Strona 1 z 1

[D3 preFL ALL ] Problem z elektrozaworem ogrzewania .

: 02 lut 2017, 21:31
autor: Xavier
Panowie. Bardzo proszę o pomoc w dobraniu elektrozaworu ogrzewania. Kupiłem na allegro elektrozawor denso dokładnie taki jaki mi się popsuł. Okazało się że przysłali mi szrot jeszcze gorszy niż miałem. Krućce na węże były tak stare że rozlecialy się w palcach. Czy mogę kupić elektrozawor (pompe) od poliftowego modelu. Np z 2008 roku żeby było to w dobrym stanie? Czy elektrozawory z d3 zawsze pasują obojętnie jaki numer OEM?

: 03 lut 2017, 00:33
autor: ernesto
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku

: 03 lut 2017, 06:17
autor: Xavier
Numery OEM z mojego elektrozaworu to 4e0959617a . Zastanawiam się czy 4e0959617c nie będą pasowały do A8 z 2004 roku?

: 03 lut 2017, 08:35
autor: michalwruszak
4E0959617C - będą pasowały

: 03 lut 2017, 15:44
autor: Xavier
michalwruszak pisze:4E0959617C - będą pasowały
Dzięki bardzo . Pocieszyles mnie, bo właśnie te są w wiekszosci zadbane.
. A czy to sprawdzona informacja , czy po wyglądzie stwierdziłes?

: 03 lut 2017, 15:48
autor: michalwruszak
Możesz mi wierzyć na słowo :)

: 07 lut 2017, 16:57
autor: Xavier
michalwruszak pisze:Możesz mi wierzyć na słowo :)
Te z literką "C" są od Diesli z tego co widze. Kupie taką ..... będzie na ciebie ;)

: 07 lut 2017, 17:24
autor: michalwruszak
OK - pokryje koszty wysyłki do sprzedającego jak nie będzie pasować :)

: 24 lut 2017, 17:40
autor: Xavier
michalwruszak pisze:OK - pokryje koszty wysyłki do sprzedającego jak nie będzie pasować :)

Pompa doszła. Z literka "C" na koncu. Działa bezproblemowo tak wiec śmiało kupować. Oby kierunki krućców sie tylko zgadzały. U mnie są w kierunku "od siebie" a niektore mają 4 kruśce na lewo (albo prawo zależy jak sie patrzy hehe) .

Problem jednak w moim przypadku nie został rozwiązany. Wychodzi na to że mam teraz dwie dobre pompy. Moj problem polegał na tym ze po stronie kierowcy leci tylko zimne powietrze i po wymianie pompy jest to samo.

Czy ktos ma jakies pomysły za co teraz sie zabrac. Bezpieczniki posprawdzane.
Co jeszcze odpowida za oddzielne sterowanie lewą i prawą stroną. O elektrozaworu do auta wchodzą ciepłe węże. Dalej cos jest spierdzielone.

POMOCY!!!! PANY!!!

: 24 lut 2017, 18:24
autor: michalwruszak
Nagrzewnice sprawdzałeś ? Wyciągałeś i czyściłeś ?

: 24 lut 2017, 19:29
autor: Xavier
Nie musze. są dobre.wiecej o moim przypadku napisałem tu http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-pr ... htm#285546

: 12 sty 2019, 00:02
autor: pogi1986
Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk <boisie> Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator <hmm> Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań <hmm> Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam

: 18 maja 2023, 16:36
autor: denveco
pogi1986 pisze:Witam. Po długiej walce z nagrzewnicami i brakiem ogrzewania pojawił się następny problem . Po raz ostatni chciałem przepłukać jeszcze cały układ żeby ostatecznie zalać go płynem chłodzącym . Podpielem węża pod nagrzewnice przy ścianie grodziowej i zaczolem wszystko płukać aż woda leciała już czysta wszystko fajnie popolaczalem spowrotem pewny ze teraz z kratek to już ogień poleci a tu zonk <boisie> Ciepłego powietrza praktycznie brak , leci teraz tylko z lewej strony z jednej kratki chyba ze ustawie na powolny bieg wtedy leci ciepło ze wszystkich. Po tym płukaniu zaczely strasznie brzeczecz elektoro zawory na podszybiu tak głośno ze słuchać ich w środku w aucie podczas jazdy jak jakiś transformator <hmm> Czy te elektrozawory się jakoś czyści czy tylko wymienia?? Jak czyści to jak? Czy przez nie bezpośrednio przepływa woda ? Ktoś wie coś na ich temat i może mi jakoś podpowiedzieć co z nimi można zrobić ? Nie wiem czy to przez nie może nie być ogrzewania tylko z jednej strony ? Czy może znowu przez płukanie zapchała się nagrzewnica ? Który waż z nagrzewnicy to wlot a który wylot?( chodzi mi o te węże w ścianie grodziowej) tak wiem dużo pytań <hmm> Ale będę wdzięczy za każda podpowiedz.
Pozdrawiam
Cześć. I jak rozwiązaleś problem?? Pytam z czystej ciekawośći by ewentualnie wiedzieć na przyszłość jak sobie z tym poradzić. Pozdrawiam