Profil poprawiony LPG jest - Prins
Na LPG problemów nie ma żadnych, silnik pracuje idealnie.
A więc :
Po nocy kiedy jest chłodno silnik odpala za pierwszym razem i pracuję normalnie aż do przejechania koło 15-20km , pózniej zaczyna szarpać pokazuje się kontrolka CAT i problemy z dalszą jazdą

Silnik wtedy nie chce zapalić a jak już zapali może za 7-8 razem to strasznie kuleje.
Podpinam go wtedy pod vaginę i wyżej opisane błędy wyskakują .
Czasami muszę zamknąć auto z pilota i otworzyć bo kluczyk od immobilizer-a mryga.
Po tej czynności czasem od razu załapie .
Po nocy kiedy jest ciepło to już pali za 3 lub 4 i od razu kuleje jak by temperatura otoczenia miała coś wspólnego z tym.
Sam już nie wiem co to może być
Wymieniłem na dniach takie graty (nowe) :
- świece
- filtr powietrza i olej
- regulator ciśnienia paliwa BOSCH
- pompa paliwa VDO
- 3 odmy
- dwie fajki na cewkach
Jak wspomniałem wyżej na LPG silnik zawsze chodzi idealnie. Ostatnie dwa tygodnie śmigam tylko na Bp i chcę tą usterkę usunąć .
17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
co to oznacza - sterownik do wymiany ??
Pozdrawiam