayenne 4.5l 340KM z silnikiem o oznaczeniu 4800. Czy ktoś z Was ma wiedzę na temat czy zdemontuję głowicę bez ruszania silnika? I drugie pytanie czy zrobię rozrząd bez wyjmowania silnika? Niestety brak kompresji na jednym garze.
: 03 paź 2018, 05:41
autor: justinos1
Napewno poszła głowica? W tym silniku wycierają się cylindry, znany problem, remont całego silnika około 10-12tyś są dwie firmy w Polsce które się tym zajmują
: 03 paź 2018, 06:23
autor: drago_o
Wstępnie zdiagnozowana nieszczelność na którymś zaworze dolotowym. Nie wiem bo nie ja się wcześniej tym zajmowałem. Na razie nie wiadomo nic na pewno
Myślę, że wyjdzie taniej bo silnik był utrzymany w dobrym stanie. Praktycznie z dnia na dzień brakło kompresji na jednym garze. To widocznie ja będę trzeci
Szczerze... V8 to V8 żadna różnica
: 03 paź 2018, 06:43
autor: Jacek82
odrazu szykuj blokady rozrządu
: 03 paź 2018, 06:58
autor: drago_o
Takimi rzeczami martwię się najmniej. Pytanie tylko czy muszę do tego targać motor bo nie mam garażu skończonego jeszcze i nie mam aktualnie gdzie tego zrobić
: 04 paź 2018, 21:58
autor: Kruger
Jeżeli chodzi o ten motor w prosiaku też stawiam na cylinder znajomy z forum 7er przerabiał temat jedyna możliwa naprawa rozwiercenie bloku i nowa tuleja
Jak zdejmiesz głowice i sprawdzi sie czarny scenariusz dam ci namiar na mojego znajomego
: 04 paź 2018, 22:09
autor: drago_o
Jeździ już długo na LPG więc szansa na wypalony zawór, w weekend zrobimy próbę olejową i wbije endoskopem do środka. Jeden ziomek z innego forum co prowadzi serwis porsche powiedział mi, że u nich pod świecę podłączają pistolet z powietrzem i cisną aby sprawdzić. Podobno dobrze słychac w tym silniku czy idzie w główkę czy w blok.