[D2 99 4.2PB/LPG ] Uszkodzony FIS
: 03 wrz 2015, 23:56
Przegrzebałem forum ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Mianowicie chce się wziąć w końcu za tego mojego FISa.
Mam jednak kilka pytań czy opłaca się kupować i zmieniać zegary? Nie będzie później problemów z jakimś programowaniem czy coś, powinno wyjść taniej bo z tego co się orientowałem to sama regeneracja to jakieś +/- 300zł, w tej cenie można już coś kupić a stare zegary jeszcze sprzedać
*Czy przy jakiś tam zdolnościach manualnych jest się w stanie wymienić sam wyświetlacz na sprawny czy również trzeba coś później programować itp .Zegary w ogóle są rozbieralne czy są jakoś klejone od tyłu?
*Czy ktoś już wysyłał komuś zegary do regeneracji i ma jakieś pewne źródełko gdzie można oddać komuś je w ręce?
*Gdybym wybrał opcje wysyłki komuś zegarów do regeneracji to czy da się przez te kilka dni śmigać autem bez nich czy jednak komputer będzie świrował ?
Załączam zdjęcie podglądowe jak to u mnie się podziało. Połowa FISa straciła jakby kontrast, nie wiem jak to nazwać:
Mianowicie chce się wziąć w końcu za tego mojego FISa.
Mam jednak kilka pytań czy opłaca się kupować i zmieniać zegary? Nie będzie później problemów z jakimś programowaniem czy coś, powinno wyjść taniej bo z tego co się orientowałem to sama regeneracja to jakieś +/- 300zł, w tej cenie można już coś kupić a stare zegary jeszcze sprzedać
*Czy przy jakiś tam zdolnościach manualnych jest się w stanie wymienić sam wyświetlacz na sprawny czy również trzeba coś później programować itp .Zegary w ogóle są rozbieralne czy są jakoś klejone od tyłu?
*Czy ktoś już wysyłał komuś zegary do regeneracji i ma jakieś pewne źródełko gdzie można oddać komuś je w ręce?
*Gdybym wybrał opcje wysyłki komuś zegarów do regeneracji to czy da się przez te kilka dni śmigać autem bez nich czy jednak komputer będzie świrował ?
Załączam zdjęcie podglądowe jak to u mnie się podziało. Połowa FISa straciła jakby kontrast, nie wiem jak to nazwać: