Ile kosztuje utrzymanie Audi A8 D2 2.8 (30V) Quattro?
: 04 cze 2022, 13:49
Witam. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem Audi A8 D2 z silnikiem 2.8 v6 (30V)w quattro, skrzynia pewnie Tiptronic ale jak w manualu sie trafi to jeszcze lepiej. Wiem, że temat był wałkowany prawie na każdy możliwy szczegół, ale większość dotyczyła v8'emek co niestety mnie skłania do ponownego odświeżenia tego wątku.
Podejrzewam, że za w miarę "zadbany" egzemplarz, w którym mało będzie do zrobienia trzeba będzie szykować coś w przedziale 13-18k PLN, ale to tylko moje przepuszczenia i jakaś domyślna średnia z tego co widziałem na ogłoszeniach. Możecie mnie sprostować poniżej. Ale jeżeli chodzi o eksploatacje to niestety za bardzo nie mam pojęcia.
I teraz najważniejsza kwestia:
Koszty utrzymania, części (rzeczy eksploatacyjne + takie, które wymagają szczególnego zainteresowania) + robocizna, zakładając, że sam nie dam rady tego ogarnąć
Ta kwestia jest dla mnie szczególnie ważna, bo nie jestem do końca przekonany czy mnie na takie coś stać, a powiedzmy taka średnia (części + robocizna) w miarę poukładałaby mi w głowie co nie co jak w rzeczywistości sprawa wygląda. I tutaj zaznaczę, że mnie bardziej interesuje kwestia mechaniki. Kwestie deatalingowe samochodu pomijam na razie, bo to temat na trochę późniejszy czas.
Bo kupić to jedno a zrobić i ile włożyć do niego, żeby to miało ręce i nogi i było w miarę wdzięczne to drugie oraz ile odłożyć jak by coś odmówiło posłuszeństwa to trzecie. Będę wdzięczny za pomoc z Waszej strony. Pozdrawiam.
Podejrzewam, że za w miarę "zadbany" egzemplarz, w którym mało będzie do zrobienia trzeba będzie szykować coś w przedziale 13-18k PLN, ale to tylko moje przepuszczenia i jakaś domyślna średnia z tego co widziałem na ogłoszeniach. Możecie mnie sprostować poniżej. Ale jeżeli chodzi o eksploatacje to niestety za bardzo nie mam pojęcia.
I teraz najważniejsza kwestia:
Koszty utrzymania, części (rzeczy eksploatacyjne + takie, które wymagają szczególnego zainteresowania) + robocizna, zakładając, że sam nie dam rady tego ogarnąć
Ta kwestia jest dla mnie szczególnie ważna, bo nie jestem do końca przekonany czy mnie na takie coś stać, a powiedzmy taka średnia (części + robocizna) w miarę poukładałaby mi w głowie co nie co jak w rzeczywistości sprawa wygląda. I tutaj zaznaczę, że mnie bardziej interesuje kwestia mechaniki. Kwestie deatalingowe samochodu pomijam na razie, bo to temat na trochę późniejszy czas.
Bo kupić to jedno a zrobić i ile włożyć do niego, żeby to miało ręce i nogi i było w miarę wdzięczne to drugie oraz ile odłożyć jak by coś odmówiło posłuszeństwa to trzecie. Będę wdzięczny za pomoc z Waszej strony. Pozdrawiam.