Strona 1 z 1

[D2 94 4.2PB ] Problemy z elektryką

: 24 sty 2016, 12:43
autor: johnderek
Witam mam dwa problemy z A8 jeden to taki że ginie podświetlenie zegarów i reszty kokpitu przy światłach mijania i pozycji. Jak włączę światła drogowe wszystko jest, a jak już mam włączone światła drogowe i podświetlenie jest. Otworzę schowek podświetlenie gaśnie.
Nie wiem czy ktoś z was miał takie akcje, ale nic mi nie przychodzi do głowy co jest nie tak...

Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy...

Re: Problemy z elektryką

: 24 sty 2016, 15:42
autor: ernesto
johnderek pisze: Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy...
Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa <bezradny>
Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy.

: 24 sty 2016, 20:25
autor: danishow
johnderek, podłącz VCDS-a i sprawdź czy podczas próby rozruchu komputer widzi obroty silnika ...może czujnik położenia wału padł <bezradny>

: 25 sty 2016, 01:51
autor: johnderek
ernesto pisze:Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa
Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy.
Tak, samochód stoi na dworze. Jutro zobaczę bo u nas dziś wieczór jest na + więc jutro jeszcze raz spróbuje odpalić Dzięki za podpowiedz...Pozdrawiam

: 25 sty 2016, 01:54
autor: johnderek
danishow pisze:johnderek, podłącz VCDS-a i sprawdź czy podczas próby rozruchu komputer widzi obroty silnika ...może czujnik położenia wału padł <bezradny>
Wiesz co... ten czujnik jest nowy wiec dziwne było by żeby go nie widział... ale na wszelki wypadek sprawdzę Tylko może jakaś podpowiedz jak to zrobić jestem początkujący jeżeli chodzi o VCDS-a... <bezradny> Również dzięki za rady...

: 25 sty 2016, 22:23
autor: johnderek
Miałem wyjęte fajki do sprawdzenia iskry włożyłem dziś je i przy 3 próbie odpalenia samochó <boisie> d zapalił kulawo ale odpalił chodził jakąś minutę i zgasł samoczynnie przy następnej próbie odpalenia nić tak jak by mu odciął paliwo całkowicie nie mam już głowy... <boisie>

: 25 sty 2016, 23:42
autor: gtfan
Ile paliwa w baku?

: 26 sty 2016, 03:16
autor: johnderek
gtfan pisze:Ile paliwa w baku?
połowa zbiornika... już nawet robiłem taką próbę że odłączyłem przewód (wlot do listwy) przy silniku podłączyłem oddzielny i oddzielną pompkę którą zanurzyłem w bańce z benzyną można powiedzieć że na krótko pompkę podłączyłem do prądu a przewód ze zbiornika do bańki w której była pompka i też nic... <bezradny> Gdyby to był ten immo o którym myślałem ostatnio to raczej by w ogóle nie odpaliła... i nie było by chyba iskry która jest na wszystkich cylindrach...a myślałem o nim bo VCDS mi pokazał błąd ze komp od silnika został odłączony przez Immobilizer usunąłem błąd i więcej się nie pojawił...

: 26 sty 2016, 07:45
autor: gtfan
O paliwo pytałem, bo w D2 często się zdarza, że jak jest mniej niż pół baku, to właśnie ciężko odpala lub wcale. Skomplikowany system paliwowy i padające pompy. Ale jak podłączałeś zewnętrzną pompę i ten sam efekt był, to raczej nie to.

Immo w Audi działa tak, że auto odpali i po sekundzie zgaśnie, jak nie dostanie odpowiedniego sygnału. Więc to też nie to.

: 26 sty 2016, 09:54
autor: johnderek
Więc gdzie szukać? chyba będę zmuszony oddać ją do mechanika może ktoś to ogarnie... <bezradny> ale u nas w NSZ dobrego mechanika znaleźć nie jest łatwo <onienie> a ciągać przez pół Polski też mi się nie widzi...poczekam może jak się zrobi cieplej to samo się naprawi na szczęście mam drugie auto..Pozdrawiam

: 26 sty 2016, 17:19
autor: johnderek
dziś około 13 poszedłem sprawdzic jak ma się moja A8 i co? odpaliła ze strzała! trochę kulawo chodziła tak jak by nie na wszystkie cylindry ale chodziła trwało to jakieś 5 minut postanowiłem zgasić i jeszczę raz odpalić jak zgasiłem już nawet raz nie spróbowała załapać no to jakieś cuda...