Strona 1 z 1
[D2 96 3.7PB
] Problem z odpaleniem
: 26 kwie 2011, 12:59
autor: deszczyk
Wiedz powiem jak to było na początku.
Najpierw miałem problem z odpaleniem bo immo mi nie gasło ale to zrobiłem .
I przed wczoraj go zapaliłem i normalnie chodził troch z klimy zaśmierdziało ale później to ustało a dzisiaj go próbuje odpalić a tu nic nawęd drgnąć nie chce dodam jeszcze ze jest uszkodzona cewka zapłonowa i prze sto jeden garnek nie pali ni i nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale powiem lewy reflektor cały czas mruga .
: 26 kwie 2011, 14:55
autor: rubio
Pierwsza rzecz to podlaczenie do VAG-a .. od tego zacznij,.. innaczej dzialasz na zasadzie prob i bledow,.. kilka tygodni wstecz mialem podobny problem.. no po za swadem z klimy :-P .. moglem krecic do rozladowania akumulatora i echo,. zapalal tylko na samostart a i to z oporami,.. wpierw zdiagnozowano gruszke podcisnienia aby w konsekwencji dojsc do padnietego czujnika polozenia walu,. po wymianie ostatniego pali nim wal zrobi pelen obrot,,, :-) ... moze VAG cos pokaze,.. od tego zacznij,.. ja przed diagnoza chcialem zabierac sie z biegu za pompe paliwa a okazalo sie zupelnie cos innego,..
: 26 kwie 2011, 16:11
autor: deszczyk
Kolega przyjechał sprawdził VAG-a i wyskoczyło tylko ze jedna cewka nie działa i tyle to ja tez wiedziałem. A jest możliwe ze jak mi się katalizator wypalił to teraz nie chce zapalić :?:
: 26 kwie 2011, 19:24
autor: pioter
Jak by się wypalił to nie było by problemu , bardziej jak by się zapchał to mogą być problemy .
: 26 kwie 2011, 22:22
autor: deszczyk
ale co wypaliło ? może jaśniej ?
: 27 kwie 2011, 06:13
autor: pioter
Katalizator , pytałeś czy jak się wypali kat to będzie problem z odpaleniem .
: 28 kwie 2011, 20:25
autor: deszczyk
no masz racje
dzisiaj go znowu odpaliłem i już chce ruszać a tu dymu ze dymu wysiadam i wyglądało to tak jak by z hamulców się kopciło i co to może znaczyć , no i cały czas nie chce na te obroty wejść
: 28 kwie 2011, 20:42
autor: paulo79
jak sie kat wypali to sie nic nie stanie ale jak sie zapcha to beda jaja. Na obroty ciezko ci bedzie wchodzil jak masz cewke walnieta tym bardziej na odpalaniu na zimno.
Dym pojawia sie podczas jazdy i hamowania czy odrazu po odpaleniu?
Moze to byc nastepstwo po wycieku oleju z silnika badz skrzyni. Musisz odpisac to bardziej szczegolowo
: 28 kwie 2011, 21:13
autor: deszczyk
odpaliłem go ruszyłem do przodu i do tylu parę razy mowie do kumpla jest git to jedziemy zobaczyć jak sie zachowuje i nagle dym i dym no i na początku z tymi obrotami nie ma pojęcia co jest a już dobija mnie jeżdżenie cc
: 30 kwie 2011, 21:45
autor: gibon
weź ją podpal ja tak zrobię z moją jak mnie jeszcze raz wku....wi
: 30 kwie 2011, 23:24
autor: Klimass1
robilismy jedna a8, problem byl z odpalaniem na cieplym silniku, zmienilismy czujnik polozenia walu bylo kiepsko. nadal na cieplym ciezko palila. pozniej podpialem vaga zero bledow . zamienilismy moduły zapłonowe i pali na "pyk"
nie zawsze pokaze blad w vagu jednak fajnie miec drugie auto i sprawdzac wszystko metoda prob i bledow
: 03 maja 2011, 10:29
autor: deszczyk
sprawdzę może będzie to ale teraz się zastanawiam czy oddać go do warsztatu ale większą satysfakcje by mi sprawiło jaka bym to sam zrobił
[ Dodano: 2011-05-06, 20:35 ]
i nic raz se zapali raz nie ten samochód już tak mnie dobija
raz kreci raz nie
jaki powód może być ?
aku dobry wszystko dobrze dokręcone