Strona 1 z 2

[D2 FL ALL ] Wymiana xenonów na zwykłe lampy - usuwanie ko

: 11 paź 2016, 16:46
autor: ABW993
Wymieniłem w mojej A8 po dzwonie xenony na zwykłe lampy, bo akurat takie miałem. Problemem jest ciągle pokazująca się kontrolka poziomowania świateł. Czy da się ją wyłączyć w VAGu? I jeszcze jedno - światła świecą dość słabo. To wina żarówek czy może to być kwestia tego, że do xenonów szło inne napięcie?

: 11 paź 2016, 17:00
autor: Gość
Nie da się wyłaczyć tak łatwo. Slabe światło to juz wina samej soczewki bo na halogenowej żaowce zabiera sporo. DO tego sprawdź czy nie sa wypalone odbłysniki i czy nie są brudne lampy w środku.

Rewelacji i tak nie bedzie ale możesz w te lampy wsadzić hidy.

: 11 paź 2016, 19:29
autor: CINEK
No niekoniecznie ze rewelacji nie bedzie. W mojej A4 mialem halogeny i swiecily tak jasno ze ludzie mysleli ze na dlugich jade :)

A jesli zwykle lampy maja silniczki to moze da rade podlaczyc je pod czujniki poziomowania <hmm> kwestia tylko odpowiednego ulozenia pinow w kostce lampy, czy nie ?

: 11 paź 2016, 19:31
autor: Gość
Sa inne zupełnie silniczki. xenon ma tzw krokowca a zwykłe to zwykłe. U mnie halo świeciły tak że kot napłakał pomimo czystych i nie wypalonych lamp, to samo mam w C4 wiec nie ma co sie bwaić tylko sprawdzić stan lampy i ładowac hida. A najlepiej lampy ori xenony by działało jak trza.

Re: Wymiana xenonów na zwykłe lampy - usuwanie ko

: 11 paź 2016, 19:34
autor: TommyA8L
ABW993 pisze:Wymieniłem w mojej A8 po dzwonie xenony na zwykłe lampy, bo akurat takie miałem. Problemem jest ciągle pokazująca się kontrolka poziomowania świateł. Czy da się ją wyłączyć w VAGu? I jeszcze jedno - światła świecą dość słabo. To wina żarówek czy może to być kwestia tego, że do xenonów szło inne napięcie?
Swieca slabo bo xenony maja przewaznie 35W co przy 12V to jest ok 3A zas zwykle zarowki np H7 to moc 55W czyli potrzebujesz prad ok 5.5A. Zatem jak miales xenony oryginalnie to moze cos ogranicza max prad dostarczany do lamp.
W druga strone zapewne nie byloby problemu.

BTW: napiecie masz takie samo tj 12V, ktore dostarczasz teraz do H7 lub do przetwornicy xenonow. Zakladam, ze nie podlaczyles napiecia rzedu kV do tych zarowek zwyklych bo pewnie szybko by przestaly swiecic (H7 to byloby dla przetwornicy pewnie zwarciem);)

: 11 paź 2016, 19:36
autor: Gość
Mozna to sprawdzic łatwo miernikiem.

: 11 paź 2016, 19:41
autor: TommyA8L
Apophis pisze:Sa inne zupełnie silniczki. xenon ma tzw krokowca a zwykłe to zwykłe. U mnie halo świeciły tak że kot napłakał pomimo czystych i nie wypalonych lamp, to samo mam w C4 wiec nie ma co sie bwaić tylko sprawdzić stan lampy i ładowac hida. A najlepiej lampy ori xenony by działało jak trza.
Dokladnie! temat w innym audi przerabialem. Skusilem sie na nowe xenony ale chinskie i oswietlaly niebo a nie droge. Ale szpanerskie byly. Potem ori xenony rozmontowalem i wyczyscielm klosze jaki i odblysniki regenerowalem i jest super.
Do D2 tylko org xenony bo auto pieknie wyglada!

: 11 paź 2016, 19:42
autor: CINEK
Ale to ze silniczek inny to nie ma znaczenia jesli podasz odpowiednio prad inaczej mowiac podlaczyc go odpowiednio w tyczce.

: 11 paź 2016, 19:53
autor: Gość
Nie bedzie tak działał i bedzie walił błedem to sensu dalej brak. Koszt xenonów ori nie jest wielki.

: 11 paź 2016, 19:58
autor: CINEK
No nie tylko z 600-1000 za komplet.

A skad to wiemy ze dzialac nie bedzie? Ktos to testowal juz?

: 11 paź 2016, 20:00
autor: Gość
Zasadnicza różnica to taka że jak pisałem wyżej silniczki w xenonach działaja dynamicznie nie bedzie to działac na zwykłych tak samo. No i BŁAD bedzie.
no cena jak podałes nie zabija w końcu to ori xenony.

: 11 paź 2016, 20:08
autor: CINEK
No fakt nie powala...zalezy kto co chce miec...

: 11 paź 2016, 20:09
autor: iCAtronic
Odepnij modul sterujacy poziomowaniem i blad zniknie.

: 12 paź 2016, 12:25
autor: ABW993
Dzięki, spróbuję! Ten moduł znajduje się za tapicerką słupka kierowcy czy pasażera? Bo są różne wersje na forum :D

: 12 paź 2016, 21:38
autor: iCAtronic
Ja swój mam pod deska, bo tam sobie go dołożyłem ;) Ale dzisiaj wyciągąłem troche gratów z polifta i był za słupkiem od strony pasażera.