Strona 1 z 2

[D2 96 4.2PB ] Klocki na fis-ie problem ! Może kodowanie?

: 25 maja 2011, 20:33
autor: Klimass1
Witam mam problem takiego typu że wyświetla mi wskazanie od klocków na fis-ie że są do wymiany, a klocki są grube, wziąłem się na sposób i zmostkowałem czujniki lecz to też nie pomogło i problem jest nadal, i mam pytanie czy istnieje może jakieś kodowanie licznika czy coś w tym stylu aby ominąć te wskazanie od klocków na fis-ie całkowicie? bo już normalnie ręce opadają ... i jeszcze takie pytanie jakie ma być kodowanie licznika w 4.2 1996r

: 25 maja 2011, 20:39
autor: mdamian
na 100% stawiam na kabel od klocków , możesz mieć przerwę , a klocki oki i będzie wyskakiwać błąd .

: 25 maja 2011, 21:18
autor: Klimass1
dobra ale jeśli go zmostkowałem, orientuje się może ktoś gdzie on idzie i gdzie może być przerwany ? znajomy w swoim a8 to samo ma niestety i nie możemy dojść do ładu

: 25 maja 2011, 21:22
autor: mdamian
zdejmij koło i zobacz gdzie idzie ten kabelek , a czy zmostkowanie coś da :?: :?:
może nie iść już takie samo napięcie :-/

: 25 maja 2011, 21:23
autor: sebos17
było już omawiane,
http://www.a8team.pl/topics16/1948.htm? ... ht=klockow
http://www.a8team.pl/topics16/681.htm

http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ensor.html

od siebie bo też przerabiałem - zmostkowanie nic nie da, jest przerwa i tyle na kablu a układ aby się nie świeciło musi być zamknięty. raz znalazłem przerwę a teraz po pół roku znowu czasem się zapali... ten typ tak ma

: 25 maja 2011, 21:27
autor: Klimass1
brak rozwiązania w nich ...

[ Dodano: 2011-05-25, 21:32 ]
:) owszem typ tak ma , ale powiedz mi ten kabel dokąd dokładnie idzie ? bo mostek jest zrobiony przy kole zaraz i nie pomógł więc przerwa jest gdzieś dalej, tylko gdzie ?

: 25 maja 2011, 21:33
autor: sebos17
Klimass1 pisze:brak rozwiązania w nich ...
na 99% masz przerwę na przewodach i to jest rozwiązanie, albo cięcie kabelków przy liczniku albo zdejmujesz nadkola i centymetr po centymetrze oglądasz przewody czy gdzieś nie są pęknięte. U mnie przerwa była widoczna po zdjęciu nadkola, kabel charakterystycznie załamany

: 25 maja 2011, 21:38
autor: Klimass1
jak można to uciąć przy liczniku ? znalazłem owszem instrukcję ale po angielsku i nie wiele z niej rozumiem . : /

: 25 maja 2011, 21:44
autor: sebos17
http://translate.google.pl/translate?js ... ml&act=url

więcej już chyba nie pomogę ;-) pokazujesz to dla jakiegoś elektryka instalacji samochodowych i raz dwa to zrobi bez uszkodzenia czegokolwiek

: 25 maja 2011, 21:49
autor: daro72
U mnie są zmostkowane od czasu jak kupiłem auto i nigdy mi nawet na chwilę nie mrugnęła ta kontrolka. Może poprzednik jeszcze coś wykombinował. Z tego co wiem to mostek spełnia swoje zadanie jeśli nie masz przerwy gdzieś wyżej na przewodzie.

: 25 maja 2011, 21:50
autor: Klimass1
"Jeśli chcesz pozbyć się klocków hamulcowych" Ha ha :D :) Teraz to normalnie mnie rozwaliło ;) tłumacz google jest the best :D

: 25 maja 2011, 21:54
autor: szeryfisch
zmien kodowanie zegarow i nie bedzie wywalal informacji o klockach

od drugiej cyfry kodowania licznika odejmij 1. Daj znac czy zadzialalo.

: 25 maja 2011, 21:57
autor: Klimass1
czyli kodowanie miałoby wyglądać 00483 ?bo prawidłowe według tego co sprawdziłem na forum powinno być 01483

: 25 maja 2011, 22:00
autor: sebos17
szeryfisch pisze:zmien kodowanie zegarow i nie bedzie wywalal informacji o klockach

od drugiej cyfry kodowania licznika odejmij 1. Daj znac czy zadzialalo.
mi "znawca" powiedział, że nie da się tego załatwić kodami, ponieważ nie było opcji A8 bez czujników zużycia klocków. W A4, A6 ponoć bez problemu a tutaj nic z tego, ale ręki za te informacje uciąć nie dam. Jeżeli sobie z tym poradzisz daj znać czy zadziałało, sam skorzystam :mrgreen:

: 25 maja 2011, 22:01
autor: Klimass1
odejmując 1 to będzie bez dodatkowych funkcji z tego co pamiętam tam coś było od wskaźnika paliwa.