Strona 1 z 3
No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi
: 16 sty 2012, 22:31
autor: audik
I dostałem nowe auto .... :-/
Patata 2,0 TDi, niby tylko się cieszyć, ale z tego co wiem to ostatnio nikt nie wypuścił gorszego silnika niż 2,0TDi ( podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi)
Auto 2007 i silnik 170KM , zrobiłem 800km jeszcze się nie popsuł, jednak wolał bym wiedzieć coś na przyszłość...
totalna padaka ??
: 16 sty 2012, 23:03
autor: sylwekr
Poczytaj sobie -
http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.
: 16 sty 2012, 23:08
autor: FOSS
Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
Służbowe niby zawsze jest najlepsze ale... kiedy prywatnie jeździ się autem klasy Audi A8 to twierdzenie to nabiera zdecydowanie innej barwy - znam to z autopsji bo wychowałem się na służbówkach i do niedawna zawsze jakąś, lepszą lub gorszą służbówkę posiadałem :lol:
: 16 sty 2012, 23:23
autor: szeryfisch
bardzo fajny silnik
Teraz przerabiam go tak ze nie ma bata. Calosc idzie na kolach zebatych...
: 16 sty 2012, 23:24
autor: gierobiala
audik pisze:truposza audi 2,5TDi
Nie jest najgorzej ;-)
: 16 sty 2012, 23:46
autor: gibon
[quote="FOSS"]Cóż
audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
Chyba napęd pompy oleju
: 17 sty 2012, 00:16
autor: szeryfisch
a najfajniejsze jest to ze kontrolka braku cisnienia zapali sie dopiero gdy obroty beda powyzej 2000rpm, tak wiec zatrzesz go nawet w korku na jalowych obrotach
W zasadzie kazdy uzuszkodnik tego gowna powinien obejrzec naped pompy oleju i zmodyfikowac go tak aby nie zaliczyl padaczki.
: 17 sty 2012, 00:19
autor: Lechu
audik pisze:podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi
oj za mocno poleciałeś po 2003 spełniające normę spalania Euro 3 silniki 163 KM oraz 179 KM są bardzo udane.
: 17 sty 2012, 00:31
autor: FOSS
gibon pisze:FOSS pisze:.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
Chyba napęd pompy oleju
Ależ babola walnąłem.... oczywiście że o pompę oleju mi chodziło :lol:
: 17 sty 2012, 09:29
autor: audik
sylwekr pisze:Poczytaj sobie -
http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.
Znam to ;-) jak również na AKP o niejakim A4 2,0TDi ;-)
+ dla passata za mnogość schowków 8-)
: 17 sty 2012, 10:14
autor: 123mielony
Nie ma co się martwić na zapas do remontu napewno wytrzyma :-P
: 17 sty 2012, 10:32
autor: Grain
Jeżeli auto służbowe to nie ma co się przejmować naprawami
BTW. 2 lata temu odbierałem z Daimlera nowego Peugeota 207 1.4 HDi przejechałem 430 km do domu, na drugi dzień samochód już nie odpalił, laweta i Aso a na liczniku było 450 km :roll:
: 17 sty 2012, 13:44
autor: EVAN
Problem wałków w 2.0TDI jbył z początku produkcji. Po 2006 to poprawili także nie ma sie czym martwić. Ja znam kilka aut z 2.0TDI mających ponad 200Tkm i nic im sie nie dzieję. Nie żebym bronił passata czy VW ale sypiące się każde 2.0TDI to troche urban legends ;-)
: 17 sty 2012, 18:04
autor: tutenhamon
:mrgreen: Na szczęście moim służbowym autem jest VW T4 1,9 turbinka z 1995 roku, 3-trzy latka bez awarji .tylko bieżące naprawy -końcówka, łącznik, gumy. A trzaskam nawet po 840 km w jedną stronę .
: 17 sty 2012, 18:25
autor: adrian949
I ja potwierdzam T4 nie do zajechania, ja latam T4 2.4d codziennie w pięciu paka załadowana i na haku jeszcze maszyna 1600kg,przez trzy lata wymieniłem tylko sprzęgło, nie licząc klocków i rozrządu, oleju, od wymiany do wymiany nawet ml oleju nie łyknie! :lol: