[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wyrzuca płyn z pod zbiorniczka
: 06 lip 2014, 20:10
WItam
Mam taki problem, poziom w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego mam trochę pod minimum. Ostatnio dolałem żeby było pomiędzy min i max. Samochodem troche pojezdziłem, i zauważyłem że kiedy zgaszę samochód z pod zbiorniczka wycieka ten płyn chłodniczy i syczy. Widać że rurką z góry zbiorniczka po zgaszeniu pompuje płyn tak że w tym zbiorniczku trochę się "kotłuje". Temperatura podczas jazdy zawsze 90, dobrze sie nagrzewa, ma moc, chodzi równo. Dodam ze ostatnio zrobiłem klimę i teraz jezdze z włączoną i może ona ma jakiś wpływ na to wyrzucanie płynu z pod zbiornika. Kiedy ten płyn wyrzuca słychać syczenie. Owy płyn wyrzuca wyłącznie , zaraz po zgaszeniu silnika po jezdzie. Po dwóch minutach od zgaszenia się uspokaja i w zbiorniku jest cisza. Natomiast kiedy się kotłuje na zgaszonym silniku kiedy go ponownie włącze od razu przestaje. Taka sytacja zdarzyła się kilkaktornie zawsze po zakończonej jezdzie. Dodam że kiedy pompuje płyn po zgaszeniu silnika to podchodzi pod max. Nastepnie kiedy sie to skończy opada pod min. Co to moze byc?
Mam taki problem, poziom w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego mam trochę pod minimum. Ostatnio dolałem żeby było pomiędzy min i max. Samochodem troche pojezdziłem, i zauważyłem że kiedy zgaszę samochód z pod zbiorniczka wycieka ten płyn chłodniczy i syczy. Widać że rurką z góry zbiorniczka po zgaszeniu pompuje płyn tak że w tym zbiorniczku trochę się "kotłuje". Temperatura podczas jazdy zawsze 90, dobrze sie nagrzewa, ma moc, chodzi równo. Dodam ze ostatnio zrobiłem klimę i teraz jezdze z włączoną i może ona ma jakiś wpływ na to wyrzucanie płynu z pod zbiornika. Kiedy ten płyn wyrzuca słychać syczenie. Owy płyn wyrzuca wyłącznie , zaraz po zgaszeniu silnika po jezdzie. Po dwóch minutach od zgaszenia się uspokaja i w zbiorniku jest cisza. Natomiast kiedy się kotłuje na zgaszonym silniku kiedy go ponownie włącze od razu przestaje. Taka sytacja zdarzyła się kilkaktornie zawsze po zakończonej jezdzie. Dodam że kiedy pompuje płyn po zgaszeniu silnika to podchodzi pod max. Nastepnie kiedy sie to skończy opada pod min. Co to moze byc?