Strona 1 z 3
[D3 4,2MPI] NIGHT POWER Jak dobrze wystartowac na 1/8 mili?
: 05 cze 2013, 20:14
autor: Tajco
Haj koledzy jak w temacje, moze poradzicie jak dobrze wystartowac - jakich przerobek na szybko dokoncac zeby dobrze wypasc jadac badz co badz seryjna D3 V8 na dystansie 1/8 mili, w niedlugo zblizajacym sie Evencie NIGHT POWER 2013 ( 06 Lipca) w Słupsku na ktory serdecznie zapraszam. Jak by ktos byl zainteresowany to sie polecam.
Wiecej informacji na
www.nightpower.pl
: 05 cze 2013, 20:21
autor: maciu
na szybko to możesz wywalić koło z bagażnika
: 05 cze 2013, 20:23
autor: Tajco
juz go tam nie ma...jest butla z podtlenkiem LPG :wpale:
: 05 cze 2013, 20:28
autor: Tajco
Przede wszystkiem to ma byc zabawa - ale nie ukrywam ze ostatni bym byc nie chcial
: 05 cze 2013, 21:52
autor: jacek
Zatankuj dobre paliwo i zapomnij o LPG :mrgreen:
: 05 cze 2013, 21:55
autor: RafiPl
zatankuj tylko 10l paliwa ^_^ wywal zbędne graty i dużo powietrza w oponach
: 05 cze 2013, 21:56
autor: Grain
Koniecznie skorzystaj z Toi toia przed strartem ;-)
: 05 cze 2013, 22:54
autor: Tajco
Czytalem kiedys, ale nie pamietam juz dokladnie ze mozna zmienic soft....ale nie wiem czy wiazac sie to mialo ze zmiana czegos jeszcze...- a pozniej wrocic do oryginalu.
No nic moze V-Tech cos podpowie... Jest jeszcze miesiac..
: 05 cze 2013, 23:03
autor: RafiPl
No tak chip tuning w vtechu:
z 335 KM 420 Nm------>>>>342 KM (+7) 445 Nm (+25)
pewnie koszt zmiany softu ponad 1200zł, Warto ?
: 05 cze 2013, 23:06
autor: Tajco
RafiPl pisze:No tak chip tuning w vtechu:
z 335 KM 420 Nm------>>>>342 KM (+7) 445 Nm (+25)
pewnie koszt zmiany softu ponad 1200zł, Warto ?
Jesli tak to zadna roznica...Lepiej zrzucic z 10kg z wagi i efekt bylby zblizony :-P
: 05 cze 2013, 23:09
autor: RafiPl
No właśnie, może lepiej zadbać o stan techniczny auta, wymiana świec, filtrów itp ? :roll: chyba że niedawno to robiłeś to na start i rura :mrgreen: :mrgreen:
: 05 cze 2013, 23:11
autor: Tajco
RafiPl pisze:No właśnie, może lepiej zadbać o stan techniczny auta, wymiana świec, filtrów itp ? :roll: chyba że niedawno to robiłeś to na start i rura :mrgreen: :mrgreen:
Tu akurat wszystko jest na tip top..
Pisales o dopompowaniu opon..Jak uwazasz ile dac powietrza?
I co myslicie o tym nowym paliwie z Shell? - NITRO - ktos moze tankowal, jakies wrazenia?? Czy kolejny pic na wode fotomontarz..
: 05 cze 2013, 23:32
autor: jacek
Tajco pisze:I co myslicie o tym nowym paliwie z Shell? - NITRO
Stosuje w swoich autach Shell Nitro + i powiem że odczucie jest pozytywne , widać jakość tego paliwa jest lepsza niż paliw bez dodatków.
: 05 cze 2013, 23:50
autor: Druss
Może zmień auto ??
Cięzkim klocem na wyścigi, raczej to nie jest auto na takie imprezy... Jak ma byc dla zabawy, pojedz, przejedz ciesz się wynikiem a nie kombinowanie z ciśnieniem pow. w oponach itp "facepalm".
A lepsze paliwo może pomóc.
: 06 cze 2013, 01:12
autor: Gość
Tankowałem w niemczech raz te super shelowe paliwo i nie zauwazyłem kompletnie żadnej róznicy.