Strona 1 z 1
[D3 05 3.2FSI
] kontrolka poziomu płynu chłodzącego
: 21 wrz 2015, 16:42
autor: byczek1990
Witam, mam problem z zapalającą się czasami kontrolką poziomu wody, nie włącza sie zawsze czasami włączy się na zimnym silniku po nocy, czasami się nie włącza, a czasami przejade parenaście kilometrów i się włączy i nie gaśnie dopiero jak autko odpocznie chwile to zgaśnie,
jak działa ten czujnik czy jak odepnę wtyczke czy mogę zewrzeć styki aby sprawdzić czy to czujnik poszedł na emeryture?
: 21 wrz 2015, 16:43
autor: michalwruszak
Podejrzewam ze czujnik sam w sobie może być zakamieniony lub styki w kostce może mieć brudne
: 21 wrz 2015, 18:21
autor: byczek1990
tak też podejrzewam tylko jak ten czujnik działa po odłączeniu wtyczki kontrolka powinna sie świecić czy zgasić? i czy można zewrzeć styki w tej wtyczce czy zrobi się zwarcie?
: 21 wrz 2015, 21:33
autor: danishow
byczek1990 pisze:po odłączeniu wtyczki kontrolka powinna sie świecić czy zgasić?
Po odłączeniu wtyczki będzie cały czas sygnalizować brak płynu!
byczek1990 pisze:czy można zewrzeć styki w tej wtyczce czy zrobi się zwarcie?
Zwarcia nie zrobi ale też i nic nie da, czujnik mierzy opór płynu między dwoma "drucikami"
P.S.
Nie stać Cię na nowy zbiorniczek?!
: 21 wrz 2015, 22:28
autor: byczek1990
Oto mi chodziło, stać mnie kolego na zbiorniczek chciałem tylko się dowiedzieć jak to działa bo coś gdzieś czytałem że może być coś nie tak z licznikiem i nie chciałem robić nie potrzebnych zakupów, kupie zbiorniczek i dam znać czy pomogło
: 21 mar 2016, 12:44
autor: byczek1990
Ok odgrzeje kotleta,
mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK tylko że, coś się zmieniło bo kontrolka teraz zaświeca mi się dopiero po rozgrzaniu samochodu, na wyświetlaczu temperatura 90stopni a na vagu 90 jest jak stoje jak jadę to nawet do 96stopni doszło, na liczniku cały czas 90 i sie zastanawiam czy to napewno będzie ten czujnik w zbiorniczku bo jak kolega pisał czujnik mierzy opór płynu między dwoma drucikami tylko że ja nie mam dwóch drucików tylko w zbiorniczku jest pręcik metalowy. Pytanie do was czy to może być jeszcze jakiś inny czujnik i czy wiecie jak sprawdzić vagiem wentylatory?
: 21 mar 2016, 23:10
autor: danishow
byczek1990 pisze:mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK
Nie ma tam serwisu AUDI/VW ?
Wskazówka na liczniku pokazuje 90 jeżeli rzeczywista temperatura płynu mieści się w przedziale między 80 a 98 stopni ...czyli np. przy 96 czy też przy 84 nie zmieni położenia
: 22 mar 2016, 06:30
autor: leon0376
danishow
Druciki
A to dobre bo nie dalej jak wczoraj poprawiałes mnie w temacie ABS-u.I po co
[/quote]
: 22 mar 2016, 20:01
autor: danishow
leon0376, toć to Ty zacząłeś poprawkę, że niby jaki pierścień ...to przecie zębatka. Jak już tak zawzięcie studiujesz moje posty to przynajmniej popraw te wszystkie babole, które napisałem ...co by potomków w błąd nie wprowadzać
Założę się, że Twoja wiedza motoryzacyjna opiera się na google i youtube, przestań stroszyć piórka a skoro już to robisz to napisz coś mądrego !
Moje przygody z mechatroniką zaczęły się 12 lat temu, tu w Niemczech. Większości polskich terminów/nazw nawet nie znam a mimo wszystko władam nimi znacznie lepiej niż Ty.
Żałosne
: 22 mar 2016, 21:29
autor: leon0376
To ja zaczalem troche wczesniej
.Twoich postow nie studiuje bo i po co
a na "druciki"wpadlem czytajac posta i tak mi sie przypomniala twoja poprawka
Daj na luz bo nie po to jest forum zeby sobie do oczu skakac
Chodzilo mi o pierscien ktorego w D3 nie ma na przegubie.Ty wiesz co to pierscien a kolega"laik" ktory pytal juz nie,wiec napisalem zebatka zeby chociaz mial wyobrazenie jak to wyglada.Gdyby to byla D2 to wchodzac pod auto predzej znalazl by"zebatke" niz pierscien.
Ot co