Witam kolegow ponownie. caly czas siedze przy tempomacie i nic mam tylko to
koledzy vaguje moja ese ale nic po prostu nic. wchodze w engine - 1 potem w w blok pomiarow - 8 a potem 006 albo 066 i nie ma tam nic o cruise control mam tylko to (ale chyba 066 to jest cruise control) :
i nic wiecej. oczywiscie jak naciskam pedalu to sie zmienia tylko pytanie jak to jest w automacie????
Tutaj jest jak naciskam pedal hamulca i przycisk
a co z reszta ???? gdzie reszta jedynek?????? i jesli sie nie myle odpadaja kolejne dwa :
- beczpiecznik
- czujnik stopu przy pedale
- i manetka
[ Dodano: 2010-11-05, 18:34 ]
czy nikt nie umie poradzic na moj problem????
W związku z powyższym proszę Cię: nie dubluj tematów i zwróć uwagę na poprawne ich nazywanie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem:http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
: 05 lis 2010, 19:29
autor: wariat00
nie ma tragedji tak uwazam.
mialem tez taki problem .
rozwiazanie polega na rozebraniu manetki przeczyczeniu stykow (byly zasniedzale) zlozenie do kupy i smigal tempo. az milo
sprobuj nic skaplikowanego i napisz jaki efekt
: 05 lis 2010, 19:34
autor: wojtf23
kolego ale jezeli zmieniam manetka set itp. a w vagu mi sie zmieniaja wartosci to chyba wsdzystko jest ok z manetka???? jesli sie mnie myle
dolkadnie to jest tak:
akupilem vaga (viaken rs232) zeby sprawdzic co jest grane. na vagu po wejsciu w ENGINE 1 potem w bloki pomiarowe 08 a potem 066 ukazalo mi sie :
1000 czyli aktywny tempomat
a w drugim okienku 0000
wiec zaczolem sprawdzac:
Pierwsze okienko:
wlaczony pedal hamulca lekko 1010
wlaczony pedal hamulca mocno 1011
(powinna pojawiac sie chyba jeszcze jedynka od sprzegla co prawda nie wiem bo automat nie ma pedalu spregla)
Drugie okienko:
wylaczony tempomat pozycja AUS 0000
wcisniety AUFN 1011
wlaczony tempomat pozycja EIN 0011
wcisniety przycisk FIX 0111
i tyle i nie dziala. Ale po zeskanowaniu ECU wywala mi dwa bledy:
16-Steering Wheel
1426 - controls in steering wheel (E221)
49-10 - No Comunications - Intermittent
17977 Regulacja prędkości - główny wyłącznik
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
te obydwa bledy po skasowaniu nie pojaiwaja sie az do momentu rozruchu silnika.
: 05 lis 2010, 19:58
autor: wariat00
sprawdz sobie jak sie tak upierasz na to vag-owanie podczas jazdy bodajze powyzej 50-60 dokladnie nie pamietam bo dopiero wtedy tempomat sie zalacza . ale proponuje przeczyszczenie stykow
: 05 lis 2010, 20:34
autor: wojtf23
a mogl bys sprawdzic u siebie czy 0 ktore powinno byc sprzeglem jest jhako jedynka czy tez masz zero i sie nie zmienia bo na necie czytalem ze to zero ma byc caly czas jedynka.
a masz moze gdzies opisane jak sciagnac kierownice i manetke bez zadnego prtoblemu a pozniej rozebranie manetki???? i przeczyszczenie tej manetki???
prosze o odp. z gory dzieki.
jesli sie nie myle wedlug instrukcji obslugi tempomat zalacza sie przy 40 km/h
: 05 lis 2010, 23:45
autor: colln
wojtf23 pisze:jak sciagnac kierownice
tylko po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (bo będzie ka bum) od spodu zazwyczaj standardowo powinny być torxy które trzeba wykręcić
: 06 lis 2010, 16:34
autor: wojtf23
tyle to ja sam wiem Czekam na pomoc wariat00 bo mial sprawdzic vagiem swoj tempomat.
A tak przy okazji czy ktos w ogole wie czy tempomat ma przekaznik w naszych Limusinach
i jak by mogl ktos sprawdzic odczyty z vaga na temat tempomatu z automatem czy zero od sprzegla mu sie zmienia na 1 albo czy ma caly czas jedynke.
[ Dodano: 2010-11-15, 19:33 ]
Dziala tempomat w koncu w koncu jak w koncu dzialal caly czas tylko jak zwykle zle sie przeczytalo. mam jedynie problem taki ze jak chce dac wieksza predkosc na przycisku wylacza mi tempomat.
[ Dodano: 2010-11-18, 17:58 ]
Proszę o zamknięcie tematu.
: 07 kwie 2011, 22:08
autor: KATAN
Dziś wymieniłem czujnik STOP aby wykluczyć jedno, bezpieczniki są OK.
Diagnozując przez VAG-a nie może mi wykryć modułu TEMPO.
Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!:
Nie moge znaleźć tego : "cruise control" :?:
Walka dalej trwa ale może ktoś coś podpowie początkującemu :?:
A może ktoś użyczy modułu TEMPO na podmianę, aby wyeliminować jego defekt :?:
Jestem ze stolicy (dzielnica URSUS) - jak coś piszcie na PW ;-)
Z góry DZIĘKI :!: :!: :!:
: 07 kwie 2011, 23:48
autor: tomi26
KATAN pisze:(...)Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!: (...)
Masz kolego niepełną wersję VAG-a.
: 09 kwie 2011, 16:00
autor: KATAN
A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!:
: 09 kwie 2011, 19:28
autor: tomi26
podaj mi mail-a.
: 10 kwie 2011, 14:44
autor: olo_gsm
KATAN pisze:A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!:
stąd: www.vcds.pl tylko potrzebny jest kabel będący kluczem sprzętowym ;-) Ale za to za 1700 zł (co jest ceną średniej wizyty w sersie) kupujesz legalny program z darmowymi aktualizacjami i pomocą techniczną.
: 10 kwie 2011, 16:21
autor: KATAN
Dzięki wielkie :-D
: 21 cze 2011, 14:49
autor: jajopn
Witam podłącze się pod temat na Vaga-u na bloku 066 wyskakuje że nie ma tego urządzenia,niem mam nic powyzej 33 bloku .Co z tym zrobić od zakupu samochodu zadziałał mi może 1 raz