Strona 1 z 1
[D2 ALL
] Problem z Servotronic
: 05 kwie 2014, 17:28
autor: michalwruszak
Koledzy nareszcie udało mi się uruchomić servo w moim aucie ale jest jeden problem , servotronic mianowicie sie nie reguluje ,działa zawsze tak samo , czy przy parkowaniu i przy predkości 70-80km/h, dodam jeszcze tylko ze mam problem z ABS , bład 00301 , czy może mieć to wpływ na prace servotronica .
: 06 kwie 2014, 20:29
autor: michalwruszak
Jakies sugestie?
: 06 kwie 2014, 20:57
autor: krzychu22.p1i
Do wymiany masz pompę ABS, być może błąd ten wpływa na pracę servotronica bo jak u siebie nie miałem abs'u zakodowanego to miałem takie wrażenie, że 80km/h było wspomaganie za lekkie a teraz jest fajne twarde.
: 06 kwie 2014, 21:00
autor: michalwruszak
Też tak myślałem ze to pewnie wina pompy . Dzięki
: 06 kwie 2014, 21:12
autor: krzychu22.p1i
A weź podmień przekaźnik albo rozłącz wtyczkę przy maglu i się przejedź. Powinna chodzić z oporem, przy większych prędkościach.
: 06 kwie 2014, 21:38
autor: maciu
przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości
reguluje zaworek w maglu do którego jest podpięta hydraulika
która z tego co wiem nie jest sterowana niczym elektrycznym
po prostu pompa ma dawać ciśnienie i już
więc w teorii nawet kompletne wyrzucenie ABSu tudzież tylnych kół
nie powinno powodować jakichkolwiek zmian w pracy stronica
: 06 kwie 2014, 21:50
autor: michalwruszak
Po wyjęciu przekaźnika wspomagania zanika , myśle ze może by jeszcze sprawdzić pompe , przy porannym odpaleniu , przy skrecie kół wydaje z siebie bardzo dziwne dzwięki , po przejechaniu paru metrów juz nic nie slychać
: 06 kwie 2014, 22:12
autor: krzychu22.p1i
maciu pisze:przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości
Zgadza się i ten sygnał jest brany z szarej kostki licznika pin nr 9 kabelek niebiesko biały
U mnie po odpaleniu jest cichutko aż do momenty wyjechania na kostkę, potem jest tak jakby delikatny jęk ale to wina pompy. Lekko się kręci ale z delikatnym jękiem ze strony pompy..
: 08 kwie 2014, 16:26
autor: michalwruszak
Dziś juz servotronic nie dziala w ogole , przekaźnik pare razy wyciągniety , ponownie włożony nie daje znaków zycia .
: 08 kwie 2014, 17:14
autor: kmicic-lt
A jak zwiększysz obroty na postoju to kierownica chodzi lżej? U mnie jak padł zaworek to wspomaganie chodziło ciężko ale zwiekszając obroty chodziło lżej więc jesli po przygazowaniu chodzi lzej to wina leży po stronie zaworka. Wymieniłem pompe bo myslałem, że była padnieta, ale okazało sie że zaworek był winowajcą - uwalony był kabelek przy samym zaworku.
: 08 kwie 2014, 17:16
autor: michalwruszak
Maglownica byla ostatnio wyciagana i kable przy zaworku byly dobre , po zmostkowaniu pinow w miejscu przekaznika kierownica kreci sie bardzo lekko , ostatnio przez pare dni wszytko dzialalo tylko wspomaganie czy przy 5km/h czy 70km/h dzialalo tak samo , myslalem ze po deszczu przekazniki zalala woda ale dzis sprawdzalem to bylo tam sucho