[D2 01 2.8PB
] Problem z sondą lambda silnik 2.8 AMX 193 B
: 25 sie 2015, 22:30
autor: matimumi
Po podłączeniu do auta komputera z programem Delphi wyskakują mi takie błędy jak na zdjęciu
moje pytanie czy oznacza to, że jak rozumiem lewa i prawa sonda jest już uszkodzona, czy może przed zakupem i wymianą wypadało by coś jeszcze sprawdzić?
Mógłby ktoś przy pomocy numeru VIN z mojego auta sprawdzić jakie te sondy musiał bym dokładnie kupić?
: 25 sie 2015, 22:54
autor: danishow
Wypadałoby fizycznie sprawdzić urządzeniem diagnostycznym lub nawet zwykłym miernikiem czy sondy pracują.
matimumi pisze:Mógłby ktoś przy pomocy numeru VIN z mojego auta sprawdzić jakie te sondy musiał bym dokładnie kupić?
...to podaj VIN
: 25 sie 2015, 23:06
autor: matimumi
WAUZZZ4D72N000546 jak dokonac takiego pomiaru?
: 25 sie 2015, 23:16
autor: Gość
trza wejśc vagiem w kanał którym masz korekty krótkoterminowe (któraś z trzydziestek) i sprawdzić czy napięcia na sondach oscyluja 0.1-0.8v
: 26 sie 2015, 00:12
autor: matimumi
Nie mam VAGA tylko jednostkę i program DELPHI
: 26 sie 2015, 00:14
autor: krzychu22.p1i
Wszystkie te błędy mają w prefixie "circuit malfunction". Sprawdź przewody przy sondzie i przy kostce. Bank 2 jest po stronie kierowcy.
: 26 sie 2015, 14:25
autor: matimumi
Mógłbym prosić jakiś schemat jak maja wyglądać piny?
: 26 sie 2015, 19:46
autor: danishow
matimumi, jakby co to potrzebujesz 1K0 998 262 AB
: 26 sie 2015, 21:11
autor: matimumi
znalazłem taką o numerach: 078906265M lub numery BOSCH: 0258006023, 0258006287, 0258006288
czy bedzie pasowac?
: 26 sie 2015, 22:02
autor: matimumi
Odczytane 30 "opis testu producenta"
Wszyskie odczytane wartości to zero jak widać
: 27 sie 2015, 21:33
autor: matimumi
nikt nie pomoże?
: 27 sie 2015, 22:45
autor: danishow
matimumi pisze:znalazłem taką o numerach: 078906265M
Potrzebujesz z końcówką "J"
By sprawdzić sondy wejdź w parametry, napięcie musi oscylować w przedziale 0,1 do 0,9V. Miernikiem mierzysz czarny kabel idący od sondy.