Witam
Mam pytanko, posiadam takie kluczyki centralny zamek zamyka się , otwiera , ale mam inny problem mianowicie zarówno lewa cześć przycisku otwiera drzwi jak i prawa i odwrotnie. Poza tym mam jakiś fabryczny alarm ( zdjecie jest na szybie i miga dioda na awaryjnych po zamknieciu auta ) , który nie mam pewności czy działa, migacze nie zapalają się jak zamykam/otwieram drzwi, również nigdzie nie mogłem zlokalizowac syreny. Czy wie ktoś do czego przyporządkowana jest lewa i prawa cześć tego przycisku czy to poprostu jeden duży - który zarówno zamyka jak i otwiera drzwi, dodam że wyczuwalne jest jakby byly dwa oddzielne przyciski...albo mi się coś wydaje....
Pozdrawiam
: 27 kwie 2011, 16:17
autor: tomek_m
to jest tylko jeden przycisk, a miganie kierunkowskazow mozna wlaczyc vagiem,syrena oryginalnego alarmu znajduje sie w okolicach tylnego lewego kola
: 27 kwie 2011, 18:51
autor: szeryfisch
jesli mryga przy otwieraniu a przy zamykaniu nie to znaczy ze ktoras krancowka nie dziala, dla systemu auto jest nie zamkniete. Najczesciej uszkodzona jest krancowka pod maska, ona jest tylko do alarmu i jej niedzialanie nie objawia sie niczym innym..
: 28 kwie 2011, 08:51
autor: Judo
Ok dzieki jedną rzecz już wiem - jeden przycisk, teraz tylko pozostaje mi sprawdzenie czy ten alarm działa jak należy czyli czy wyje... tylko nie widziałem żadnego czujnika ruchu w aucie więc chyba jest tylko na otwarcie drzwi- w takim razie kolejne pytanie, czy jeśli zamknę auto- uzbroję ,zostawie otwarte okno i otworze drzwi od środka to powinien alarm zadziałąć , dobrze myśle?? Czy może jest jakiś inny sposób?
Pozdrawiam
: 29 kwie 2011, 18:52
autor: Gabriel
Ja jak zamknę auto a siedzę w środku, to po pewnym czasie jak się uzbroi to wyje. Więc może wsiadaj i zamykaj. Próbowałeś ze sobą w środku?
: 30 kwie 2011, 09:35
autor: maciu
szeryfisch pisze:jesli mryga przy otwieraniu a przy zamykaniu nie to znaczy ze ktoras krancowka nie dziala, dla systemu auto jest nie zamkniete. Najczesciej uszkodzona jest krancowka pod maska, ona jest tylko do alarmu i jej niedzialanie nie objawia sie niczym innym..
uzbrojenie fabrycznego jest dodatkowo sygnalizowane pierdnięciem syrenki fabrycznej
nie przypominam sobie aby mozna bylo to wylaczyc vagiem
: 30 kwie 2011, 23:54
autor: Klimass1
Czujniki ruchu są wbudowane w słupkach nad pasami od strony kierowcy i pasażera. Syrena jest zlokalizowana z tyłu w lewym błotniku po zdjęciu boczka jest dojście do niej, gdy zamykasz auto powinna ona delikatnie zatrąbić jak klakson. Sprawdzić to możesz siedząc w samochodzie i zamknąć samochód, alarm wtedy powinien zadziałać pod wpływem czujników ruchu, pod warunkiem że masz włączone je , włącznik i wyłącznik znajduje się przy fotelu od strony kierowcy (na tym boczku co pasy) taki mały kwadratowy z taka jakby antenka narysowaną , lecz nie gwarantuje że twój samochód też go posiada
[ Dodano: 2011-04-30, 23:55 ]
aaa i syrena wygląda jak zwykły KLAKSON z resztą to jest klakson bo alarm wyje jakby ktoś ciągle trąbił
: 02 lis 2013, 21:39
autor: karol208
Od kupna mam problem przy alarmie fabrycznym w swojej a8 pilot na podczerwień.
Guzik w pilocie działa celuje na słupek lewy bądź prawy i auto otwieram lub zamykam wszystko ok.
Alarm mi nie działa i nie sygnalizuje zamykania drzwi ani światłami ani dzwiękiem.
Dobrałem się do pompki centralnego i po odpięciu wtyczki czarnej z pompki (12pin) auto jak zamykam pilotem to wszystko tak jak było bez zmian, natomiast jak otwieram auto pilotem to trąbnie klakson w bagażniku i uzbraja się alarm. po ok 30sek dioda czerwona na włączniku przeciwmgielnych zaczyna wolniej mrugać (czyli alarm uzbrojony) ale wszystkie zamki są otwarte, po otwarciu którychkolwiek drzwi alarm wlacza się migają kierunki i trabi klakson, więc wciskam guzik na pilocie celując na słupek i alarm się wyłącza ale zamykam automatycznie auto.
Wszystko działa odwrotnie bez podpiętej czarnej kostki do pompki.
Po podpięciu czarnej kostki alarm wg się nie uzbraja centralny tylko otwiera i zamyka.
Prosił bym o jakiś schemat może krańcówki w zamkach mam walnięte jak sprawdzić. Krańcówka przedniej maski i tylnej klapy działa i dochodzi do pompki centralnego.
[ Dodano: 2013-11-03, 11:12 ]
Dzisiaj zrobiłem (tak sądzę) alarm
Zamykając auto z pilota zamki się ryglują i uzbraja alarm potwierdzone to jest tylko pierdnieciem klaksonu przy pompce. Otwierając auto pilotem wszystkie zamki się otwierają i wyłącza się alarm.
Zamieniłem 2 przewody miejscami przy pompce centralnego (kostka 12pin).
Ze schematu od podobnej pompki wyczytałem że są to przewody od zamka drzwi kierowcy a dokładnie położenia rygla. wygląda na to że coś tam nie łączy.
Alarm gdy aktywuje np przez czujki ruchu to moge go wyłączyć pilotem bądź tylko zamkiem w drzwiach kierowcy.
Zamkiem drzwi kierowcy nie zarygluje wszystkich drzwi tylko drzwi kierowcy.
Zamkiem drzwi pasażera nie mogę otworzyć wszystkich drzwi tylko zaryglować wszystkie.