[D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie cewki na cylidrze 1,4,6,7
: 14 sty 2014, 07:13
Witam wszystkich klubowiczów,
Panowie otóż mam wielki problem,
wymieniałem ostatnio olej w silniku i uszczelniałem miskę olejową, do miski olejowej jest przekręcona masa silnika, po skończeniu wszystkiego co miałem zrobić przy osemeczce, okazało się że auto nie chodzi na jeden cylinder, i wyskoczył na tablicy komunikat czerwony CAT i mruga,trochę mniej mocy miał i podczas jazdy jak wszedł na 4 bieg to telepało, nie przełączał na gaz a jak uruchamiałem sekwencję w trybie awaryjnym to nie pobierało mi gazu tylko benzynę a pokazywało że jest na gazie, pojechałem na komputer pokazało mi parę błędów,
1)przerwa lub zanik napięcia na którymś z zapłonów,
2)wypadania cewki na 1 cylindrze,
no kasuje błędy chwile go nie ma i z powrotem wraca, wymieniam więc cewkę zapłonową z 1 cylindra na nową i okazuje się że dalej na nic, to przemieniam cewkę z dobrego cylindra sugerując się że nowa może być zepsuta, i okazuje się że cały czas wypada cewka na 1 cylindrze, wykręcam świece okazuje się że jest zalana, więc wymieniam wszystkie świece skręcam z powrotem i jest niby ok, wyjeżdżam z warsztatu i samochód normalnie padaka nie ma mocy, jakby nie dawał rady jeździć i znowu błąd CAT, więc myślę tryb awaryjny się załączył wracam z powrotem na warsztat podłączam pod komputer okazuje się że wyskakuje 5 błędów,
1) przerwa lub zanik napięcia na którymś z zapłonów
2) i 4 błędy przerwa w zasilaniu na cylindrze 1, 4 ,6 ,7
nie wiem sam co to może być czy to wina emulatora gazowego? czy może czujnika położenia wału korbowego?
pomóżcie może numer do jakiegoś specjalisty od A8, lub Wy którzy jesteście bardziej doświadczeni bo mi już na myśl nic nie przychodzi,
aha jeszcze dzisiaj spróbuję odłączyć gaz całkowicie, bo chcę zobaczyć czy to wina tego emulatora,
Panowie otóż mam wielki problem,
wymieniałem ostatnio olej w silniku i uszczelniałem miskę olejową, do miski olejowej jest przekręcona masa silnika, po skończeniu wszystkiego co miałem zrobić przy osemeczce, okazało się że auto nie chodzi na jeden cylinder, i wyskoczył na tablicy komunikat czerwony CAT i mruga,trochę mniej mocy miał i podczas jazdy jak wszedł na 4 bieg to telepało, nie przełączał na gaz a jak uruchamiałem sekwencję w trybie awaryjnym to nie pobierało mi gazu tylko benzynę a pokazywało że jest na gazie, pojechałem na komputer pokazało mi parę błędów,
1)przerwa lub zanik napięcia na którymś z zapłonów,
2)wypadania cewki na 1 cylindrze,
no kasuje błędy chwile go nie ma i z powrotem wraca, wymieniam więc cewkę zapłonową z 1 cylindra na nową i okazuje się że dalej na nic, to przemieniam cewkę z dobrego cylindra sugerując się że nowa może być zepsuta, i okazuje się że cały czas wypada cewka na 1 cylindrze, wykręcam świece okazuje się że jest zalana, więc wymieniam wszystkie świece skręcam z powrotem i jest niby ok, wyjeżdżam z warsztatu i samochód normalnie padaka nie ma mocy, jakby nie dawał rady jeździć i znowu błąd CAT, więc myślę tryb awaryjny się załączył wracam z powrotem na warsztat podłączam pod komputer okazuje się że wyskakuje 5 błędów,
1) przerwa lub zanik napięcia na którymś z zapłonów
2) i 4 błędy przerwa w zasilaniu na cylindrze 1, 4 ,6 ,7
nie wiem sam co to może być czy to wina emulatora gazowego? czy może czujnika położenia wału korbowego?
pomóżcie może numer do jakiegoś specjalisty od A8, lub Wy którzy jesteście bardziej doświadczeni bo mi już na myśl nic nie przychodzi,
aha jeszcze dzisiaj spróbuję odłączyć gaz całkowicie, bo chcę zobaczyć czy to wina tego emulatora,