Strona 1 z 2
[D2 99
] Brak kierunkowskazów
: 06 maja 2011, 14:39
autor: bombowozista
Jak w temacie - przestały działać kierunki - awaryjne są, bezpieczniki też sprawdzałem i są OK. Czy to może padł przełącznik kierunków czy jeszcze coś innego ??
: 06 maja 2011, 15:34
autor: gumiss64
Może to samo co mi się przytrafiło
:arrow:
http://www.a8team.pl/topics16/4278.htm
: 06 maja 2011, 16:40
autor: bombowozista
raczej to nie to samo bo mi się awaryjne nie włączają jak włączam kierunki - obstawiałbym raczej na przełącznik ale może już to ktoś przerabiał
[ Dodano: 2011-06-06, 21:07 ]
zrobione tydzień temu :mrgreen: - spadła wtyczka tam gdzie światła awaryjne
: 04 kwie 2014, 22:33
autor: bartek1995
I jak kolego dowiedziales się co to było ,łasnie mam to samo bezpieczniki sà całe
: 06 kwie 2014, 23:10
autor: Marecki
Winny pająk.Bez zdejmowania kierownicy się nie obejdzie.
: 11 kwie 2014, 19:59
autor: bombowozista
Pisałem wcześniej, że u mnie spadła kostka z przełącznika awaryjnych. rozebrane załączone i wszystko śmiga
: 25 lis 2017, 15:24
autor: Chris
Odgrzebuję temat, ale miałem dzisiaj nieprzyjemną sytuację, po której straciłem kierunkowskazy.
Otóż, po ujechaniu dzisiaj 200m na FISie pojawił się wykrzyknik, ciągłe piszczenie, zaświeciły się wszystkie biegi, a chwilę później z obudowy kierownicy, od strony manetki kierunkowskazów, zaczął się wydobywać dym i smród spalenizny.
Stwierdziłem, że musiał paść pająk, więc go wymontowałem, rozebrałem, ale żadnego śladu nadpalonych styków. Okazało się, że zwarciu uległy przewody w wiązce idącej do kierunków.
Wiązkę zaizolowałem, pająka poskładałem i cóż... Nie mam kierunków.
Awaryjne są, pozycyjne po włączeniu lewego lub prawego kierunku bez kluczyka są, długie są, ale kierunków brak.
Co mogło paść więcej? Przekaźnik, bezpieczniki (szukałem, ale chyba od kiedunkowskazów nie znalazłem), czy może pająk, a nie jest to tak widoczne?
: 25 lis 2017, 17:35
autor: maciu
bezpiecznik 8 w listwie czerwonej ale zasila on też awaryjne
sprawdź czy masz 12v na nóżce 2 guzika awaryjnych tam gdzie idzie czarno czerwony kabelek
(przy wyłączonych awaryjnych)
: 25 lis 2017, 17:37
autor: Jurek22
Tak jak pisałeś sprawdź bezpieczniki mozliwe ze coś z przyciskiem od włączania awaryjnych wachnij go czy nie śmierdzi spalenizna po wyjęciu
: 25 lis 2017, 19:38
autor: Chris
A dlaczego w dupe miałby dostać awaryjny, jak przy nim nie majstrowałem?
: 25 lis 2017, 19:41
autor: pb41ns
ale mógł sie spalić, z tego co wiem to on jest potrzebny by kierunki działały
: 25 lis 2017, 19:42
autor: Chris
No to ok, ale on jednak działa... Idzie jakoś to sprawdzić zanim zacznę zamawiać albo przekaźnik, albo włącznik awaryjnych?
: 25 lis 2017, 19:47
autor: pb41ns
no chociażby powąchać , lub rozebrać i zobaczyć jak wygląda
: 25 lis 2017, 20:12
autor: maciu
Chris pisze:No to ok, ale on jednak działa... Idzie jakoś to sprawdzić zanim zacznę zamawiać albo przekaźnik, albo włącznik awaryjnych?
napisałem ci co sprawdzić.... chcesz pomocy czy jednak nie?
guzik awaryjnych jest potrzebny bo przerywacz jest przez niego zasilany
: 26 lis 2017, 10:09
autor: Chris
Ok, dzięki... Jutro będę testował i dam znać.
[ Dodano: 2017-11-26, 10:09 ]
maciu pisze:Chris pisze:No to ok, ale on jednak działa... Idzie jakoś to sprawdzić zanim zacznę zamawiać albo przekaźnik, albo włącznik awaryjnych?
napisałem ci co sprawdzić.... chcesz pomocy czy jednak nie?
guzik awaryjnych jest potrzebny bo przerywacz jest przez niego zasilany
Sprawdziłem - bezpiecznik sprawny, na nóżce 2. jest napięcie, włącznik nie pachnie spalenizną.
Co pozostaje? Przekaźnik?