Strona 1 z 1

[D2 00 4.2PB/LPG ] Wtyczka sterownika skrzyni biegów

: 01 wrz 2014, 12:14
autor: Unknown
Cześć!
Jako, że cały czas walczę z usterkami mojego czołgu mam pytanie, orientuje się ktoś za co odpowiedzialny jest 26 pin na wtyczce do sterownika skrzyni ? albo ktoś ma jakiś czytelny schemat do polifta ?

Bezpiecznik (50A) w nogach pasażera idzie do schowka na ECU pod maską, tam jest włączony do bezpiecznika 7.5A a ten następnie wchodzi do sterownika skrzyni.
Gruby czerwono - zielony przewód.

Mam problem z bezpiecznikiem na początku wspomnianym 50A - strzela mi.

Już trochę głupieje z tą elektryką a nie znam magika który by się chciał podjąć problemu.

: 01 wrz 2014, 12:43
autor: gtfan
Wg schematu kabel (czerwono-zielony) z 26 pinu wtyczki sterownika skrzyni leci do bezpiecznika 15A na podszybiu, za nim rozdziela się na dwa kable czerwone. Jeden (grubszy - 1,5mm) leci do czarnej kostki na podszybiu a później do punktu złącznego +12V we wiązce pod deską rozdzielczą. Drugi natomiast (cieńszy - 0,35mm) idzie do 62 pinu wtyczki sterownika silnika.

Jakbyś mógł, to wrzuć zdjęcie skrzynki bezpieczników z zaznaczeniem, który Ci pali.

: 01 wrz 2014, 13:08
autor: Unknown
super, dzięki za szybką odpowiedź.

pali mi bezpiecznik załączony. wg tego co sprawdziłem miernikiem ma on przejście na ten własnie zielono-czerwony.

Obrazek

sorry za jakość.

: 01 wrz 2014, 15:59
autor: gtfan
Wg schematów to jest bezpiecznik pompy powietrza wtórnego.

: 02 wrz 2014, 00:04
autor: szeryfisch
Troche malo danych. Ale wg mojego pobieznego zerkania ten bezpiecznik zabezpiecza wentylator elektryczny i powinien byc 60A.
A jak chcesz pokopac w kabelkach to do mnie akurat masz calkiem blisko.

: 02 wrz 2014, 01:21
autor: gtfan
60A od wentylatora to ten po prawej pionowy ;)

: 02 wrz 2014, 02:36
autor: Unknown
robiłem dziś na VASie sprawdzanie podzespołów bazowych i pompa powietrza wtrónego normalnie się włączyła mimo, że ten bezpiecznik był wywalony.

szeryfisch, dokładnie od wentylatora jest ten pionowy ale coś czuje, ze będe musiał Cie odwiedzić bo gdzies w elektryce mi siedzi jakiś mały troll :)


p.s
normalne jest też to, ze na VAGu pokazuje ładowanie 13.4 V gdzie w rzeczywistości na kablach od aku czy to na plusie pod nogami pasażera miernikem pokazuje 14.2V?