Strona 1 z 1
[D2 preFL ALL
] Światła dzienne w halo
: 16 cze 2016, 23:42
autor: Gość
Szanowni
Temat prosty
Stwierdziłem jednoznacznie że zakladanie paneli LED do dziennych mija się z celem bo jako najwięcej świecace światal padaja dość szybko.
Zakładanie LEDa w miejsce H3 także mija się z celem bo soczewka dośc skutecznie go dlawi,sprawdziłem dwa komplety 7,5 W długie(akceptowalne) i 20W krotkie,kiepskie
Zapodałem zatem H3 35 W i jest idealnie.
Pytanie do was czy może cos wiecie na temat h3 20W? istnieja takie? Ja nie moge znaleźc żadnego info
Ewentualnie czy da się czyms zdławić moc 35watowych by jadły 20W?
: 17 cze 2016, 05:52
autor: ernesto
Ale czemu chcesz dlawic to?
Ty masz tak samo jak u mnie zrobione? Z poradnika dice?
: 17 cze 2016, 08:54
autor: Gość
Chce zdławić by nie brały 70W tylko tak jak to dzienne max 40W.
Tak Erni mam tak samo zrobione ale ty masz chyba 110W co juz całkiem się mija z celem,jedynie co to nie palisz xenonów

: 17 cze 2016, 20:05
autor: ernesto
A ja tam nie wiem ile Wat ciągną, fakt oszczędzam ksenon a w razie spalenia to w byle jakim sklepie za śmieszne złotówki kupie sobie żarówki.
Apo moim zdaniem zmniejszanie mocy nie będzie dobrym rozwiązanie. Masz srebrne auto a jak wiadomo te halogeny świecą jak lampa naftowa.
Nawet jeśli to altek i tak nie odczuwa tego zużycia ponieważ po zastosowaniu takich świateł świecą Ci tylko halogeny i tylko i wyłącznie. Nie świecą światła na pośladkach a jest ich 4 żarówki w dodatku podświetlanie blachy i całe oświetlenie w desce.
Więc moim zdaniem przemyśl ten temat.
: 17 cze 2016, 20:13
autor: Gość
Erni świecą dobrze-nawet za dnia sa wrecz oczojebne. Noca czy we mgle sie do niczego nie nadają to fakt ale jako dzienne te żarówki 35W co mam świeca bardzo jasno,dzis w trasie widziałem czesto ich odbicie na autach przedemną gdzie LEDy sie odbijały co najwyżej na jakims lustrzano czystym aucie.
Zmniejszenie mocy o 1/4 było by optymalne. Tragedii nie ma ale im mniej pradu idzie w powietrze tym lepiej dla altka i aku
Erni to że u ciebie świeca tak sobie jest zapewne wina żarówki jakiejs tandetnej. Może miec 55W a świecic jak 10W. Wiem to z doświadczenia że markowe jak bosh,philips,osram,hella świeca naprawde ladnie. Może byc jeszcze brud w lampie.
: 17 cze 2016, 20:23
autor: ernesto
Apo nie mam porównania na obecną chwilę, twierdzę, że świecą tragicznie bo jako światła przeciwmgielne nadają się jedynie w momencie kiedy jedziesz za Jelczem komunikacji miejskiej
Ale jako dzienne są ok. Ja u siebie będę regenerował lampy i przy okazji likwiduje przesłonki w halogenach.
Ale nie będę mieszał Ci w temacie. Będę bacznie nadzorował temat, może jak Ci się uda to pójdę w Twoje ślady.
: 17 cze 2016, 20:29
autor: Gość
Ja przesłonek własnie nie mam

Rozwiązaniem jest jakies PWM np polonez miał takie w nawiewach co nie rodziło prawie strat
Jak wspomniałem Erni to nie jest jakies przeszkadzające. Sam tez możesz wywalic prześłonki,odkurzyć soczewki i dac 35W beda dzienne że hej(tylko żółte)
No ale D3 tez takie żółte miały

: 17 cze 2016, 22:34
autor: ernesto
Dla mnie kolor to najmniejsze zmartwienie

Juz postojowe 6000k mnie denerwują.
O wiele lepiej wygląda i podoba mi się ksenon 6000 i normalna żarówka na postojowych.
: 17 cze 2016, 22:57
autor: dice111
Cree ledy testowałeś ?
: 17 cze 2016, 23:41
autor: Gość
Tak testowałem mam dwa komplety
Soczewka dławi LEDy skutecznie. Trza by najlepiej w miejsce soczewki dac moduł LED podobny jak ma FOSS tylko mniejszy. Lecz w razie awarii modułu dupa zbita a żarówke to w pare minut wymieniasz.