Strona 1 z 1

3.0 TDI vs 2.4 PB/LPG

: 31 paź 2018, 17:00
autor: Druss
Hej,
Mój przyjaciel jest na etapie poszukiwania autka. Ja zasugerowałem mu C6 w Q ale mam kilka do Was.
Co sądzicie o silnikach 3.0 TDI - jest bardzo dużo ich na rynku, jeśli dobrze kojarzę mają problemy z napinaczami, tak ? coś jeszcze ??

No i drugie pytanie co myślicie o 2.4 PB - jeśli padnie na PB to na pewno musi wjechać LPG.

Pomijam fakt osiągów. Chodzi przede wszystkim o koszty eksploatacji, części, awaryjność itp.

Macie jakieś uwagi co do samej budy C6 ?

: 31 paź 2018, 18:22
autor: CINEK
zależy też jakie przebiegi będą robione, ale benzyna z LPG będzie tańsza w eksploatacji od 3.0 tdi.

: 31 paź 2018, 18:25
autor: Inter32
Lepiej chyba szukać Bmw E60 3.0D lub 3.0 PB,silniki w tym modelu Audi to lipa

: 31 paź 2018, 18:47
autor: Druss
Ok, 3.0 TDI lepiej omijać.

2.4 pb/LPG - coś mu dolega ? czy udana konstrukcja ? w sumie jest od B5, dostała trochę więcej mocy.

: 31 paź 2018, 21:15
autor: michalwruszak
w 2.4 awaryjny mocno rozrząd + kolektor ssący

: 31 paź 2018, 21:34
autor: Druss
OMG !! <bezradny>
Nawet po zrobieniu rozrządu w 2.4 może być problem ??
Kolektor jest do zrobienia żeby był git ? Rozumiem że chodzi o te klapy gaszące jak było w TDI ?

No dobra a co z 2.7 TDI ??


Czyli po D3 4.2 preFL nie ma przyszłości w audi ? :(

: 31 paź 2018, 21:37
autor: michalwruszak
3.0 tfsi . 4.0tfsi lub 4.2tdi - to jest alternatywa oczywiście w poważniejszym budżecie . Kupując auto za 20K i robić w nim rozrząd za 6tys to troche słabo + 4tys za kolektor .

: 31 paź 2018, 21:44
autor: dice111
Jak 3.0 TDI to CDYA (10/2008 - 8/2011), ale polift Avant, bo sedan z tyłu po lifcie wygląda tragicznie. Co do wtrysków i rozrządu - poprawiona C6 z małym nalotem i tak będzie droga. Okazji nie ma, te samochody kupowano by latały, dlatego jak chcesz samochód z realnym przebiegiem poniżej 200k km będzie trzymał cenę.