[D3 02 4.2MPI/LPG ] Dziwna praca układu klimatyzacji
: 26 cze 2017, 13:57
Witam
Temat dość dziwny i nie wiem czy wystąpił w tym roku, czy auto już nabyłem z tm problemem, ale do rzeczy.
Klima nabita, dławik wymieniony, zawór w sprężarce też wymieniony i czujnik przy chłodnicy też ( wszystkie nowe z serwisu audi )
Błędów w klimatroniku brak, adaptacje wykonane poprawnie, a klima działa idealne na wolnych obrotach, podczas jazdy powyżej 2000 obrotów potrafi sprężarka się wyłączyć. Ciśnienie na sprężarce podczas pracy ( na podwórku kolo 25 stopni ) 15 barów.
Szykuje mi się dłuższy wyjazd z rodziną i wolałbym nie zgadywać czy zadziała i przez ile będzie chłodzić.
Jedyna dziwna sprawa to w blokach pomiarowych klimatyzacji kanał 19 mam tu 42 stopnie jak auto zimne a jak się rozgrzeje to oscyluje pomiędzy 100 a 102 stopnie ale nie ma pojęcie czego ta temperatura dotyczy.
Proszę o jakieś wskazówki bo kończą mi się już pomysły co może być nie tak.
[ Dodano: 2017-06-26, 13:57 ]
Wymiana kompresora na nowy załatwiła temat
Temat dość dziwny i nie wiem czy wystąpił w tym roku, czy auto już nabyłem z tm problemem, ale do rzeczy.
Klima nabita, dławik wymieniony, zawór w sprężarce też wymieniony i czujnik przy chłodnicy też ( wszystkie nowe z serwisu audi )
Błędów w klimatroniku brak, adaptacje wykonane poprawnie, a klima działa idealne na wolnych obrotach, podczas jazdy powyżej 2000 obrotów potrafi sprężarka się wyłączyć. Ciśnienie na sprężarce podczas pracy ( na podwórku kolo 25 stopni ) 15 barów.
Szykuje mi się dłuższy wyjazd z rodziną i wolałbym nie zgadywać czy zadziała i przez ile będzie chłodzić.
Jedyna dziwna sprawa to w blokach pomiarowych klimatyzacji kanał 19 mam tu 42 stopnie jak auto zimne a jak się rozgrzeje to oscyluje pomiędzy 100 a 102 stopnie ale nie ma pojęcie czego ta temperatura dotyczy.
Proszę o jakieś wskazówki bo kończą mi się już pomysły co może być nie tak.
[ Dodano: 2017-06-26, 13:57 ]
Wymiana kompresora na nowy załatwiła temat