Strona 1 z 1

[D2 FL ALL ] adaptacja xenonów

: 02 lut 2016, 19:20
autor: meir
Witam

Mam problem jakiś czas temu rozwalił mi się tylny czujnik poziomowania , ostatnio zamówiłem czujnik wymieniłem i problem jest taki że kontrolka z fisa nie znika ,
Po podpięciu VAG'a wychodzi błąd 01539 Headlights Not Adjusted 35-00--
którego nie da się skasować , czytałem że trzeba wejść w 04 tam w 001 jednak ja tam wchodzę wychodzi mi ERROR 001 not coś tam , kiedy robię test lamp to ładnie idą w dół póżniej w górę i na końcu wracają na środek

I tu moje pytanie co jest nie tak ?

: 02 lut 2016, 21:05
autor: Preston81
dziwne nie powinno byc błedu wymienialem dzis oba czujniki blad mialem raz po raz zalezy jak auto sie ustawilo po wymienie na nowy bledu nie bylo i wszystko dziala poprawnie

: 02 lut 2016, 21:05
autor: danishow
W adaptacjach najpierw musisz wybrać opcję do ustawienia lamp (nie pamiętam numeru kanału) a następnie kanał dalej zapisać tę wartość. Po tym błąd zniknie, miałem tak samo.

Poza tym na forum jest sporo informacji na ten temat ;)

: 02 lut 2016, 21:33
autor: meir
no kanał 001 ustawienie lamp 002 zapis

sprawdzałem i wartości czujników mam przód 3.91 V a tył 3.50 V , auto jest obniżone

jest opcja że przez to nie mogę zrobić adaptacji ?

: 02 lut 2016, 21:52
autor: danishow
Moje auto też obniżone i problemu nie ma i nie było, sprawdź czy czujnik/czujniki są poprawnie zamontowane bo to też częsty problem.

: 02 lut 2016, 22:20
autor: meir
tak czujniki są prawidłowo zamontowane , dźwignie pracują bez problemu

: 02 lut 2016, 23:00
autor: puzzel1
masz za duze wartosci tych czujników, powinny być w zakresie 2,5-2,7v, jezeli nie są mniej wiecej w tym przedziale, to wywala error w basic settings, jak chcesz ustawić lampy. Czyli czujniki do wyregulowania na dzwigienkach

: 02 lut 2016, 23:52
autor: bazzzyl
Podczepię się pod temat regulacji.
Czy po wymianie jednego silniczka też będę musiał to robić?

: 03 lut 2016, 09:14
autor: puzzel1
po wymianie kontrolka powinna sama zgasnąć

: 03 lut 2016, 16:51
autor: meir
czyli rozumiem że te blaszki jakoś podgiąć bo nie widziałem tam zbytniej regulacji

: 03 lut 2016, 20:06
autor: puzzel1
odkręcasz ta dluga dzwigienkę łączącą wahacz z czujnikiem, i patrząc na vcdsa ruszasz ramieniem czujnika, zeby zmienila się wartość na taką w zakresie 2,5-2-7v. Zresztą jak wejdziesz pod auto to zobaczysz o co chodzi