Strona 1 z 1
[D2 97 3.7PB/LPG
] Kontrolka CAT
: 10 sty 2010, 17:31
autor: martinidr2
Witam, mam problem. Po remoncie skrzynii zmianie przewodów układu chlodzenia( bo byly juz popekane) odpalam silnik i swieci sie non stop CAT. znaczy mryga. auto trzesie i raczej nie chce jechac powyzej 50km/h. Chyba ze zrobie redukcje to pojade 100. Nie bede sie wypowiadal co sie stalo ze skazowka paliwa (chodzi o spalanie). mechanicy powiedzieli ze byla wypinana sonda bo przypalila sie kostka troche od koloktora i wypieli by zaizolowac. To blad po wypieciu czy napewno uszkodzona sonda? Kto pomoże zanim wydam tys lub wiecej
Dzieki z gory za pomoc Pozdr :-)
: 10 sty 2010, 18:17
autor: gierobiala
Było o tym sporo pisane,poszukaj.
: 10 sty 2010, 18:53
autor: martinidr2
gierobiala pisze:Było o tym sporo pisane,poszukaj.
Z Calym szacunkim gdybym znalazl to nie prosilbym o pomoc.
: 10 sty 2010, 20:32
autor: Klimass1
podłącz vaga zczytaj błedy i wszystko wiesz
: 10 sty 2010, 20:47
autor: gierobiala
: 10 sty 2010, 21:41
autor: Klimass1
z całym szacunkiem
PODŁĄCZ KOLEGO VAGA
: 12 sty 2010, 10:49
autor: oma142
witam ja tez nieraz mam problem z cat-em.... wyswietla mi sie i trzesie silnikiem....ale zgasze odczekam chwilke i jest oki podpinałem pod komputer i na temat cata nic nie wyskoczyło.... przewaznie sie tak dzieje jak mam mało paliwa w baku bo cos szwankuje mi wskaznik paliwa .... kolega miał tak wyjeb. catalizatory i juz ma spokuj....
: 12 sty 2010, 17:34
autor: Klimass1
bo komputer się podpina jak błąd nadal występuje a nie jak zniknie... w takim wypadku nigdy nic nie wykryjesz. Przyczyn zapalania się CAT może być wiele...
: 12 sty 2010, 21:06
autor: wojti_sopot
Witam
Koledzy, posłuchajcie się tych, którzy już przez to przechodzili, czyli w pierwszej kolejności używali vaginy. Problemów z CAT-em może być naprawdę bardzo, bardzo dużo i nikt tutaj z nas nie jest jasnowidzem, żeby walić w ciemno co i jak.