Strona 1 z 1

[D2 00 4.2PB ] Cewka zapłonowa, jej oporność i diagnoza

: 11 wrz 2013, 08:15
autor: tomi5
Witam.
Chciałbym sie dowiedzieć, jak mozna sprawdzic poprawność działania cewki.
Jaka powinna być jej oporność, orak które piny nalezy mierzyc sprawdzajac oporność.

Aha na VAGu w kanaleach 26 i 27 widac napięcie cewek, ajkie powinno byc na wolnych obrotach??

[ Dodano: 2013-09-15, 08:36 ]
Nikt nie wie na których piunach mierzyć rezystancję, lub w ogóle ktore piny mierzyc żeby sprawdzić czy cewka jest ok.

: 24 gru 2013, 09:07
autor: chicken20091986
widziałem filmik na YT jak koleś sprawdza cewki zapłonowe od BMW i sprawdzał oporność pomiędzy zewnętrznymi pinami czyli 1 i 3 wartość u niego przy sprawnej wynosiła 0,8 ohm . Lecz nie wiem jaka powinna być u nas. Też muszę u siebie sprawdzić . Jak ktoś by miał sprawną to może podrzucić a jak nie to zostaje sprawdzić wszystkie i odbiegające uznać za uszkodzone . (nie sprawdzisz przebicia tylko ewentualne uszkodzenie układu znajdującego się wewnątrz)

[ Dodano: 2013-12-24, 10:50 ]
właśnie wracam po diagnozie . U mnie każda z cewek pokazuje 1,4 . Czyli żadna nie odbiega
Jeszcze przydał by się pomysł jak sprawdzić moduły biorąc pod uwagę brak jakichkolwiek błędów i wskazań VAG

: 22 lis 2018, 22:33
autor: pudloc86
witam dołącze się do tematu jak sprawdzałeś cewkę. Moze opisać pozdrawiam