Strona 1 z 1

[D2 97 3.7PB/LPG ] problem z błędem

: 14 sie 2014, 21:43
autor: dariuszmuzyka
Witam serdecznie. Mam od dluzszego czasu problem z sygnalem obciazenia. Gdy bląd wyskoczy na zegarach swieci sie abs i esp i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny przez co nie dziala tiptronic i silnii delikatnie kuleje z powodu nie dzialajacych czujnikow. Po podlaczeniu do vaga pokazuje bledy w abs i skrzyni sygnal obciazenia i w silniku przeplywomierz niskie napiecie. Bledy nigdy nie wyskoczyly podczas jazdy, tylko przy odpaleniu i czesto po kilku minutach wszystko wraca do normy. Jeszcze dodam ze mam czesto problem z polaczeniem sie ze syerownikiem abs po wyskoczeniu bledow. Nie wiem czy to ma znaczenie bo u kolegi tez jest problem z polaczeniem za pierwszym trzeba prubowac kilka razy. Przeplywka sprawdzona, na maksa daje okolo 96gram. Jak myslicie co moze byc przyczyna? Bujam sie z tym juz od paru lat i nie moge dojsc ocb. Prosze o pomoc. Pozdrawian

: 15 sie 2014, 09:54
autor: SenatorS8
w jakim momecie masz te 96 gram?

Re: problem z błędem

: 15 sie 2014, 13:01
autor: ernesto
dariuszmuzyka pisze:Przeplywka sprawdzona, na maksa daje okolo 96gram.
Znaczy się przy pedale wduszonym w dywanik ? Bo z tego co piszesz to tak. Chyba troszkę przy mało.

: 16 sie 2014, 12:19
autor: dariuszmuzyka
Witam, pomylilem sie tak przy 5500 mam 196g :) mam 230konny silnik i slyszalem ze to jest ok.

: 16 sie 2014, 12:31
autor: krzychu22.p1i
Przy 230KM powinno być 184g/s, więc jest dobrze.

: 17 sie 2014, 09:04
autor: dariuszmuzyka
Jeśli przepltwka jest ok to co moze powodowac wywalenie tego bledu obciazenia w absie i skrzyni, oraz niskiego napiecia na przeplywce?

: 17 sie 2014, 12:54
autor: Pepeka
wizyta u elektryka , pomierzyć baterię , prąd rozruchu , rozrusznik (opory , straty), sprawdzic połączenia elektryczne ( dużoprądowe) od aku do rozrusznika i masowe . Naprawić oczyścić połączenia ew. wymienić baterię i będzie o.k.

: 17 sie 2014, 18:51
autor: dariuszmuzyka
Akumulator wymieniony, alternator regenerowany takze to jest si, rozrusznika nie ruszalem. Ciekawe czy rozrzad ma cos do tego? Kable sprawdze. Dziwne jest to ze nie zawsze wyskakuja te bledy. Jak jest wszystko ok to pod kierownica slychac po 2 sek od odpalenia pstrykniecie chyba jakiegos przekaznika a jak wyskocza to nie slychac tego pstrykniecia. Sa tam jakies przekazniki. Jak tak to ma ktos opis?

: 18 sie 2014, 08:43
autor: Pepeka
no to sprawdź prąd jaki jest w instalacji podczas rozruchu , jeśli spada ponizej 12 v to wiele elementów bedzie łapać błędy. Jeśli bateria jest nowa i sprawna ( to nie jest równoznaczne )to
sprawdź jak wspomniałem połączenia elektryczne między innymi pod pasażerem, nakole prawa strona , punkt masy rozrusznika no i jego samego.
Przekaźniki - powyjmuj co znajdziesz- zwróc uwagę na stan nóżek , gniazd , przewodów itd..

: 23 sie 2014, 22:24
autor: dariuszmuzyka
Spoko dzieki wielkie, sprawdze to i zobaczymy.

: 04 wrz 2014, 09:40
autor: tur
Witam serdecznie. Mam problem z sygnalem obciazenia. na zegarach swieci sie abs i esp czały czas i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny przez co nie dziala tiptronic i silnik.Szukam przepływki o takich nr f 00c 2g2 041 ale nigdzie nie moge dostać moze ktos sie zna i zastopic ja jakims innym nr posiadam auto od 2 tygodni dzieki za pomoc

: 04 wrz 2014, 10:25
autor: ernesto
[center]tur, [/center]


<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Pozdrawiam ernesto.

: 01 sty 2015, 11:44
autor: dariuszmuzyka
Problem rozwiązany!!!! :) wyobraźcie sobie że błąd obciążenia i przepływkę wywalało bo uszkodzony był przekaźnik pod nogami kierowcy, wymieniłem je wszystkie bo nie znalazłem opisu i błędy już nie wyskakują :)