Tak na kolejny raz aby nie było problemów - dospawać nakrętkę 6-kątną i odkręcić zwykłym kluczem, potem wymiana na śrubę z "normalnym" łbem
: 16 kwie 2019, 22:41
autor: maciu
Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb
w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz
: 17 kwie 2019, 23:33
autor: VAGowner
maciu pisze:Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb
To może prościej zmienić na imbus (hex)
A swoją drogą - co za kombinacje z rozwiązaniami w nowych autach ...
Po tym jak zostałem zmuszony do kupna dodatkowego zestawu końcówek torx "z dziurką" w celu odkręcenia pokrywy tylnej reflektora do wymiany spalonej żarówki
(w garażu miałem, ale to było na wyjeździe) - po przyjeździe do domu zmieniłem wszystkie te "dziwne" śruby na takie, które można odkręcić wkrętakiem płaskim (który zawsze jest w bagażniku).
: 18 kwie 2019, 16:24
autor: maciu
Tamta sruba przy hamulcach to jest celowo taka zeby nikt tego nie ruszyl
ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada
: 18 kwie 2019, 22:58
autor: machul333
W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
: 19 kwie 2019, 14:35
autor: Inter32
Bardzo dużo przepustnic trzyma się na torx z dziurka
: 19 kwie 2019, 14:38
autor: dice111
maciu pisze:ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada
Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynów
machul333 pisze:W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4
: 20 kwie 2019, 15:08
autor: VAGowner
dice111 pisze:
maciu pisze:ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada
Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynów
machul333 pisze:W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4
Na szczęście w C4 miałem żarówki halogenowe
A przy okazji - kolega kiedyś poprosił mnie o pomoc w rozkręceniu elementu - łebki śrub były na torx 5-kantowy - całe szczęście miałem takie w garażu.
: 20 kwie 2019, 15:44
autor: Lechu
dice111 pisze:, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4
o czym mowa ?
: 20 kwie 2019, 16:17
autor: dice111
Stary palnik D1 był jako całość, z lutowaną wiązką etc (także w tamtych czasach niedostępne poza ASO, z resztą w czasach kanciaków, poldolotów itp ludzie myśleli pewnie, że ufo jedzie)
Już od dawna są przejściówki, opisane przeróbki pod D2S: https://www.motor-talk.de/blogs/austria ... 64006.html
: 23 kwie 2019, 23:36
autor: Pepek
Być może super tech od Jonnesway'a sobie z tym poradzi.
: 29 kwie 2019, 19:00
autor: Marcin2013
maciu pisze:w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz
A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?
I w ogóle odkręciłeś ?
: 29 kwie 2019, 19:28
autor: maciu
Marcin2013 pisze:
maciu pisze:w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz
A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?
I w ogóle odkręciłeś ?
można ale tez można odkręcić całe jarzmo od zwrotnicy tam jest regularna nasadka
tych śrub nie ma rozpisanych w etce wiec dlatego sobie pomyslalem ze są nie do ruszania
kupiłem ten specjalny klucz i poszło bez problemu ręką - tam nawet kleju nie ma...
momentu bym powiedział coś w granicach 100-110
: 29 kwie 2019, 19:35
autor: Marcin2013
No ja muszę to odkręcić żeby podłożyć dystans między zacisk,a adapter, też muszę kupić ten z linku,tylko szkoda że nie będę miał na jutro bo wysyłka, raczej nie znajdę w okolicy
Odkręciłem tą śrubę zwyczajną nasadką 13mm 12kątną ,nasadkę nabiłem lekko na śrube i poszło , ale mam pytanie czy ktoś wie jaki klucz jest potrzebny w tym zacisku do tej śruby od spuszczania płynu na dole ? torx i spline nie pasuje